Dat verschilt per keer Bix, de ene keer zitten er slecht twee weken tussen maar ook rustig 50 dagen. En ik heb begin oktober een kuur Pirmolut gekregen en die heeft gewoon zijn werk gedaan, ik werd toen ook gewoon ongesteld maar zij denkt dus dat ik alleen maar ongesteld wordt omdat het slijmvlies in mijn baarmoeder na zo veel dagen te dik wordt en dat dus wordt afgebroken en niet omdat ik een eisprong heb die niet bevrucht is. Twe jaar geleden liep ik ook al bij de gyn ivm cystes en toen zij de behandelende arts ook al dat het heel erg moeilijk zou worden om op de normale manier zwanger te worden. Als ik toen niet na het springen van die cyste gelijk zwanger was geworden had ik aan de hormoon(injecties) gemoeten. Zal er nu dus ook wel van komen ben ik bang.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef bixister het volgende:
faja lobi, waarop baseert je huisarts dat vermoeden dat je geen/nauwelijks een ei-sprong hebt dan? hoeveel dagen zitten er zo ongeveer tussen je menstruaties?
Mijn man heeft bewezen dat er aan zijn zaadcellen niks mankeert, hij heeft een zoon (bij ex) en een dochter, Morgaine. Het ligt dus echt aan mij. Het voelt ook als falen van mijn lichaam. Dat mijn lichaam niet gewoon een eicel kan produceren. Ik zal gewoon naar de gyn gaan en beginnen met wat het ook is dat hij voorschrijft. Ik wil gewoon heel graag een tweede kindje. En ik ben gelukkig mijn moeder niet. Maar een beetje support had ik wel van der verwacht, nou eigenlijk gehoopt, had namelijk kunnen weten wat zij er van vind. Als het aan haar had gelegen had ik nu misschien een jaar of 15 geweest (of jonger). Leuk hoor zulke steunende ouders.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef lunastar het volgende:
hey faja.. hier is het dezelfde gang op gegaan. ik heb ook 1tje.. en volgens de gyn van mij ook een lucky shot.... maar dit omdat ventje niet echt goede zaadjes heeft... en heb ook al die opmerkingen gehad. van je hebt toch al 1tje... enzovoort enzovoort. maar je moet nog altijd doen wat je zelf wilt.. en hoever je zelf aan kunt meid.... dus meid.. ga maar aftellen naar 13 december en hopen dat ze je vlug verder helpen en niet aanmodderen.... ik zal voor je duimen....
inderdaad slaapmeisje... mijn zussen zijn daar ook helden in... 1tje dus net bevallen van haar 2e en andere nu bijna 20 weken ver voor haar 2e... en die geven nog de ergste opmerkingen vind ik... Maar wat je zegt is waar... ze kunnen niet in ons hart kijken, want dan zouden ze wel weten hoe pijnlijk die opmerkingen zijn....quote:Op woensdag 23 november 2005 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende: Dit wordt trouwens meestal gezegd door mensen die al kinderen hebben. Met andere woorden het is altijd wel wat en die mensen die dat soort opmerkingen maken kunnen niet in je hart kijken en beseffen niet dat het verlangen naar een kind of een 2e/3e/4e etc kind zo enorm groot kan zijn.
dat heb ik nou ook,overal waar je bent/loopt zie je allemaal zwangere vrouwen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef elle_driver het volgende:
in mijn naaste omgeving lijkt iedereen zwanger te zijn.
Ow bah zeg Elle..... ben je al een keer bij de huisarts geweest? Ik vind dat dat best kan na een jaar hoor.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef elle_driver het volgende:
Ongesteld. Dit keer al na 33 dagen ipv mijn gebruikelijke 38 a 40.
We zijn al bijna een jaar verder, in mijn naaste omgeving lijkt iedereen zwanger te zijn.
Ik word steeds verdrietiger en zit hard te denken of ik niet een vruchtbaarheidsonderzoek moet laten doen ofzo.
Oh, mijn nod mag naar 29 december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |