quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef TommyKnocker84 het volgende:
kandidaat: "als jim het kan, kan ik het ook"
Deze uitspraak was van mij..a.s zaterdag ben ik met de gehele performance en uitsprake op tv in idols @ dordrecht![]()
En Henkjan smit kon me wel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
was jij ook niet die debiel die zij dat ie nog niet wist of ie z'n ex terug wilde omdat als je naar de volgende ronde ging je de vrouwen voor het oprapen had?
Wat is dat nou voor een vraag.quote:Op zondag 6 november 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
Wat heb je met je kin gedaan btw?
quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo? Die uitslag/pukkels zit(ten) er niet voor niets.
Puisten hebben en eraf komen is wel een weg naar de top hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo? Die uitslag/pukkels zit(ten) er niet voor niets.
die post in het begin komt uit het idols quote topic, als ie dus serieus is dan is hij lid op fok jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef tonks het volgende:
Is hij lid op fok?!
Hahahaquote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die post in het begin komt uit het idols quote topic, als ie dus serieus is dan is hij lid op fok ja
Volgens mij een kloon van TommyKnocker84quote:Op zondag 6 november 2005 20:17 schreef Modwire het volgende:
Mwah, erg vond ik hem niet eigenlijk.. maarja, wie ben ik?
indeedquote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef karoltje het volgende:
God wat een loser was dat.
Wat ie zei over zn exvriendin, ik denk niet dat je die nog terugkrijgt nu!
Haha, jij lijkt op een kerelquote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
indeed![]()
"ja als ik deze ronde doorkom, dan heb ik ze misschien wel voor het uitkiezen"
nou, ik sopte van mijn stoel af hoor knul! NOT!
wel handig voor doven mensen die blind zijn.quote:
waar blijven de gillende meiden?quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij mag zijn gezicht hier ook wel even laten zien zeg.
Als hij alleen maar positieve reacties zou verwachten...![]()
Ha ha ha, ja ik dacht laat ik de slechtste uitzoeken maar ja dan is het nog geen vergelijkquote:Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef Modwire het volgende:
Jim heeft echt "star written all over him", zoals duidelijk te zien op de foto....![]()
Die was echt super inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef NedeRolf het volgende:
Dat ene jurylid ook, niet die Henk-Jan..maar die andere gozert..véél beter
Dat was geweldigquote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef erikh het volgende:
[..]
Die was echt super inderdaad.
toen dat refrein werd ingezet, Zooo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:47 schreef marky het volgende:
Meest achterlijke is nog wel dat hij HJ een klootzak noemt (wat misschien ook wel een beetje waar is) en zelf zich als de meest walgelijke klootzak gedraagt.
Dat je een puistenkop hebt dat kan. Kwestie van tijd dat het wegtrekt. Dat je er niet uitziet kan met een boel styling misschien nog wel worden opgeleukt. Die kleding bij de auditie.... zo van het leger des heils maar een bezoekje aan een trendy shopje kan wonderen doen. Maar een klootzak blijft een klootzak daar kan niemand wat aan doen.
die Marky is ook wel heel erg triest, bijna nog zieliger dan Tommyknockerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef -XX- het volgende:
Whahahaoveral waar marky iets post, staat een bericht van BVO achter
![]()
Tja.... misschien doelde ik wel eerder op zijn opmerking over zijn vriendin en de vrouwen die hij wel zou kunnen krijgen als hij de tweede ronde had gehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]Het raakt je wel he, die opmerking over Jim.
.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die Marky is ook wel heel erg triest, bijna nog zieliger dan Tommyknocker
wacht eens ff, eigenlijk nietquote:
Z'n vriendin die hem terug wil, al die meisjes die als een blok voor hem vallen.....quote:
En wat maakt dat jou als je zo reageertquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wacht eens ff, eigenlijk niet
als je iemand een klootzak vindt omdat ie zegt dat ie beter is dan Jim () dan ben je gewoon terecht de grootste mongool
![]()
Jaaaaaa jij weet het. Nou echt fijn. Ik was al benieuwd maar ik ben gewoon een mongool. En me moeder maar denken wat een lelijk kind.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wacht eens ff, eigenlijk niet
als je iemand een klootzak vindt omdat ie zegt dat ie beter is dan Jim () dan ben je gewoon terecht de grootste mongool
![]()
scherpquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou als je zo reageert![]()
![]()
ja dat is gewoon een domme opmerking, niet een opmerking van een klootzakquote:Marky schreef al eerder dat het niet betrekking had op de opmerking over Jim maar over de opmerkingen over zijn (ex-)vriendin en de bosjes met meiden die nu wel zouden komen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
met de vrouwen van zich afslaan
quote:
Nou sorry hoor...als je het mij vraagt dan is die opmerking over Jim gewoon een hele domme opmerking en als mijn (ex)vriend zo iets over mij zou zeggen, dan ben je voor mij een enorme klootzakquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is gewoon een domme opmerking, niet een opmerking van een klootzak
waarom maak jij je er dan zo druk over?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Jongens waar maken jullie je nou zo druk om???
Het was een geintje met paar gaste die uit de hand is gelopen...Zal jullie het hele verhaal besparen, maar waarom maken jullie je zo druk om mijn persoontje! Ik had misschien niet al die opmerkingen moeten maken, maar dan was het programma ook weer zeer saai geweest! En trouwens ik heb sommige opmerkingen bijna in me mond gelegt gekregen. "Hey maar adam als je straks idol wordt dan krijg je allemaal vrouwen achter je aan en je ex als je die heb wil je dan ook niet meer zien natuurlijk"Dus ik reageer daarop en misschien had ik gewoon daarna me bek moete houden, maar ach ik lul gewoon dom mee! Want ik wist niet dat het zo'n grote impack zou hebben.
En nog wat ik blijf bij me standpunt dat ik vind dat Jim geen geweldige zanger is en hij idols gewonnen heb door ze uiterlijk en niet door ze geweldige monotome stem, maar eigenlijk wil ik het niet meer hier over hebben want ik gun Jim verder het allerbeste. En trouwens heb ik nooit gezegt dat ik wel geweldig kon zinge alleen gezegt...Nou ja die uitspraak van me hebbe in ten treure nou wel gezien!
in ieder geval zou ik willen zeggen maak je niet zo druk om iemand die je totaal niet ken. En een grote bek op internet is nog veel triester, maar ga lekker door en als je me echt zo haat dan kunne wel is wat afspreken kom je gezellig naar Dordt toe! Want ik raak niet onder in de indruk van uitspraken op een forumpje...
ciao de groete en suc6 in het echte leven na idols en dit forum!!!
Lekker lompe reactie van jequote:Op woensdag 9 november 2005 08:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom maak jij je er dan zo druk over?
je weet toch van voorgaande jaren, dat de makers er op uit zijn om mensen voor lul te zetten.
als je jezelf daarvoor laat gebruiken, is het toch niet vreemd dat mensen daar op reageren.
Jezus. Je komt hier nog dommer over dan op televisie. Leer schrijven, knurft!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Bladiebladiebla
quote:Op zondag 6 november 2005 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wel handig voor doven mensen die blind zijn.
Die kunnen meteen de tekst meelezen op zijn kin.
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:27 schreef Blerfaap het volgende:
Neem trouwens aan dat alle mensen hier ook mee hebben gedaan aan Idols, of is het weer alleen een grote bek op internet?
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zich er wel druk over maakt.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:27 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Lekker lompe reactie van je![]()
Eerst vraagt iedereen heel bijdehand waar TommyKnocker met zijn reactie blijft. Post hij vervolgens zijn verhaal, waaruit blijkt dat hij zich er niet druk over maakt. Kom jij met de hele slimme reactie;
'Waarom maak jij je er dan zo druk over?'
Goed bezig![]()
Neem trouwens aan dat alle mensen hier ook mee hebben gedaan aan Idols, of is het weer alleen een grote bek op internet?
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maak het ff! Omdat wij de tegenwoordigheid van geest hebben niet onszelf te laten uitbaten op de commerciële televisie betekent nog niet dat wij ons niet mogen uitlaten over de stakkers die dat wel doen!
Of mag je ook geen commentaar hebben op politici als je zelf niet in de Tweede Kamer, gemeenteraad oid hebt gezeten?
Wat een poep argument zeg.Als iemand zichzelf voor lul zet, leeft hij maar met de gevolgen.
Je kunt je toch niet verschuilen achter het argument "maar jullie hebben je niet voor lul gezet, dus je mag niet opmerken dat ik dat wel heb gedaan!"
![]()
Ben jij trouwens een kloon van tommyknocker?
Of wellicht iemand anders die zichzelf met zijn/haar deelname aan Idols heeft vernederd?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zich er wel druk over maakt.
zijn reactie maakte duidelijk dat hij de meningen op fok dusdanig vond, dat hij hier niet veel tijd zal doorbrengen.
ik mis m nu al
zou ik jou ook missen?
dat je geen kloon van tommyknocker bent was duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:15 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
![]()
Ben geen kloon van tommyknocker en heb zelf ook niet meegedaan aan Idols
Waar maak jij je dan druk om?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:15 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
![]()
Ben geen kloon van tommyknocker en heb zelf ook niet meegedaan aan Idols
Ik maak me nergens druk over. Reageerde alleen op een, niet zo logisch bericht dat hier gepost werd.quote:
Als je dat op alle onlogische berichten op Fok! wil gaan doen ben je wel even bezigquote:Op woensdag 9 november 2005 10:27 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk over. Reageerde alleen op een, niet zo logisch bericht dat hier gepost werd.
dan ga ik daar maar eens aan beginnenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:46 schreef erikh het volgende:
[..]
Als je dat op alle onlogische berichten op Fok! wil gaan doen ben je wel even bezig![]()
Ja jij was toch wel het lichtpuntje van de show hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Jongens waar maken jullie je nou zo druk om???
Het was een geintje met paar gaste die uit de hand is gelopen...Zal jullie het hele verhaal besparen, maar waarom maken jullie je zo druk om mijn persoontje! Ik had misschien niet al die opmerkingen moeten maken, maar dan was het programma ook weer zeer saai geweest!
dat dom meelullen ging je wel erg goed afquote:En trouwens ik heb sommige opmerkingen bijna in me mond gelegt gekregen. "Hey maar adam als je straks idol wordt dan krijg je allemaal vrouwen achter je aan en je ex als je die heb wil je dan ook niet meer zien natuurlijk"Dus ik reageer daarop en misschien had ik gewoon daarna me bek moete houden, maar ach ik lul gewoon dom mee! Want ik wist niet dat het zo'n grote impack zou hebben.
Wie zet hier nou de grote bek op?quote:En nog wat ik blijf bij me standpunt dat ik vind dat Jim geen geweldige zanger is en hij idols gewonnen heb door ze uiterlijk en niet door ze geweldige monotome stem, maar eigenlijk wil ik het niet meer hier over hebben want ik gun Jim verder het allerbeste. En trouwens heb ik nooit gezegt dat ik wel geweldig kon zinge alleen gezegt...Nou ja die uitspraak van me hebbe in ten treure nou wel gezien!
in ieder geval zou ik willen zeggen maak je niet zo druk om iemand die je totaal niet ken. En een grote bek op internet is nog veel triester, maar ga lekker door en als je me echt zo haat dan kunne wel is wat afspreken kom je gezellig naar Dordt toe! Want ik raak niet onder in de indruk van uitspraken op een forumpje...
ciao de groete en suc6 in het echte leven na idols en dit forum!!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:07 schreef jimjim1983 het volgende:
kom, laten we allemaal naar Dordt () gaan dit weekend
schrikt ie zich kapot
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Het is al triest genoeg dat zelfs Jenssen me in de show wilde hebben ivm dat Jim donderdag bij Jenssen te gast is. Maar heb me porsie tv wel gehad voor de komende jaren. In ieder geval heb ik me zegje gedaan en voor de rest boeid het me echt geen ene tering wat jullie er zelf voor de rest over willen zeggen.
Lekker hele dagen op het fok forum zitten deed ik zo ie zo al niet dus mij zag je toch al vrij weinig hier...
Owja en alle boze jim fans gewoon lekker ze cd's blijven kopen en niet zo zeiken over een mening van me! Want ik ben echt zo boeiend niet om je druk om te maken. En voor de mensen die ik aan het lachen heb gemaakt dat was ook de bedoeling hehe.
gegroet fokkertjes!
Och, we maken ons echt niet boos over je, het is meer leedvermaak om jouw persoontje. Dat jij dat niet snapt, snap ik best, anders had jij je al nooit opgegeven en had je al nooit van die kneuzige uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Het is al triest genoeg dat zelfs Jenssen me in de show wilde hebben ivm dat Jim donderdag bij Jenssen te gast is. Maar heb me porsie tv wel gehad voor de komende jaren. In ieder geval heb ik me zegje gedaan en voor de rest boeid het me echt geen ene tering wat jullie er zelf voor de rest over willen zeggen.
Lekker hele dagen op het fok forum zitten deed ik zo ie zo al niet dus mij zag je toch al vrij weinig hier...
Owja en alle boze jim fans gewoon lekker ze cd's blijven kopen en niet zo zeiken over een mening van me! Want ik ben echt zo boeiend niet om je druk om te maken. En voor de mensen die ik aan het lachen heb gemaakt dat was ook de bedoeling hehe.
gegroet fokkertjes!
Gegroetquote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
gegroet fokkertjes!
Doeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
gegroet fokkertjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |