Co is een man met een grote trots. Ik denk dat zijn grootste wens is om zijn eer te herstellen door te bewijzen dat hij bij Ajax wel succesvol kan zijn. Maar nee, ik wil hem niet terug. Nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef Sickert het volgende:
Co komt nooit meer in de Arena dat kun je wel vergeten! hooguit om ons een pak slaag te geven maar niet meer als trainer van Ajax
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Zo heel zwak is NEC niet hoor, die hebben een paar prima spelers rond lopen. Wel een team waar je gewoon van moet winnen natuurlijk, maar het is wat respectloos om ze zwak te noemen. Zeker als je ze vandaag hebt zien spelen.
Prima hoor. De Jong hoeft ook niet bij te tekenen als hij zo speelt als vandaag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Zo tekent Maxwell natuurlijk niet bij.
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgenquote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Zo denk ik er ook een beetje over, maar dit soort prestaties mogen niet onbestraft blijven gaan. Ik ken zat clubs die zo nu en dan de kosten voor de meereizende supporters vergoeden uit de zak van de spelers bij een wanprestatie, en dat soort dingen mogen wat mij betreft gebeuren. Al weegt het niet op tegen hun salaris en de zwakte van de prestaties is het in elk geval een symbool dat het zo gewoon niet kan.
Tegen AZ speelden ze ook redelijk goed anders. En tegen Feyenoord waren ze ook de betere, al zijn dat wel de enige twee wedstrijden die ik volledig van ze heb gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
Hopelijk ziet hij zelf in dat hij ook dramatisch speelt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
dat is bullshit, wtf maakt het uit wat voor haar die gozer heeft? bovendien heeft ie nu echt niet zo'n excentriek kapsel, en al had ie dat wel dan gaat ie daar echt niet slechter doorspelen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
6e, dat nooit meer.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt,
Blind mag niet ontslagen worden dat is gewoon niet rechtvaardig de spelers hebben hier schuld aan die laten het liggen..quote:Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad, en flink gezichtsverlies voor Ajax. Bovendien laat je een historisch groot speler als Blind gewoon keihard vallen, en ondanks de prestaties verdient 'ie dat gewoon niet.
2e of 5e, en als 't zo blijft staan we 6e of 7e, wellicht zelfs 8e.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt, de titel hadden we toch al eerder verspeeld en niet vandaag.
Dat ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
Zoals gezegd, worden we 6e mogen we playoffs spelen voor UEFA cup, en zeker niet tegen Feyenoord dus als die in de top 5 blijven staan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
we worden gewoon 6e en winnen dan in de play offs van feyenoord, prachtig seizoen hebben we dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |