abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32472856
Knap dat je zo lang kunt wachten suus,veel sterkte er mee
Groetjes,Minoes
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:50:25 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32475962
Faja, moeilijk hč dat wachten?
Maar heb je zelf niet het idee dat als je een paar daagjes langer wacht, het misschien iets verstandiger is? Ik ben zo'n miep die het dan zonde vindt van de test als die negatief is en een week later wel positief.

Sjonge, het wordt wel weer spannend hier de komende tijd!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32476324
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef dutchie het volgende:
Faja, moeilijk hč dat wachten?
Maar heb je zelf niet het idee dat als je een paar daagjes langer wacht, het misschien iets verstandiger is? Ik ben zo'n miep die het dan zonde vindt van de test als die negatief is en een week later wel positief.

Sjonge, het wordt wel weer spannend hier de komende tijd!
Ja dat heb ik dus ook. Ik wacht liever een week dan dat ik te vroeg ga testen!!

Hier moet ik nog een paar dagen wachten, misschien 2 dagen, misschien 3 of meer. Als ik 28 dagen aan houdt dan moet ik overmorgen ongi worden. Maar weet niet of ik wel een cyclus heb van 28 dagen
Maar denk niet dat we deze ronde alweer zwanger zijn geworden!! Dat zou dan wel heeeeel toevallig zijn!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_32476416
Dutch, ik vind het heel erg moeilijk dat wachten maar ik heb ook geen test in huis zodat ik wel MOET wachten.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:42 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32476498
En het lukt je ook nog om niet naar de drogist te sprinten?
pi_32476570
Ik ben net nog in het kruidvat geweest en er naast zit een apotheek maar ik heb alleen tandenborstels, tandpasta, luierbroekjes, zwemluiers en toffee gehaald. Dus het lukt aardig moet ik er wel bij zetten dat de vorige keer ik daar dus wel mijn test heb gehaald en die kassiere zo aan het bleren was in de winkel dat ik een test kocht of ik dacht zwanger te zijn dat ik dus van mijn levens dagen daar geen test meer haal. Zet ze me weer voor schut midden in de winkel.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:22:14 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32476652
Ik krijg zo'n "Tinaaaaa, wass kosten die condome???" deja-vú Faja.
pi_32476790
Het ging meer zo: [Faja] Mag ik een zwangerschapstest (normaal stemvolume)
[Kassiere] Wilt u de Clearblue, Predictor of huismerk (luid volume0
[Faja] Doe maar het huismerk
[kassiere] Die zijn op (nog steeds luid)
[Faja] (inmiddels rood aangelopen) Welke heeft u dan wel?
[Kassiere] De predictor en de Clearblue (luider dan eerst)
[F]Geef maar de clearblue
[K] Goh wat leuk, eerste keer zwanger? (mega luid)
[F] Nee (denkend wat gaat jou dat aan)
[K] Maar voel je je al zwanger
[F} kan ik afrekenen??? (nu boos)
[K] Tuurlijk, dat is dan .........(beledigd)
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:30:02 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32476805
Oh, wat genant
Ik zou ook niet meer teruggaan. Geen apotheek in de buurt?
Lekker douchen!
pi_32476913
Sjak dat vond ik dus ook heel genant en daarom haal ik daar alleen het hoog nodige en geen dingen waar zo'n k*t kassiere je mee voor lul kan zetten. Er zit een apotheek naast (en dit is bij mijn werk) thuis zit er een etos en 2 apotheken vlak bij elkaar maar ik beheers me nog even. Ook al zit ik nu op dag 36 van mijn cyclys.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 12:51:09 #186
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32477262
O wat herkenbaar Faja Ik heb de afgelopen 3,5 jaar ook de nodige testen in huis gehaald en als ik nu bij de drogist kom dan voel ik me daar gewoon niet meer prettig bij. Ik heb me voorgenomen om nu maar eens een andere drogist binnen te stappen. Toen we in augustus met vakantie gingen was ik ook weer eens een paar dagen overtijd en heb ik nog op schiphol een test gescoord. Ze hadden daar alleen Predictor Prompt werd ik de volgende dag ongesteld
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32477344
Het voelt ook als of je een soort van vloek over je zelf afroept door een test te halen en die dan ook te doen. Ik haal dan een test en dan denk ik al bij me zelf: what's the use, morgen ben ik toch ongesteld en de test is negatief, hoef ik hem niet eens voor te doen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 13:04:48 #188
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32477564
Aan de andere kant haal ik dan juist een test in huis als ik weer eens overtijd ben dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben en als die ongesteldheid dan toch moet komen dan liever zo snel mogelijk. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik er tijdens het testen achterkwam dat ik ongesteld was geworden. Dat was wel een strakke timing hoor pffff.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32477632
Daar heb je wel gelijk in, dat ben ik ook helemaal met je eens. Als ik dan inderdaad toch niet zwanger ben weet ik dat ook liever zodat ik verder kan en dan maar gelijk die menstruatie er achter aan. Er op wachten is ook niks.

Maar goed ik ben morgen vrij, ik ben benieuwd of ik het vol hou om pas ergens rond de 3e te testen. Denk het niet eigenlijk.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:10:27 #190
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32477692
Nou, de 3e is nog wel erg ver weg. Maar volgende week is toch reëeler dan? Of bedoelde je juist of volg. week woensdag of die week erop?
Ik dacht nl. dat je morgen wilde testen, maar nu weet ik het even niet meer.
pi_32477866
Je hebt het helemaal goed Dutch. Op de woensdag is de vrouwelijke huisarts er dus ik doe of morgen een test en als die dan negatief is geen ik me zelf nog een week om te kijken of ik dan wel een positieve test heb of dat de rode komen. Is dat dan volgende week woensdag allebei niet ga ik even langs bij de HA en vraag om een verwijskaart voor de gyn om te kijken of er dan toch ergens misschien een cyste mijn eierstok blokkeert.
pi_32477894
Maar ik heb dus geen test in huis en ook niet gekocht dus het ik denk dat ik het een weekje uitzing.
pi_32481648
Spannend Faja!
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:17:59 #194
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_32492357
nieuwe nod is dus 26 december(verjaardag van mijn 2 jongste zusjes)

ben dus ongi geworden... had schrik dat de provera niet zou helpen....

we kunnen dus nieuwe poging ondernemen

dames en heer ook voor jullie toi toi toi
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:46:39 #195
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_32493542
Gelukkig Luna....kan je weer aan de slag...
pi_32496369
Spannend allemaal..

Voor degenen die aan de slag 'moeten' is dit misschien nog leuk om te lezen: Goede seks vergroot kans zwangerschap
Kom ik tegen terwijl ik info zoek over hypotheekrenteaftrek
  woensdag 23 november 2005 @ 06:59:06 #197
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32499306
Spannen Suus en Faja, ik jompel alvast even voor jullie!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 23 november 2005 @ 09:17:38 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_32500222
Spannend Suus en Faja! Ik duim voor jullie!

Ik zit vandaag op dag 24 van mijn cyclus, en het is weer afwachten of ik ongi word. Mijn lichaam geeft weer allerlei vage signalen af, gespannen borsten, een vreemd gevoel in mijn lichaam over het algemeen gezien!
Ik weet het allemaal eve niet, kijk het in ieder geval nog t/m zondag aan! (dat is dan dag 28 van mijn cyclus en als ik dán nog niet ongi ben, dan denk ik wel testen)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_32500776
Vandaag toch maar even een test gedaan en uiteraard was deze weer negatief. Ik heb gelijk de huisarts gebeld en kon een half uur later komen. Ik heb sinds mei dit jaar bij gehouden wanneer ik ongesteld ben geweest, hoeveel dagen er tussen zitten en hoe lag de menstruatie duurt. De huisarts vermoed dat ik geen tot zeer zelden een eisprong heb en dat mijn dochter Morgaine dus gewoon een lucky shot was. Ik heb nu een afspraak bij de gyn op 13 december om te kijken hoe en wat. Ik moet ook nu iedere dag mijn temperatuur bij gaan houden om te kijken of er dus een eisprong is of niet zoals de huisarts vermoed. Mag ik even melden dat ik me nu dus gewoon echt zwaar klote voel en helemaal na de opmerking van mijn moeder daarnet dat ik er in ieder geval 1 heb en dat als zij mij was ze niet verder zou gaan met de hele medische shitzooi omdat de kans bij gebruik van medicatie of hormonen op een meerling erg groot is. Ja en???? Ik wil graag een tweede kindje ook al heb ik er 1 en als een tweede kindje een 2e en een 3e betekent ben ik ook ziels gelukkig.

PS Slaapmeisje en andere dames die heel graag zwanger willen worden van hun eerste maar dus wel al in MMM zitten, ik weet donders goed dat ik gezegend ben en dat anderen er heel veel over voor hebben om het zelfde te mogen hebben. Maar de wens voor een 2e is ook groot, ik heb zo veel liefde nog over voor een ander kindje erbij.
pi_32501247
faja lobi, waarop baseert je huisarts dat vermoeden dat je geen/nauwelijks een ei-sprong hebt dan? hoeveel dagen zitten er zo ongeveer tussen je menstruaties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')