abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32052442
in Rotterdam meen ik een keer, in het westen daar van dan
pi_32052549
In 1940?
pi_32052746
quote:
De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft vandaag laten weten dat het Franse verbod op hoofddoekjes één van de redenen is voor het geweld in de arme wijken. ''Het door Frankrijk op scholen ingezette proces van het wettelijke verbod op het dragen van religieuze symbolen, waaronder hoofddoekjes heeft geleid dat velen zich achtergesteld voelen'', aldus de premier in een vraaggesprek met de krant Milliyet.
Wat walgelijk, die aannames.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32052808
Hoelang bestaat dat verbod al?
Juist alweer een tijdje, wat een sukkel die Erdogan.
pi_32052860
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
Hoelang bestaat dat verbod al?
Juist alweer een tijdje, wat een sukkel die Erdogan.
Nou ja, de ghetto's bestaan ook al lang, het heeft wel met beleid te maken,
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32052938
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, de ghetto's bestaan ook al lang, het heeft wel met beleid te maken,
Gedeeltelijk.
Vandaag in het AD een artikel over die rellen daar komt ook zo'n relschopper aan het woord. Tsja als je op je 18de van school wordt gestuurd dan vraag je om problemen.
pi_32053004
Ook dan heb je een perspectief nodig, hier in Nederland heb je dat dan nog wel...
pi_32053050
quote:
Premier Erdogan van Turkije heeft de Turkse inwoners van Duitsland opgeroepen beter te integreren in de Duitse samenleving. Hij deed dat gisteren tijdens de opening van de Europese centrale van de Unie van Europees-Turkse Democraten (UETD). Volgens Erdogan is de UETD een signaal voor de wens om te integreren.

De UETD werd in 2004 in Duitsland opgericht en heeft inmiddels kantoren in Nederland en België. De organisatie streeft ernaar de integratie van de Turken in de Europese Unie te bevorderen en hun economische en politieke situatie verbeteren. In de EU wonen circa zeven miljoen Turken; Duitsland kent de grootste gemeenschap: 2 miljoen. In Nederland leven circa 360.000 inwoners van Turkse komaf.
Dat staat in schril contrast met wat Erdogan zei over hoofddoekjes
pi_32053085
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ook dan heb je een perspectief nodig, hier in Nederland heb je dat dan nog wel...
Nederland is nog niet zo erg als Frankrijk en zeker niet op die schaal maar hier heb je toch ook wijken waarvan je denkt, wel perspectief hebben mensen hier.
pi_32053121
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat staat in schril contrast met wat Erdogan zei over hoofddoekjes
Je kunt best integreren met een hoofddoekje, het staat eerder in contrast met het Turkse beleid over hoofddoekjes op school (verboden)
pi_32053217
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt best integreren met een hoofddoekje, het staat eerder in contrast met het Turkse beleid over hoofddoekjes op school (verboden)
Ik denk dat een hoofddoekje de integratie belemmerd.
  maandag 7 november 2005 @ 12:32:12 #237
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32053225
quote:
OM eist zes jaar en negen maanden tegen Samir A.

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft maandag voor het gerechtshof in Den Haag zes jaar en negen maanden cel geëist tegen de 19-jarige terreurverdachte Samir A. Aanklager G. Haverkate houdt hem verantwoordelijk voor het voorbereiden van aanslagen in Nederland en medeplichtigheid aan een overval op een supermarkt in 2004.
6 2/3 * (1 - 1/3) = ongeveer 4 jr en 5 mnd (redelijke straf lijkt me)
pi_32053260
Zeg, wie heeft er zin in een potje Civ4!
Allah Al Watan Al Malik
pi_32053319
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoofddoekje de integratie belemmerd.
Hoe zou dat? Ik denk dat de weerzin tegen hoofddoekjes integratie belemmert.
pi_32053327
quote:
De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.

De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op.
Dat wordt weleens tijd zeg. Zelfs linke partijen vragen om het leger. Frappant doch verstandig.
pi_32053339
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, wie heeft er zin in een potje Civ4!
Age of Empires II ook goed?
pi_32053350
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat wordt weleens tijd zeg. Zelfs linke partijen vragen om het leger. Frappant doch verstandig.
"Zelfs linkse partijen"... zo "zelfs" is dat niet.... kijk maar eens naar de demonstraties in China.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32053386
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe zou dat? Ik denk dat de weerzin tegen hoofddoekjes integratie belemmert.
Omdat je met het dragen van een hoofddoekje je jezelf (religieus) distantieert van de meerderheid.
Mensen die een hoofddoekje dragen werken zelf de segregatie in de hand.
pi_32053414
Mijn Civ IV is nog niet binnen maar zodra die binnen is wil ik je graag verslaan Mutant01.
pi_32053431
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn Civ IV is nog niet binnen maar zodra die binnen is wil ik je graag verslaan Mutant01.
Wanneer heb je em besteld, en wanneer krijg je em binnen!??!?!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 7 november 2005 @ 12:39:33 #246
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32053438
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zelfs linke partijen vragen om het leger.
Links = Stalin = Mao = pacifistisch.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32053445
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat je met het dragen van een hoofddoekje je jezelf (religieus) distantieert van de meerderheid.
Nah, kijk met Burqa's misschien wel, maar een hoofddoekje niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32053462
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef Sidekick het volgende:
Links = Stalin = Mao = pacifistisch.
Ja en de Paus is protestants.
pi_32053492
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik heb me nog nooit verworpen gevoeld door iemand met een hoofddoekje omdat ze een hoofddoek draagt.

Trouwens, ik ga hier geen discussie over hoofddoekjes voeren .
pi_32053507
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer heb je em besteld, en wanneer krijg je em binnen!??!?!
Afgelopen vrijdag is die verstuurd. Ik verwacht hem eind van de week binnen. Donderdag of vrijdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')