Maar met die ander moet ze ook naar bed, en ik kan me zo voorstellen dat dat mij dan enigszins zou tegenstaan. Vandaar dan liever een vriendschap, dan kan ie ook op de kinderen passen, hoef ik er niet over te liegen dat het de zijne niet zijn, en kan hij zijn zaad verspreiden bij een vrouw die hem wel als de ultieme topper ziet.quote:Op zondag 13 november 2005 19:56 schreef Frezer het volgende:
Je zult altijd een afweging maken tussen trouw/zorgzaamheid aan de ene kant en goed zaad () aan de andere kant. In sommige (extremere) gevallen zal het er dan op neer komen dat een vrouw er voor kiest om met de ene man het bed in te duiken terwijl ze met de ander een relatie heeft.
Moet ik dit lezen als "jammer dat onze maatschapij nog niet zover is dat iedere vrouw voor zichzelf en haar kinderen kan zorgen"?quote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef thaleia het volgende:
maar het is wel jammer dat onze maatschappij nog niet zover is dat dat soort trucages niet meer nodig zijn.
Als vrouwen opeens onafhankelijk zouden worden en voor zichzelf + kinderen zouden kunnen zorgen zou de wereld instorten denk ik. 95% van de mannen zou opeens geen doel meer hebben. Phew, chaos en crisis in de zaal...quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef thaleia het volgende:
Ja, maar dat komt misschien omdat ik vrouw ben en er niet aan moet denken dat ik om financiele of andere praktische redenen samen zou zijn met een man waar ik seksueel lang niet zoveel voor voel als voor de genetische vader van m'n kinderen.
Ik kan me voorstellen dat het momenteel wel een goede constructie is zo: weliswaar verwekken veel mannen geen kinderen, maar ze denken van wel EN ze hebben iemand die voor ze kookt e.d. En zolang inderdaad nog niet alle vrouwen in staat zijn voor zichzelf + kinderen te zorgen, is het voor die vrouwen ook een goede constructie.
Maar het lijkt mij niet ideaal, zowel niet voor de man die in de waan is dat ie kinderen heeft, maar ze niet heeft, als voor de vrouw die het bed deelt met iemand niet om redenen van aantrekkelijkheid, maar om praktische redenen. Er moet een constructie te bedenken zijn die voor beide partijen prettiger is zou je denken, maar misschien is die er wel niet, en doen we het daarom al sinds mensenheugenis zo.
chaos zal het niet zijn, aangezien het grootste deel van onze samenleving nog steeds leeft volgens het standaard patroon: man en vrouw samen. Iemand die zelfstandig is wordt met de nek aangekeken en is een sociale ramp.quote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Als vrouwen opeens onafhankelijk zouden worden en voor zichzelf + kinderen zouden kunnen zorgen zou de wereld instorten denk ik. 95% van de mannen zou opeens geen doel meer hebben. Phew, chaos en crisis in de zaal...![]()
Kep er geen problemen mee,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
chaos zal het niet zijn, aangezien het grootste deel van onze samenleving nog steeds leeft volgens het standaard patroon: man en vrouw samen. Iemand die zelfstandig is wordt met de nek aangekeken en is een sociale ramp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |