Ik heb ze voor vanavond wel gespeeld, maar eigenlijk is het de enige ploeg (van de vijf die ik voor vandaag gespeeld heb) die ik niet vertrouw.......met name in uitwedstrijden.quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef _superboer_ het volgende:
Barcelona kun je ook wel als banker gebruiken denk ik...
Hij leeft!quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes![]()
[afbeelding]
NGquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
HELP PAKISTAN DE WINTER DOORLieve Broeders en Lieve Zusters
![]()
Begraaf de strijdbijl, laat het gokken voor wat het is en volg de barmhartige NG in zijn keuze om vrije tijd een nuttige invulling te geven. Als ervaringsdeskundige vind ik het mijn plicht U dit te vertellen.
Uw opdracht voor deze week luidt alsvolgt:
Zet uw weddenschappen voor deze week op een rij, maar plaats ze NIET. Stort het geld wat U wilde inzetten op GIRO 800800 zodat het NUTTIG besteed wordt.
Hiermee vangt U 3 vliegen in 1 klapU steunt mensen die het veel harder nodig hebben dan Uzelf U kunt ipv totaal zinloos naar soccerstand kijken, leuke en/of nuttige dingen gaan doen U bent 1 week gokvrij
De beloning zal zijn "voldoening", een van de mooiste emoties die God geschapen heeft
Dit was het voor vandaag, Lieve vrienden, .................wie doet er mee![]()
NG
je kunt er om lachen, je kunt het ook gewoon eens doen......alletwee is ook een optie
Herkansing.quote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef Apie74 het volgende:
Real mist een penalty!
Show me the moneyquote:Voor mij zijn de bankers:
Basel, Sigma Olomouc (oddser), Standard en Echte Madrid ..
quote:Fiorentina heb ik medium bet op lopen
quote:Chelsea ga ik nog spelen..
Make my day.. ( 80 euri erbij als ze winnen->grote combo)quote:EN Paris SG..
quote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef msteggink het volgende:
Hopelijk winnen Paris SG, Palermo (1-0 achter op dit moment) en Porto
Als barca wint, verdien ik rond de 100 euro =)
quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef msteggink het volgende:
Dankzij barca 222 euro
Vanavond het geld maar opnemen, dan heb ik deze maand al 1000+ euro uit MrB gehaald![]()
Verloren of gewonnen?quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef msteggink het volgende:
Hoeveel heb je al verloren dan bliksem?
Yup. Misschien dat ik nu mijn inzet af en toe verhoog, maar kan het geld wel opzich goed gebruiken, dus kansloos verbrassen vind ik een beetje zonde.quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef msteggink het volgende:
je doet het dus langzaam aan zonder hoge bets?
Liberec dus....quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
Leuk, kom er nu ook achter waarom Liberich met 2,55 zo hoog stond. Ze hebben al minstens sinds 2001 UIT niet gewonnen van Pribam...![]()
Had ik net zo goed mn geld in de maas kunnen tyfen...
Of eerst ff goed kijken waarop je in zetquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
Leuk, kom er nu ook achter waarom Liberich met 2,55 zo hoog stond. Ze hebben al minstens sinds 2001 UIT niet gewonnen van Pribam...![]()
de spurs hebben sinds 2001 al niet meer gewonnen daar , beetje riskante bet lijkt mijquote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb op tottenham ingezet, met een odd >3 , netjes wel toch? ze spelen uit bij bolton.
aan de andere kant hebben ze nu wel het beste team in jaaaaaaaren en de beste seizoensstart ooit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
de spurs hebben sinds 2001 al niet meer gewonnen daar , beetje riskante bet lijkt mij![]()
Pribram - Liberec 2-2quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
yep eerste helft 0-0..quote:
Ik speel op Spurs, Caveliers en Minnesota. NHL op Vancouver en New York.quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef _superboer_ het volgende:
Iemand nog wat tips voor de NBA-wedstrijden?
Ok vertrouw volledig op jouw !!quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik speel op Spurs, Caveliers en Minnesota. NHL op Vancouver en New York.
hoop niet dat je op vancouver heb gewed en bij de nba op de bobcats anders ga je net als ik de boot inquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef msteggink het volgende:
NBA, NFL en NHL moeten het goedmaken
En als er vanavond nergens gelijk gespeeld wordt??quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
NHL alles foutNBA was wel okay. Wel verlies though
Geen idee met NHL vanavond, daarom maar van alles wat gepakt. Denk eigenlijk ook wel een paar draws hier en daar. Mocht je ze allemaal nemen qua X op die van Toronto na, dan kun je 15 keer 2 teams combineren. Per combo krijg je dan per euro er 16 voor terug, dus je hebt hoe dan ook winst .. Zit het vannacht mee qua gelijke spelen (4 a 5), ben je binnen natuurlijk
NBA wordt LA, Detroit en Memphis.
Bij NHL komt er altijd een winnaar, maar bij MrB gaat het om de stand na drie periodes.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
En als er vanavond nergens gelijk gespeeld wordt??
Hoi!quote:
Kwam dit tegen op het forum van Betfair:quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef msteggink het volgende:
NBA zo
Trouwens wel erg grote kans dat Clijsters en/of Davenport winnen dus die 4 euro ben je kwijt
Lees sowieso mijn posts eens door, als er geen tips zijn zijn er verder geen tips. Hoef je het niet 4x in een topic te vragen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef _superboer_ het volgende:
Iemand nog tips voor NBA en NHL?
Er stond tot mijn verbazing ook bij dat "Betfair toch al niet zo'n beste reputatie heeft"quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Afunados het volgende:
Vandaag in de Morgen(Belgische krant) groot artikel met als kop "bizarre gokkersliefde voor STVV". Op Betfair worden de laatste wedstrijd van STVV(sint truiden) ontzettend hoge bedragen ingezet. 600.000 in totaal rond de match tegen La Louviere, waar normaal rond de 10.000 tot 25.000 euro ingezet wordt op een Belgische wedstrijd. Ook tegen Cercle weer over de 200.000..
Voorzitter heeft een onderzoek ingesteld, ik vermoed dat enkele spelers een heel aardig extraatje verdient hebben in STVV's laatste wedstrijden![]()
Oops? Maar 1 overtijd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij NHL komt er altijd een winnaar, maar bij MrB gaat het om de stand na drie periodes.
Ik ben zelf voor Montreal, Toronto, Colorado en Minnesota als verwachte winnaars gegaan, maar ik heb echt geen idee hoe het kan lopen. Nashville vs Edmonton, Boston vs Phillie en de Sharks vs Colorado zouden OT kunnen worden.
Edmonton vs Nashville is echt heel moeilijk. Edmonton is heel erg sterk de laatste paar wedstrijden, Nashville bakt er niets meer van de laatste 5 games. En het zou ook zo maar kunnen zijn de uitploegen (Bruins, Phoenix, Edmonton en Sharks) gaan winnen. Het is gewoon puur bagger vanavond.
Daarom goede kansen op OT voor alle wedstrijden, de laatste paar wedstrijddagen zijn er weinig OT's geweest en als ik het goed zag, hebben statistisch gezien deze teams vandaag de meeste OT's op hun naam.
En de odds voor een X zijn natuurlijk errug hoog.
Clijsters verloor, Davenport won...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef Triep het volgende:
Kansje vanavond op Betfair met de WTA kampioenschappen:
Als je 4 euro op alle 8 de speelsters inzet (=32,-) verlies je alleen als Clijsters of Davenpoort wint.
Wint er iemand anders dan win je zoiezo.
Onderstaande afbeelding is een voorbeeld.
Zal vanavond de uiteindelijke odds laten zien.
[afbeelding]
Gegokt en verloren. Daarom heet het ook wedden op sport en is het geen bankinstelling waar je 100% rente over je bedrag krijgt he slimpie.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:09 schreef msteggink het volgende:
[..]
Oops? Maar 1 overtijd?
Nov 8, 2005 Bruins - Flyers 3 - 4 FINAL OT
Nov 8, 2005 Capitals - Maple Leafs 4 - 6 FINAL
Nov 8, 2005 Lightning - Canadiens 2 - 3 FINAL
Nov 8, 2005 Islanders - Devils 4 - 1 FINAL
Nov 8, 2005 Oilers - Predators 2 - 3 FINAL
Nov 8, 2005 Coyotes - Wild 4 - 2 FINAL
Nov 8, 2005 Sharks - Avalanche 2 - 5 FINAL
Als je de scores kijkt bij NHL, de kans op overtijd is eigenlijk heel klein
ik heb je tip gevolgd, maar heb alleen niet op davenport en clijsters ingezet.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef Triep het volgende:
Das een goed begin voor Clijsters
![]()
Heb Pierce op een odd van 25 gebackt, terwijl hij nu op een odd van 7 staat
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar ben ik nog niet over uit..........jij?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:18 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
ik heb je tip gevolgd, maar heb alleen niet op davenport en clijsters ingezet.
Ga je tussentijds layen, of wacht je rustig tot het einde?
ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:44 schreef Triep het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog niet over uit..........jij?
Het eigenlijke artikel in de krant was een stuk groter, heb helaas geen scanner hier..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef FastEddieJC het volgende:
Hier is het artikel http://www.demorgen.be/vandaag/
De modale eersteklasser STVV was de voorbije weken het uitverkoren speeltje van gokkers bij het Britse internetgokkantoor Betfair.
Gemiddeld schommelen de ingezette bedragen op Belgische wedstrijden tussen de 10.000 en 25.000 euro. De wedstrijd tussen STVV en La Louvière was plots goed voor meer dan 600.000 euro. Die tussen Cercle Brugge en STVV van het afgelopen weekend (2-1) haalde 230.000 euro, waarvan maar liefst 213.000 op een overwinning voor Cercle. Gigantische bedragen voor Belgische wedstrijden, die volgens insiders op zijn minst vragen oproepen.
Ook al omdat Betfair sowieso geen al te beste reputatie meedraagt.
Er is voorlopig geen enkel hard bewijs voor manipulatie maar ook STVV-voorzitter Roland Duchâtelet voelde zich niet geheel op zijn gemak toen hij hoorde van de ongewoon hoge gokbedragen.
Het voorbije weekend stelde hij een intern onderzoek in en analyseerde hij de wedstrijd tegen La Louvière op video. Er viel hem niets speciaals op, maar gisteren riep hij wel alle spelers een voor een bij zich. “Een aantal geeft toe af en toe voor kleine bedragen te gokken, maar nooit op STVV zelf”, zei Duchâtelet gisteren aan De Morgen. “Het kan natuurlijk dat een speler de waarheid niet vertelt, maar ik kan nu niet zeggen dat er een probleem is. Ik heb geen tastbare bewijzen.”
Duchâtelet zal het bondsparket van de voetbalbond voorlopig niet inlichten. Wel liet hij zijn spelers intussen een addendum aan hun arbeidsovereenkomst ondertekenen dat gokken op de eigen club gelijkstelt met onmiddellijk ontslag. (BF / KB) Algemeen, pagina 3
Voetbalclub Sint-Truiden begon zelf al met onderzoek
Rangers draaien momenteel echt beroerd en missen een stuk of zes spelers.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:32 schreef msteggink het volgende:
50 euro op celtic :S das nogal een risico![]()
Ik schat Pierce toch wel wat hoger in dan Mauresmo.......quote:Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef burberry het volgende:
MAURESMO Amelie (FRA) - CLIJSTERS Kim (BEL)
Mauresmo
zeer mooie quote voor mauresmo
pierce ???quote:Op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef Triep het volgende:
[..]
Ik schat Pierce toch wel wat hoger in dan Mauresmo.......
Ja, maar Pierce won van Clijsters. Pierce schat hij hoger in dan Mauresmo, dus of het ook haar lukt betwijfelt hij. Ik ook trouwens.quote:
Poznan 2-0, heb je die alvast in je pocketquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Triep het volgende:
Lokeren, Lech Poznan, Getafe, Celtic en Bayonne in een combo
Nergens.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef Triep het volgende:
Iemand enig idee waar trouwens celtic-rangers wordt uitgezonden?
Unibet heeft over het algemeen wat hogere quotes dan MrBookmaker.... MrB doet wel aan 1ste divisie in NL en dat doet Unibet weer niet. MrB wil ook wel eens een hele trage site hebben en dat heeft Unibet weer nietquote:Op woensdag 9 november 2005 20:13 schreef matto het volgende:
Kan iemand mij het belangrijkste verschil uitleggen tussen Unibet en Mrbookmaker
omdat ik zag dat je bij Unibet al bij 15 euro kunt uitbetalen en telefonisch kunt uitbetalen
dan is het tog makkelijker om daar te gaan wedden?
Op Spaans bekervoetbal inzetten is ook gewoon stom.quote:
Benefietduel op Martinique ook best wel; potje voor de showquote:Op woensdag 9 november 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Op Spaans bekervoetbal inzetten is ook gewoon stom.
Ik zou layen @3.60.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef Crizzy het volgende:
Pfff Had voor de gein 4 euro @ 60,00 (excl commissie) op de stand 0-3 bij Shef Wednesday - Cardiff, nu staat het met de rust 0-3 maar weet niet of ik moet layen of heel stoer moet wachten. K denk dat het 0-3 blijft...![]()
Opj benefietwedstrijden kan je inderdaad beter niet wedden.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:51 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Frankrijk - Costa Rica staat nu 0-2. Ja hoor. Grappenmakers hebben zeker een tonnetje gezet op 0-2 of wat er nog meer gaat komen. Allemaal in de pot voor deze benefietwedstrijd. En morgen eet ik droog brood![]()
Mwah, die was toch 1,85.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Calella het volgende:
[..]
Opj benefietwedstrijden kan je inderdaad beter niet wedden.
Alleen > 2.5 goals komt meestal wel uit, maar de odd daarvoor is dan ook niet veel.![]()
Oh, dan blijft het 2-0.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Mwah, die was toch 1,85.
En tuurlijk kan je best op benefietwedstrijden en Spaans bekervoetbal wedden, zolang het maar niet op de favoriet is
vanaf 1/1 is de naam 'mrbookmaker' history trouwens, staat op de site dacht ik. Dan wordt alles unibet....quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef MatthijsDvD het volgende:
[..]
Unibet heeft over het algemeen wat hogere quotes dan MrBookmaker.... MrB doet wel aan 1ste divisie in NL en dat doet Unibet weer niet. MrB wil ook wel eens een hele trage site hebben en dat heeft Unibet weer nietMisschien leuk om allebei wat erop te doen
ach ja als die zoveel op zn account heeft staan kan ie het vast wel missen denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Crizzy het volgende:
Zo die gozer die op t verkeerde knopje drukt bij Betfair is wel ff genezen van z'n gokverslaving denk!
1700 gelayed @ 42,- is ong. 70.000 EUR verlies of ben ik nou gek
Die ligt nu echt wel in een hoekje van z'n internetkamertje te bedenken hoe hij dit gaat uitleggen aan z'n vrouw![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
vanaf 1/1 is de naam 'mrbookmaker' history trouwens, staat op de site dacht ik. Dan wordt alles unibet....
achja, als die dude maar 100 euro op zijn account heeft staan...? Of kan je dan die bet niet layenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Crizzy het volgende:
Zo die gozer die op t verkeerde knopje drukt bij Betfair is wel ff genezen van z'n gokverslaving denk!
1700 gelayed @ 42,- is ong. 70.000 EUR verlies of ben ik nou gek
Die ligt nu echt wel in een hoekje van z'n internetkamertje te bedenken hoe hij dit gaat uitleggen aan z'n vrouw![]()
Wel goed voor je Betfair points bedenk ik me net![]()
Een komma verkeerd gezetquote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Iemand klikt op Betfair op het verkeerde hokje.![]()
Anders kan je niet layen, maar t is wel vreemd. Als je normaal zo'n quote layed dan krijg je gewoon de best beschikbare odds.quote:achja, als die dude maar 100 euro op zijn account heeft staan...? Of kan je dan die bet niet layenAls dat zo is , is hij dus zeker 70.000 euries kwijt
![]()
Wat hij zegt. mr bookmakerquote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef Greetings het volgende:
WAT een avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Djibrilllllllllllllllllllllllllll Cisseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Henry!![]()
Hangt een beetje van de wedstrijd voor Davenpoort af. (Schnyder v Petrova) Als ze na die wedstrijd gekwalificeerd is voor de volgende ronde, geef ik Sharapova nog wel een goede kans !!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef knuppelhout het volgende:
voor vannacht: hele saldo op davenport
en die bet over de postbank lay ik wel, het zal wel volgende week maandag worden
Huh...dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Triep het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de wedstrijd voor Davenpoort af. Als ze na die wedstrijd gekwalificeerd is voor de volgende ronde, geef ik Sharapova nog wel een goede kans !!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hou het toch op Sharapova.
Op naar de volgende clubquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Uit het AD van gisteren.
Het is die gast die hetzelfde trucje heeft geflikt bij AC Alliansi.![]()
Je moet dan wel eerst 50 euro storten. Je krijgt 100% extra (tot een maximum van 50 euro), deze (dan 100 euro) moet je drie keer inzetten voor je krijgt uitbetaald.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Greetings het volgende:
http://www.unibet.com/punter/index_campaign_reg.jsp?cmpid=4002&lang=de
50 euro bonus voor nieuwe Unibet-klanten. Alleen in Duitse taal.
Ja, idd. Natuurlijk krijg je het niet voor niks...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet dan wel eerst 50 euro storten. Je krijgt 100% extra (tot een maximum van 50 euro), deze (dan 100 euro) moet je drie keer inzetten voor je krijgt uitbetaald.
Als ik Danny Blind was zou ik even gaan informeren.quote:
Ik wist niet dat Barca en Arsenal moesten spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:26 schreef cultheld het volgende:
ff een paar bets die ik heb gemaakt:
Arsenal+Barca. 5@2.68
Veendam+Graafschap 5@2,31
Zuid-Korea, V.S. , Argentinië, Wit-Rusland, Frankrijk, Brazilië en een draw tussen Nederland en Italië. 1.61@197,71
Trinidad, Australië, Spanje, Turkije, Lens, Tsjechië en Frankrijk. 1@458,72
Eindhoven 20@1,7
CL alvast.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef koekjesmonstertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Barca en Arsenal moesten spelen.
Bij mij staat er al jaren Leeuwarden, en het komt al jaren aan (al is het volgens mij niet meer actueel).quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:52 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik wil withdrawen met Moneybookers.
Nu moet ik de stad van mijn bank(Postbank) invullen.
Weet iemand welke dit is?
Zijn namelijk verschillende steden waar ze kantoren hebben volgens mij.
Bij voorbaat dank
hmzzzzzz...okquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef Butra het volgende:
[..]
Bij mij staat er al jaren Leeuwarden, en het komt al jaren aan (al is het volgens mij niet meer actueel).
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef knuppelhout het volgende:
voor vannacht: hele saldo op davenport
Gentquote:
ja hier hetzelfde tering zooi johquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef Maybach het volgende:
[..]
Gent![]()
Veendam![]()
Graafschap![]()
Excelsior![]()
Eindhoven in de laatste minuut![]()
![]()
![]()
Afblijven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Leuk, morgen Nederland - Italië. Wat denk jij..?
Ik gooi een tientje op 0-0.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Leuk, morgen Nederland - Italië. Wat denk jij..?
Zou kunnen, maar ik waag het er niet op. Even afwachten wat de tennisdames voor quotes krijgen.quote:
Netjes! Ik blijf denk ik van het voetbal af deze dag. Ik zie weinig value in de kwalificaties. Bij de friendlies ook weinig value en met friendlies weet je het maar nooit. Alleen zit ik nog te twijfelen of Frankrijk - Duitsland. Dit is een wedstrijd waar beide teams veel inzet zullen tonen denk ik, iets zoals Nederland - Duitsland. Frankrijk heeft een odd van 2,1. Gezien de vorm van het Duitse team is dit wel value, alleen Frankrijk heeft laatste tijd veel gelijkspellen gespeeld. Dus een lay voor Duitsland? Wat zijn jullie meningen over het voetbal van vanavond?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:00 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb er ook maar een surewin van gemaakt, wie er oook wint, bij alle vier 25 euro winst
Is dat hetzelfde als deze? Engeland - Australia 0:4 @1.90quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef Butra het volgende:
Om het weekend te beginnen:
Rugby Union
Australie +4,5 vs. Engeland @ 1.92.
Heb voor vanavond ook nog het Australisch voetbalteam staan (+1 @ 1.90).
Hup Aussies.
ik ga maar met je mee, omdat je het altijd zo goed doet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef Butra het volgende:
Rugby Union
Hup Aussies.
Als het Rugby Union is, dan is het 'm ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als deze? Engeland - Australia 0:4 @1.90
Dan kan ik eindelijk een keer met je meegaan op rugby-tips
Hij staat bij Internationals.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Als het Rugby Union is, dan is het 'm ja.
Livescores zijn te volgens op bbc.co.uk/sport.
Dat is 'm (officieel: Autumn Internationals).quote:
Head-to-heads bij het schaatsenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:03 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat is 'm (officieel: Autumn Internationals).
Je moet alleen uitkijken dat er 2 verschillende 'stijlen' zijn. Rugby Union en Rugby League. Ook met andere regels enzo. League is de leukste om te kijken iig, maar die biedt MrB volgens mij nooit aan.
Trouwens, is er niet een book die schaatsen aanbiedt?![]()
Niet dat ik weet, misschien de Totoquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:03 schreef Butra het volgende:
Trouwens, is er niet een book die schaatsen aanbiedt?![]()
Helaas heb ik daar geen account, ze bieden op zich ook niet zoveel aan.quote:
Je kan er ook live wedden? Misschien dan toch een accountje openen daar binnenkort.quote:
Hij heet Skobrev i.p.v. Skovbrev, misschien dan wel bekend? Geen slechte rijder iig, ik zie 'm wel winnen van Verheijen op de 1.500m.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan er ook live wedden? Misschien dan toch een accountje openen daar binnenkort.
En waarom is die Rus hoger dan Verheijen? Nog nooit van die kerel gehoord
Hmm dan begint er wel iets vaags te dagen. En ik dacht dat het om 5.000M ging.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heet Skobrev i.p.v. Skovbrev, misschien dan wel bekend? Geen slechte rijder iig, ik zie 'm wel winnen van Verheijen op de 1.500m.
Ik moet me eerst zelf nog proberen aan te melden. Kan me herinneren dat er ooit een account van me gesuspend is, omdat ik een NLer ben.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Butra, kan ik jou nog helpen door me door jou aan te laten melden bij BAW?
Ik ga ook eens mee, aangezien er geen goede voetbalodd bij zitten. Kan je mij nog even 1 goede reden geven waarom Australie genoeg heeft aan een 4-0 voorsprong, just for the recordquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef Butra het volgende:
Rugby Union
Hup Aussies.
Mij welquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm dan begint er wel iets vaags te dagen. En ik dacht dat het om 5.000M ging.
Butra, kan ik jou nog helpen door me door jou aan te laten melden bij BAW?
Kan wel hoor. Als je wilt weten hoe, mail dan maar ff of zo, want ik ga dat hier niet posten natuurlijk (anders gaan de autoriteiten er weer achteraan).quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:10 schreef Afunados het volgende:
Als Nederlander kan je daar niet wedden, enkel in het casino. Bespaar je dus de moeite, of gebruik een buitenlands adres..
Je bent al te laat, is om 15:30 begonnen. Australia 6-3 voor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:32 schreef JamesDean het volgende:
[..]
Ik ga ook eens mee, aangezien er geen goede voetbalodd bij zitten. Kan je mij nog even 1 goede reden geven waarom Australie genoeg heeft aan een 4-0 voorsprong, just for the record![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |