Dat stel kneuzen presteert wel met het Nederlands elftalquote:Op zondag 6 november 2005 14:34 schreef leolinedance het volgende:
Weer goed zeg, dat ajax![]()
Wanneer wordt v Basten eens wakker? Wat een stel kneuzen staan er toch in dat 'team'![]()
Martin van Geel is een van de weinigen waar ik groot vertrouwen in heb, die is achter de schermen al druk bezig schat ik zo en in de winterstop zal hij heus wel toeslaan met wat spelers te halen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:25 schreef Jajong het volgende:
en van Geel mag wel es laten zien waar ie voor gehaald is.
Arie zit zo ongeveer in z'n laatste weken, en is bovendien geen bestuur. Lekkere slimme opmerking dusquote:
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjesquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Als er maar niet zo een achterlijke mongool uit zo een bagger land met een paar miljoen Ajax komt kopen.
Om deze club uit het dal te halen
quote:
En donder maar weer op pedoquote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjes![]()
idd, dat is een stomme stage-loperquote:
haha, piet stagequote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, dat is een stomme stage-loper
maar gewoon negeren, onze tijd komt nog wel
Helemaal met je eens Nashje.quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Danny. Als je iemand een mooi seizoen toewenst is het ras Ajacied Danny wel. Verdomme
.
Ik zeg Blind toevoegen aan het bestuur en Henk ten Cate polsen.
Graag even normaal posten en niet constant zieken, post je zo verder door dan kan je een ban tegemoet zien.quote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjes![]()
Jij moet hem toch inmiddels al beter kennen? Dat is het enige wat 'ie hier doet.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag even normaal posten en niet constant zieken, post je zo verder door dan kan je een ban tegemoet zien.
Laatste kans...quote:Op zondag 6 november 2005 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jij moet hem toch inmiddels al beter kennen? Dat is het enige wat 'ie hier doet.
Ideale man voor dit Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef Nashje het volgende:
Laat Adriaanse maar in Portugal. Ik zie hem de vuile boel niet opruimen.
Co is een man met een grote trots. Ik denk dat zijn grootste wens is om zijn eer te herstellen door te bewijzen dat hij bij Ajax wel succesvol kan zijn. Maar nee, ik wil hem niet terug. Nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef Sickert het volgende:
Co komt nooit meer in de Arena dat kun je wel vergeten! hooguit om ons een pak slaag te geven maar niet meer als trainer van Ajax
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Zo heel zwak is NEC niet hoor, die hebben een paar prima spelers rond lopen. Wel een team waar je gewoon van moet winnen natuurlijk, maar het is wat respectloos om ze zwak te noemen. Zeker als je ze vandaag hebt zien spelen.
Prima hoor. De Jong hoeft ook niet bij te tekenen als hij zo speelt als vandaag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Zo tekent Maxwell natuurlijk niet bij.
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgenquote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Zo denk ik er ook een beetje over, maar dit soort prestaties mogen niet onbestraft blijven gaan. Ik ken zat clubs die zo nu en dan de kosten voor de meereizende supporters vergoeden uit de zak van de spelers bij een wanprestatie, en dat soort dingen mogen wat mij betreft gebeuren. Al weegt het niet op tegen hun salaris en de zwakte van de prestaties is het in elk geval een symbool dat het zo gewoon niet kan.
Tegen AZ speelden ze ook redelijk goed anders. En tegen Feyenoord waren ze ook de betere, al zijn dat wel de enige twee wedstrijden die ik volledig van ze heb gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
Hopelijk ziet hij zelf in dat hij ook dramatisch speelt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
dat is bullshit, wtf maakt het uit wat voor haar die gozer heeft? bovendien heeft ie nu echt niet zo'n excentriek kapsel, en al had ie dat wel dan gaat ie daar echt niet slechter doorspelen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
6e, dat nooit meer.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt,
Blind mag niet ontslagen worden dat is gewoon niet rechtvaardig de spelers hebben hier schuld aan die laten het liggen..quote:Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad, en flink gezichtsverlies voor Ajax. Bovendien laat je een historisch groot speler als Blind gewoon keihard vallen, en ondanks de prestaties verdient 'ie dat gewoon niet.
2e of 5e, en als 't zo blijft staan we 6e of 7e, wellicht zelfs 8e.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt, de titel hadden we toch al eerder verspeeld en niet vandaag.
Dat ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
Zoals gezegd, worden we 6e mogen we playoffs spelen voor UEFA cup, en zeker niet tegen Feyenoord dus als die in de top 5 blijven staan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
we worden gewoon 6e en winnen dan in de play offs van feyenoord, prachtig seizoen hebben we dan
Babel trekt zeker de aandacht ja. In tijden dat je slecht voetbalt kun je beter je haar met rust laten en wat aan je voetbal kwaliteiten doen. Sorry hoor, dit is mijn mening.quote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.
De oplossing moet in de sportieve sfeer gezocht worden, niet in de prive-sfeer.
en hoe doet v.d.vaart het nu? hij heeft nog steeds met Sylvie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef Nashje het volgende:
Ik weet ook zeker dat velen denken dat Sylvie Meis het bewijs was dat Rafael zo achteruit ging bij Ajax.
Dat is inderdaad al 2 wedstrijden zo. Dat baart me dus ook zorgen, er wordt de laatste 2 wedstrijden gewoon bar slecht gespeeld.quote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef S-Two het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt bij Ajax is het inspelen. Iedereen zegt altijd dat Ajax mooi voetbalt tot de "16" maar als je kijk hoe er wordt ingespeeld is dat echt zeer matig. De ballen zijn niet strak, laag over de grond, maar komen altijd op pikhoogte aan en stuiteren als een gek. En dan als Babel een bal aanneemt, springt ie alsnog 3 meter bij hem vandaan.
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.quote:Op zondag 6 november 2005 15:26 schreef twi het volgende:
Alsof spelers in het tweede vertrouwen op doen...
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef twi het volgende:
Ach, dan kan je net zo goed de halve selectie in het tweede zetten. Heitinga, Maduro, Rosales, De Jong, Boukhari, Rosenberg, Babel, ze zijn allemaal 2 wedstrijden lang slecht bezig. Babel vond ik zelfs nog een van de minder slechten, gezien 'ie zo nu en dan nog een mannetje wist te passeren.
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komenquote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komen.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef The_Hives het volgende:
diegenen die er een bezem door de selectie willen halen, wie wil je er dan uit hebben
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.
Dan denk ik dat je me niet snapt. Ik schuif Babel naar het tweede om punt 1 Jong Ajax hopelijk een plezier te doen (en Ajax 1 misschien ook wel) en punt 2 om z'n leeftijd (misschien klinkt dit wat vaag maar die gast is nog maar 18 en het kan dus geen kwaad om 'm een tijdje terug te zetten).quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.
Een net zo stom idee dus, ook volgens jou zo te horen, waarmee het hele "Babel naar het tweede" dus van de tafel af geveegd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |