Joden zorgden juist voor welvarendheid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
"Imagine een europa zonder joden, vrede en welvarendheid alom."
Werd er vroeger door bepaalde mensen gedacht.
Denk eens na voor je dwaze uitspraken doet.
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ten stelligste niet, dat is te simpel voor deze complexe materie, maar dat de eindhalt bereikt is moet nu wel iedereen duidelijk zijn en aan de eindhalt stap je af.
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden zorgden juist voor welvarendheid.
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het betekent dat je niet kan zeggen, als een moslim een auto in brand steekt moet ie naar zijn land van zijn voorouders, en als een blanke een auto in brand steekt moet ie een boete betalen.
klaar.
Mijn ome Willie heeft ook altijd gelijk, toevallig he?quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef dancemacabre het volgende:
Wie heeft in beginsel gelijk in wat?
Allah, hij alleen en altijd.
Een besneden penis en pitta shoarma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.
Maar er zijn overeenkomsten dunkt me.
En dat geldt dus alleen voor buitenlanders?quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
Ik niet (meer).
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
noemen we het al een burgeroorlog?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet in het geval van een burgeroorlog, wat het trouwens nog niet is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?
burgeroorlog? Nog eventjes wachten wellichtquote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
wel makkelijk scoren, steeds Hitler erbij halenquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...
dat soort dingen is inderdaad wel 'een paar stappen' verder dan flink hard ingrijpen om de huidige situatie terug te brengen tot een normaler iets.quote:Op zondag 6 november 2005 17:58 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.
Maar iets zal er moeten gebeuren of toegeven.
quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |