Babel trekt zeker de aandacht ja. In tijden dat je slecht voetbalt kun je beter je haar met rust laten en wat aan je voetbal kwaliteiten doen. Sorry hoor, dit is mijn mening.quote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.
De oplossing moet in de sportieve sfeer gezocht worden, niet in de prive-sfeer.
en hoe doet v.d.vaart het nu? hij heeft nog steeds met Sylvie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef Nashje het volgende:
Ik weet ook zeker dat velen denken dat Sylvie Meis het bewijs was dat Rafael zo achteruit ging bij Ajax.
Dat is inderdaad al 2 wedstrijden zo. Dat baart me dus ook zorgen, er wordt de laatste 2 wedstrijden gewoon bar slecht gespeeld.quote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef S-Two het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt bij Ajax is het inspelen. Iedereen zegt altijd dat Ajax mooi voetbalt tot de "16" maar als je kijk hoe er wordt ingespeeld is dat echt zeer matig. De ballen zijn niet strak, laag over de grond, maar komen altijd op pikhoogte aan en stuiteren als een gek. En dan als Babel een bal aanneemt, springt ie alsnog 3 meter bij hem vandaan.
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.quote:Op zondag 6 november 2005 15:26 schreef twi het volgende:
Alsof spelers in het tweede vertrouwen op doen...
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef twi het volgende:
Ach, dan kan je net zo goed de halve selectie in het tweede zetten. Heitinga, Maduro, Rosales, De Jong, Boukhari, Rosenberg, Babel, ze zijn allemaal 2 wedstrijden lang slecht bezig. Babel vond ik zelfs nog een van de minder slechten, gezien 'ie zo nu en dan nog een mannetje wist te passeren.
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komenquote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komen.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef The_Hives het volgende:
diegenen die er een bezem door de selectie willen halen, wie wil je er dan uit hebben
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.
Dan denk ik dat je me niet snapt. Ik schuif Babel naar het tweede om punt 1 Jong Ajax hopelijk een plezier te doen (en Ajax 1 misschien ook wel) en punt 2 om z'n leeftijd (misschien klinkt dit wat vaag maar die gast is nog maar 18 en het kan dus geen kwaad om 'm een tijdje terug te zetten).quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.
Een net zo stom idee dus, ook volgens jou zo te horen, waarmee het hele "Babel naar het tweede" dus van de tafel af geveegd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |