Dat stel kneuzen presteert wel met het Nederlands elftalquote:Op zondag 6 november 2005 14:34 schreef leolinedance het volgende:
Weer goed zeg, dat ajax![]()
Wanneer wordt v Basten eens wakker? Wat een stel kneuzen staan er toch in dat 'team'![]()
Martin van Geel is een van de weinigen waar ik groot vertrouwen in heb, die is achter de schermen al druk bezig schat ik zo en in de winterstop zal hij heus wel toeslaan met wat spelers te halen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:25 schreef Jajong het volgende:
en van Geel mag wel es laten zien waar ie voor gehaald is.
Arie zit zo ongeveer in z'n laatste weken, en is bovendien geen bestuur. Lekkere slimme opmerking dusquote:
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjesquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Als er maar niet zo een achterlijke mongool uit zo een bagger land met een paar miljoen Ajax komt kopen.
Om deze club uit het dal te halen
quote:
En donder maar weer op pedoquote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjes![]()
idd, dat is een stomme stage-loperquote:
haha, piet stagequote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, dat is een stomme stage-loper
maar gewoon negeren, onze tijd komt nog wel
Helemaal met je eens Nashje.quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Danny. Als je iemand een mooi seizoen toewenst is het ras Ajacied Danny wel. Verdomme
.
Ik zeg Blind toevoegen aan het bestuur en Henk ten Cate polsen.
Graag even normaal posten en niet constant zieken, post je zo verder door dan kan je een ban tegemoet zien.quote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Veel slechter kan het er niet op worden. kneusjes![]()
Jij moet hem toch inmiddels al beter kennen? Dat is het enige wat 'ie hier doet.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag even normaal posten en niet constant zieken, post je zo verder door dan kan je een ban tegemoet zien.
Laatste kans...quote:Op zondag 6 november 2005 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jij moet hem toch inmiddels al beter kennen? Dat is het enige wat 'ie hier doet.
Ideale man voor dit Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef Nashje het volgende:
Laat Adriaanse maar in Portugal. Ik zie hem de vuile boel niet opruimen.
Co is een man met een grote trots. Ik denk dat zijn grootste wens is om zijn eer te herstellen door te bewijzen dat hij bij Ajax wel succesvol kan zijn. Maar nee, ik wil hem niet terug. Nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef Sickert het volgende:
Co komt nooit meer in de Arena dat kun je wel vergeten! hooguit om ons een pak slaag te geven maar niet meer als trainer van Ajax
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Zo heel zwak is NEC niet hoor, die hebben een paar prima spelers rond lopen. Wel een team waar je gewoon van moet winnen natuurlijk, maar het is wat respectloos om ze zwak te noemen. Zeker als je ze vandaag hebt zien spelen.
Prima hoor. De Jong hoeft ook niet bij te tekenen als hij zo speelt als vandaag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Zo tekent Maxwell natuurlijk niet bij.
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgenquote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Zo denk ik er ook een beetje over, maar dit soort prestaties mogen niet onbestraft blijven gaan. Ik ken zat clubs die zo nu en dan de kosten voor de meereizende supporters vergoeden uit de zak van de spelers bij een wanprestatie, en dat soort dingen mogen wat mij betreft gebeuren. Al weegt het niet op tegen hun salaris en de zwakte van de prestaties is het in elk geval een symbool dat het zo gewoon niet kan.
Tegen AZ speelden ze ook redelijk goed anders. En tegen Feyenoord waren ze ook de betere, al zijn dat wel de enige twee wedstrijden die ik volledig van ze heb gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Nou NEC speelt dit seizoen gewoon heel zwak. Ajax heeft ook prima spelers en die presteren momenteel ook niet. Dat NEC vandaag weer goed speelt ligt dan waarschijnlijk deels aan Ajax.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en daardoor Babel een keer minder naar de kapper kunnen laten gaan. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
Hopelijk ziet hij zelf in dat hij ook dramatisch speelt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
dat is bullshit, wtf maakt het uit wat voor haar die gozer heeft? bovendien heeft ie nu echt niet zo'n excentriek kapsel, en al had ie dat wel dan gaat ie daar echt niet slechter doorspelen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb het idee dat Babel meer bezig is met z'n uiterlijk en wigger vriendjes dan met Ajax.
6e, dat nooit meer.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt,
Blind mag niet ontslagen worden dat is gewoon niet rechtvaardig de spelers hebben hier schuld aan die laten het liggen..quote:Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad, en flink gezichtsverlies voor Ajax. Bovendien laat je een historisch groot speler als Blind gewoon keihard vallen, en ondanks de prestaties verdient 'ie dat gewoon niet.
2e of 5e, en als 't zo blijft staan we 6e of 7e, wellicht zelfs 8e.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig maakt het dit jaar niet uit of je 2de of 6de eindigt, de titel hadden we toch al eerder verspeeld en niet vandaag.
Dat ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Maduro trouwens in Studio Voetbal, benieuwd hoe hij erover denkt.
Zoals gezegd, worden we 6e mogen we playoffs spelen voor UEFA cup, en zeker niet tegen Feyenoord dus als die in de top 5 blijven staan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
we worden gewoon 6e en winnen dan in de play offs van feyenoord, prachtig seizoen hebben we dan
Babel trekt zeker de aandacht ja. In tijden dat je slecht voetbalt kun je beter je haar met rust laten en wat aan je voetbal kwaliteiten doen. Sorry hoor, dit is mijn mening.quote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
En dat vind ik zulke loze onzinnige kutopmerkingen. Sorry hoor, natuurlijk trekt Babel de aandacht met die achterlijke kapsels, maar om naar dat soort dingen te gaan wijzen? Exact hetzelfde waarom Van der Vaart zo opgelucht is dat 'ie eindelijk uit Amsterdam is vertrokken.
De oplossing moet in de sportieve sfeer gezocht worden, niet in de prive-sfeer.
en hoe doet v.d.vaart het nu? hij heeft nog steeds met Sylvie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef Nashje het volgende:
Ik weet ook zeker dat velen denken dat Sylvie Meis het bewijs was dat Rafael zo achteruit ging bij Ajax.
Dat is inderdaad al 2 wedstrijden zo. Dat baart me dus ook zorgen, er wordt de laatste 2 wedstrijden gewoon bar slecht gespeeld.quote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef S-Two het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt bij Ajax is het inspelen. Iedereen zegt altijd dat Ajax mooi voetbalt tot de "16" maar als je kijk hoe er wordt ingespeeld is dat echt zeer matig. De ballen zijn niet strak, laag over de grond, maar komen altijd op pikhoogte aan en stuiteren als een gek. En dan als Babel een bal aanneemt, springt ie alsnog 3 meter bij hem vandaan.
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.quote:Op zondag 6 november 2005 15:26 schreef twi het volgende:
Alsof spelers in het tweede vertrouwen op doen...
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef twi het volgende:
Ach, dan kan je net zo goed de halve selectie in het tweede zetten. Heitinga, Maduro, Rosales, De Jong, Boukhari, Rosenberg, Babel, ze zijn allemaal 2 wedstrijden lang slecht bezig. Babel vond ik zelfs nog een van de minder slechten, gezien 'ie zo nu en dan nog een mannetje wist te passeren.
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komenquote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vertrouwen op doet. Misschien dat Jong Ajax nog wat aan hem heeft. Je kunt ook elke week weer blijven aankloten met Babel, maar elke week is het kut.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, gewoon afwachten wanneer Harry weer kan spelen, of je de keuze maakt dat Rosenberg aan de bak kan. Maar volgens mij kan je nog lang aankloten met al die spelers. Helpt volgens mij niets, die bezem moet echt komen.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef The_Hives het volgende:
diegenen die er een bezem door de selectie willen halen, wie wil je er dan uit hebben
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo he, al 2 wedstrijden slecht bezig. Wanneer begin je in te zien dat Babel heel het seizoen als slecht bezig is? Heitinga kun je weinig kwalijk nemen, die heeft net weer 2 wedstrijdjes gespeeld na z'n bankplek. Maduro speelt afwisselend, ene keer is ie weer goed, andere keer is het belabberd. Rosales is nog niet zo lang terug van z'n blessure, De Jong doet het ook afwisselend, over Boukhari weten we het inmiddels wel en Rosenberg is en blijft voorlopig een grote vraag.
Dan denk ik dat je me niet snapt. Ik schuif Babel naar het tweede om punt 1 Jong Ajax hopelijk een plezier te doen (en Ajax 1 misschien ook wel) en punt 2 om z'n leeftijd (misschien klinkt dit wat vaag maar die gast is nog maar 18 en het kan dus geen kwaad om 'm een tijdje terug te zetten).quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat jij het op Babel af schuift. Ja, Babel is nog niets minder constant dan de namen die ik noem, maar als je dan hem naar het tweede zet kan je dat net zo goed met die anderen ook doen.
Een net zo stom idee dus, ook volgens jou zo te horen, waarmee het hele "Babel naar het tweede" dus van de tafel af geveegd kan worden.
Niet dat ik er trots op ben ofzo.quote:Het gaat al zolang zo kut dat ik dit soort dingen eigenlijk wel ga verwachten.
Ik heb de hele week al gezegd dat het fout zou gaan.
![]()
Ja daar zie ik eigenlijk geen troost inquote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef Tvduijn het volgende:
een troost, fey'noord heeft 0 - 0 gespeelt, niet dat dat ons erg helpt en je moet sowieso van je eigen kracht uitgaan maarja is altijd leuk als het met fey'noord (ook) kut gaat
Groningen heeft inderdaad ook punten laten liggen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja daar zie ik eigenlijk geen troost in
Atlijd als een *concurent* punten laat liggen laat Ajax ze ook liggen
quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Groningen heeft inderdaad ook punten laten liggen.
Hiddink stopt er misschien na dit seizoen wel mee bij PSV, dat misschien een optiequote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Tjonge, het gaat niet best (understatement). Ik zou toch opteren voor een andere coach, aangezien Blind het niet aan lijkt te kunnen en een soort Wouters gaat worden zo. Ron Jans? Henk ten Cate? Jack van den Berg? Morten Olsen? Michael Laudrup? Co Adriaanse?
Tja, ik heb het idee dat er iemand met overwicht mist, niet alleen in het veld in de vorm van een routinier maar ook in de technische staf. Ik vind danny een topvent maar hij heeft niet zoveel overwicht heb ik het idee...volgens mij heeft deze groep een veel hardere trainer nodig, niet speciaal een routinier in het veld (hoewel dat natuurlijk ook mooi zou wezen)quote:Op zondag 6 november 2005 16:58 schreef Nashje het volgende:
Er mist gewoon een routinier. Maar wie?
Wat is Seedorf zijn contract bij Milan?
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch niet dat Seedorf haalbaar was voor Ajax, grappig dat Ajaxieden nog altijd denken dat ze bulken van het geld en dat iedereen voor die club wilt spelen. LOL zelfs in nederland heeft Ajax al moeite om spelers te kopen, laat staan dat een hoop talenten niet eens bij Ajax willen spelen vanwege de negatieve sfeer die er al jaren heerst. Je ziet dat de talenten 10 keer liever naar Clubs als PSV gaan. No offence maar ik denk dat Ajax eerst schoon schip moet maken voordat ze aan resultaten moeten denken.
Hij heeft zelfs al voor ons gespeeldquote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch niet dat Seedorf haalbaar was voor Ajax, grappig dat Ajaxieden nog altijd denken dat ze bulken van het geld en dat iedereen voor die club wilt spelen.
Ow?quote:LOL zelfs in nederland heeft Ajax al moeite om spelers te kopen,
Ten 1e, er spelen al een hoop talenten bij Ajax en ten 2e verkoop je maar onzin. Vlaar, Huntelaar en Luirink hebben zelfs al aangegeven dat ze het liefst voor Ajax uitkomen.quote:laat staan dat een hoop talenten niet eens bij Ajax willen spelen vanwege de negatieve sfeer die er al jaren heerst.
quote:Je ziet dat de talenten 10 keer liever naar Clubs als PSV gaan.
LOL je bedoelt natuurlijk met echte talenten jongens als Charisteas en Rosenbergquote:Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.
Er lopen idd talenten, maar je ziet in tegenstelling tot zeg maar 8 a 10 jaar terug dat de talenten niet meer doorgroeien na verloop van tijd en een soort van voetbalmoeheid krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al voor ons gespeeld
[..]
Ow?
[..]
Ten 1e, er spelen al een hoop talenten bij Ajax en ten 2e verkoop je maar onzin. Vlaar, Huntelaar en Luirink hebben zelfs al aangegeven dat ze het liefst voor Ajax uitkomen.
[..]. Jij bent grappig.
Grapjurkquote:Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.
we hebben het over Nederlandse talenten. Alsof Charisteas ooit een talent is geweest. Maar als jij hem zo wil kwalificeren....quote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL je bedoelt natuurlijk met echte talenten jongens als Charisteas en Rosenberg
ja, jullie hebben ook zoveel Nederlandse talenten die van andere clubs naar jullie toekomen en slagenquote:
Ik kan je een hele waslijst aan "talenten" noemen die zich bij Ajax niet hebben kunnen ontwikkelen, neem Daniel de Ridder, schitterende voetballer, maar nee men koopt liever een Rosales, nou sorry hoor maar die Rosales heeft nooit wat meer gebracht als bijvoorbeeld de Ridder.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we hebben het over Nederlandse talenten. Alsof Charisteas ooit een talent is geweest. Maar als jij hem zo wil kwalificeren....
-Stamquote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, jullie hebben ook zoveel Nederlandse talenten die van andere clubs naar jullie toekomen en slagen
Mag ik even heel erg hard lachen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Siemerink het volgende:
De club heeft behoefte aan een type zoals Blind. Wellicht kunnen ze Dick van Burik terughalen en in de verdediging stoppen. Maak hem meteen aanvoerder. Ik heb het idee dat dit de enige Nederlands sprekende leider is die ze best moeten kunnen halen. Met al het talent komt het heus wel in orde, met Danny Blind gewoon aan het hoofd.
Talent genoeg. Iemand die boven die talenten staat heb je nodig. Nederlands sprekende verdediger, aangezien het middenveld qua potentie top is. In de voorhoede kan je je team niet genoeg sturen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ik even heel erg hard lachen?
Dan doe ik even mee. Misschien is Frank Verlaat nog wel haalbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ik even heel erg hard lachen?
quote:Gesprek in supportershome na NEC - Ajax
Na afloop van NEC - Ajax speelden enkele verantwoordelijken geen verstoppertje. Danny Blind, Wesley Sneijder en aanvoerder Zdenek Grygera gingen na de terugkeer in Amsterdam in het supportershome een gesprek aan met teleurgestelde supporters.
de verdediging is het minste probleem dat ajax nu heeft, als het op het middenveld en voorin beter loopt dan hebben zij sowieso minder te doen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:23 schreef Siemerink het volgende:
Arjen de Zeeuw zou ook zo'n type 'Blind' zijn. Maar ik zou als ik Ajacied de naam van Van Burik maar laten vallen. Misschien de meest getalenteerde 'moderne' Ajax verdediger, maar wel een type die Ajax al jaren mist; na het vertrek van Chivu.
zet dat eens af tegen 'talenten' die het niet halen? Paar jaar gelden haalde jullie alle zogenaamde talenten op waarvan alleen Huntelaar nu lijkt door te breken terwijl die juist weg mocht. De rest hoor je niets meer van.quote:Op zondag 6 november 2005 17:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Stam
-Nistelrooy
-Koeman
-Robben
-Zenden
Kan er nog wel meer opnoemen hoor.
Natuurlijk is Van Burik 'opvallend', maar ik denk met één zo'n aankoop (een aanvoerder!) je de boel weer voor de volle 100% op de rails krijgt. Er loopt zoveel talent!quote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar Dick van Burik is te belachelijk voor woorden natuurlijk.
Chivu was wel een echte aanvoerder trouwens, Zlatan in feite ook.
Ja, maar het is wel een typische Duitse libero. Net als Verlaat. Te traag om met ruimte in zijn rug te verdedigen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Siemerink het volgende:
Overigens vind ik dat jullie Van Burik onderschatten. Heeft al jarenlang een basisplaats bij Hertha en is uitgegroeid tot dé steunpilaar van de Berlijnse verdediging.
Een waterdrager. Eerst bij De Graafschap en later bij AZ, waar hij met name het laatste half jaar erg goed speelde. Maar geen leider.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef The_Hives het volgende:
ik had meer verwacht van Olaf.
toch had ik hem tussen die jonkies meer verwacht. Zeker aangezien hij weet wat er bij Ajax verwacht wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Een waterdrager. Eerst bij De Graafschap en later bij AZ, waar hij met name het laatste half jaar erg goed speelde. Maar geen leider.
Daar heb je volkomen gelijk in. Maar er zijn weinig (=geen?) verdedigers die voldoen aan het volmaakte plaatje.quote:Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een typische Duitse libero. Net als Verlaat. Te traag om met ruimte in zijn rug te verdedigen.
Voor duidelijkheid, ik ben geen PSV fan, dus mijn mening is redelijk objectief.quote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zet dat eens af tegen 'talenten' die het niet halen? Paar jaar gelden haalde jullie alle zogenaamde talenten op waarvan alleen Huntelaar nu lijkt door te breken terwijl die juist weg mocht. De rest hoor je niets meer van.
Maar goed dit is toch een zinloze discussie. Jullie scouting van spelers die er meteen staan is beter terwijl wij veel beter opleiden. Vandaar dat we ook minder van andere Nederlandse clubs hoeven te kopen. Logisch dat de middelmaat-talentjes voor psv kiezen als er bij Ajax zoveel eigen goede jeugd is.
Ben je vast niet de enige in. Hij heeft misschien een beetje een valse start gemaakt met blessures. Ook het steeds wisselende elftal wat Blind opstelt geeft zo'n jongen dan weinig vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toch had ik hem tussen die jonkies meer verwacht. Zeker aangezien hij weet wat er bij Ajax verwacht wordt.
Logisch. Ik denk alleen dat Van Burik meer persoonlijkheid bezit én harder nodig is dan Verlaat toendertijd. Maar als iemand een alternatief heeft?quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Burik? Dan ben ik bang voor het Verlaat verhaal...
mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ben je vast niet de enige in. Hij heeft misschien een beetje een valse start gemaakt met blessures. Ook het steeds wisselende elftal wat Blind opstelt geeft zo'n jongen dan weinig vertrouwen.
Sowieso is dat iets wat Blind in de gaten moet houden: speel met een vast elftal. Durf echt te kiezen voor bepaalde jongens en geef ze vertrouwen.
Roy Makaay mag 11 wedstrijden niet scoren, maar weet: ik ben spits no. 1 en op termijn scoor ik weer! Wellicht kunnen ze dat met Rosenberg (die toch goed is gescout mag ik aannemen?) ook doen en de supporters moeten achter de spelers gaan staan.
Spijkers met koppen sla je hier...quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef Siemerink het volgende:
de supporters moeten achter de spelers gaan staan.
Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.quote:Op zondag 6 november 2005 17:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.
Rosenberg is trouwens nooit een veel scorende spits geweest. Misschien dat ze meer van hem verwachtten als aanspeelpunt en balvaste spits die anderen laat scoren, en er zelf af en toe eentje meepakt. Maar dat komt er dan niet erg uit.
Hem had ik misschien wel eerst een half jaar met jong Ajax mee laten voetballen en met het eerste trainen om hier te wennen. We weten allemaal wat het gevolg bij Ajax is als je er niet meteen staat...
ja, dus?quote:Op zondag 6 november 2005 18:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.
Ik snap echt niet waarom die gast zo slecht speelt. Rosenberg is gescout door o.a. de technische staf van Ajax, door Koeman, Van Gaal, 3 x door Blind zelf die erg kritisch was op de Zweed. Na alle controles en scoutings is besloten om hem aan te trekken. Dan zou je verwachten dat zo iemand, die zo goed is gescout en zo goed is geanalyseerd toch wel een klein beetje kan voetballen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.
Ik doel opquote:
quote:mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.
Rosenberg is trouwens nooit een veel scorende spits geweest. Misschien dat ze meer van hem verwachtten als aanspeelpunt en balvaste spits die anderen laat scoren, en er zelf af en toe eentje meepakt. Maar dat komt er dan niet erg uit
Je zag bij Zlatan dat hij kwaliteit had. Al zijn kunstjes en trucjes mislukte voortdurend in het begin, totdat hij had geleerd hoe hij ermee om moest gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:01 schreef Siemerink het volgende:
Zlatans eerste seizoen verliep toch ook niet gladjes? Ben ervan overtuigd dat het goed komt.
Heb je gelijk in. Maar ik kan me Van Gelder nog herinneren die hem met de grond gelijk maakte na (weer) een misser van hem.quote:Op zondag 6 november 2005 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zag bij Zlatan dat hij kwaliteit had. Al zijn kunstjes en trucjes mislukte voortdurend in het begin, totdat hij had geleerd hoe hij ermee om moest gaan.
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Co Adriaanse?
nouja, qua prestaties in het eerste jaar gaat hij volgens mij wel gelijk op met Zlatan.quote:
Wacht, ik zeg dat Ajax hem zag als de nieuwe Zlatan he. Wij (supporters) in het begin ook, maar ik zie hem nu niet meer als nieuwe Zlatan. Rosenberg is een ander soort spits. Hij komt er echt wel hoor. In z'n begin wedstrijden liet ie zien goed door te jagen enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nouja, qua prestaties in het eerste jaar gaat hij volgens mij wel gelijk op met Zlatan.
Maar het is altijd zo makkelijk om een stempel op iemand te drukken. Noem hem de nieuwe Zlatan en iedereen denkt dat hij elke week die slalom van hem na gaat doen.
Iedereen weet ook hoe moeilijk het voor een nieuwe jonge spits is om meteen in het Ajax spelletje goed te functioneren (ondanks dat we eigenlijk geen vleugels hebben). Laat zo'n jongen dan rustig rijpen. Nu zit hij met een gigantische knauw in zijn zelfvertrouwen omdat die klootzakken op de tribune hem na 4 mislukte acties meteen uitfluiten.
Okay misschien moet hij een wat dikkere huid hebben, maar waar het op neerkomt, is dat deze huidige situatie veel dieper zit dan een spits die niet kan scoren.
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef raptorix het volgende:
Als ik Ajax was zou ik Van Gaalen hebben gehaald, wil nog een jaartje voetballen en zou dat best bij Ajax willen doen denk ik.
Zo, je volgt het goed....quote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef Catch22- het volgende:
En wanneer is Lindenbergh terug?
Als ik al zie staan dat Grygera bij het grof vuil moet neem ik je al niet meer serieus.quote:Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef LuukBes het volgende:
In de winterstop Elia en Jenner halen voor rechtsbuiten. Rosales dumpen. Boerigter en Goossens doorschuiven voor linksbuiten. Huntelaar kopen uiteraard, geen twijfel over mogelijk.
Verder nog Galasek en Grygera bij het grof vuil neerzetten. Vlaar en Luirink halen. En Lindenbergh op 4 laten staan met Vlaar, Maduro naar het middenveld. Sneijder linkshalf en Sarpong of de Jong rechtshalf.
Voila, een fris nieuw Ajax met bezieling en kwaliteit, met NL'se topspelers. Dan hoef ik tenminste niet meer te zappen als ze op de buis zijn voor terroristische aanslagen op mijn ogen.
Maxwell waarschijnlijk naar Juvequote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Zouden Maxwell en Pienaar al een nieuwe club hebben gevonden? Anders zijn zij wellicht iets voor PSV als breedte-versterkingen.
Die gaat dus goed betaald banken in Turijn; Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:
Ja want Lamey is zeker beter dan Maxwellquote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Zouden Maxwell en Pienaar al een nieuwe club hebben gevonden? Anders zijn zij wellicht iets voor PSV als breedte-versterkingen.
Maxwell is een topper dus die krijgen we niet, en die matige zuid afrikaan hoeven we niet.quote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Een scout van Willem IIquote:Ajax werkt aan opvolging Ton Pronk
Ajax is hard op zoek naar een opvolger voor hoofdscout Ton Pronk. De hoofdscout gaat per volgend seizoen met pensioen.
Over de opvolging zijn er binnen Ajax verschillende ideeën. Het kan zijn dat er iemand doorschuift, maar het is ook mogelijk dat iemand van buitenaf de functie gaat bekleden.
Eén van de namen die worden genoemd, is die van Toon Meertens van Willem II. Meertens is op dit moment scout bij de Tilburgse club.
Ball wel. Lamey is puur verdedigend beter dan Maxwell. Theo is ook beter. Maxwell is offensief echter een wapen. Een leuke linkshalf.quote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja want Lamey is zeker beter dan Maxwell
Ah Castelen, wereldtopperquote:Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef LuukBes het volgende:
veel meer techniek en dreiging dan Castelen.
Elia is echt een topper in wording hoor. Gelukkig is PSV hem al nadrukkelijk aan het volgen.quote:
Op de backpositie wel ja, snappen ze bij Ajax nog niet, kijken liever naar iemand die kan aanvallen ipv verdedigenquote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
die waar Rosenberg zo lelijk de bal mist?quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die bal van Rosales had er ook wel ingemogen
Dit is een lastig gedeeltequote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef kriele het volgende:
Ajax moet maar eens beginnen om wat spelers van de hand te doen. Pienaar, Escude, Boukhari, Chari, Rosales en Rosenberg. Als er clubs zijn die een paar centen voor ze over hebben zou ik ze gelijk van de hand doen.
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar als F. de Boer voor een normaal salaris wil komen, dan moeten ze hem maar halen. Misschien dat hij de ploeg wat op sleeptouw kan nemen en kan zorgen voor de broodnodige ervaring.
Nee, Babel hoort hier niet bij. Hij is nog zo jong dat je hem dit niet aan mag rekenen. Hij heeft het talent wel. Dat kun je zien. Dat zie ik bij Rosenberg niet.quote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is een lastig gedeelte![]()
En hoort babel er ook niet bij?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef rompompom het volgende:
Pienaar speelt op de verkeerde plek volgens mij. Ik weet niet waar-ie vandaag speelde, maar rechtsbuiten is hij niet. Die moet achter de spitsen!
Pienaar kan mij al een paar jaar niet meer overtuigen. Achter de spits staat Sneijder, wat betekent dat ajax hem eigenlijk ook niet meer nodig heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef rompompom het volgende:
Pienaar speelt op de verkeerde plek volgens mij. Ik weet niet waar-ie vandaag speelde, maar rechtsbuiten is hij niet. Die moet achter de spitsen!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Dan klopt die lijst van je ook wel. Escude brengt ook helemaal niks inderdaad en die is dan nog aanvoerder geweest ookquote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef kriele het volgende:
[..]
Pienaar kan mij al een paar jaar niet meer overtuigen. Achter de spits staat Sneijder, wat betekent dat ajax hem eigenlijk ook niet meer nodig heeft.
NEE, daar ligt het probleem niet dus. Zelfs Zlatan kon Ajax nauwelijks doelpunten geven. Dat is typerend. Het probleem zit 'm in het middenveld, plus de aanvoer vanaf de zijkant.quote:
Hadden we Zlatan nog maarquote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Weet je wat het is met jullie Ajax? Het zijn allemaal mietjes in die ploeg. Serieus. Niemand is bang voor elf van die mietjes.
Als ik verdediger ben en ik zie Marcus Rosenberg met z'n mooie haartjes. Dan ga je automatisch even net ietsje harder het duel in. Wie zal je wat doen van die lichtgewichten.
Met Zlatan vertrok de laatste kerel daar.
Ik zit momenteel in Qatar, ik zal es kijken of ik ze kan vinden. Scheelt weer telefoonkosten en dat geld heb je hard nodig om ze te contracterenquote:Op zondag 6 november 2005 21:25 schreef Radegast het volgende:
Gewoon De Boertjes bellen: 0900 1541-ZANDBAK.
En Winston B. lijkt mij ook een welkome versterking.
Moet je er twee bikkelaars in de buurt zetten en geen mooi weer voetballers of panna-ko-koningen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:21 schreef S-Two het volgende:
Sneijder moet natuurlijk gewoon in de basis blijven, en voor de rest, tjah... echte mannen hebben we idd niet echt, maar ik zou zo ook niet direct iemand weten die die positie goed in kan nemen.
Daar ben ik het dan volledig mee eens. Die man heeft nergens nog wat neer kunnen zetten, niet bij Vitesse, niet bij Ajax. En om nou te zeggen dat-ie oog voor talent heeft...quote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat ook nog even gezegd moet worden: Ronald Koeman is hier dus verantwoordelijk voor.
Hij heeft jullie hele club verneukt. Verkeerde aankopen voor heel veel geld, de beste spelers verkocht, loonlijst overvol nu zodat er niks aangetrokken kan worden.quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan volledig mee eens. Die man heeft nergens nog wat neer kunnen zetten, niet bij Vitesse, niet bij Ajax. En om nou te zeggen dat-ie oog voor talent heeft...
Ja, nog steeds jammer dat Van Gaal door hem weg is gegaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij heeft jullie hele club verneukt. Verkeerde aankopen voor heel veel geld, de beste spelers verkocht, loonlijst overvol nu zodat er niks aangetrokken kan worden.
Niet in z'n eentje maar wel voor een groot deel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat ook nog even gezegd moet worden: Ronald Koeman is hier dus verantwoordelijk voor.
quote:Blind, Grygera en Sneijder gaan dialoog met supporters aan
Ajax-trainer Danny Blind heeft na afloop van de verloren competitiewedstrijd tegen NEC (1-0) samen met Zdenek Grygera en Wesley Sneijder in Amsterdam een bezoekje gebracht aan het supportershome van Ajax. Dat meldde Wilfred Genee zondagavond in het tv-programma De Wedstrijden. Het drietal van Ajax sprak met de aanwezige fans over de teleurstellende prestaties van de voorbije maanden.
Bij aankomst in Amsterdam werd de spelersbus van Ajax opgewacht door boze supporters. Na overleg trokken Sneijder, Grygera en Blind samen met teammanager David Endt en zo'n zestig Ajax-fans richting het honk van de fanatieke aanhang. Een teleurgestelde Sneijder beloofde de nederlaag in de komende wedstrijd, thuis tegen FC Twente, te zullen goedmaken. Blind vroeg de supporters zijn ploeg te blijven steunen en liet tevens weten niet tevreden te zijn over de door zijn spelers getoonde inzet.
quote:Spelersgroep van Ajax steunt Danny Blind
Naast de supporters staat ook de spelersgroep van AFC Ajax vooralsnog achter oefenmeester Danny Blind, die zo langzamerhand toch wel onder druk komt te staan in Amsterdam.
Hedwiges Maduro sprak namens de spelersgroep tegenover RTVNH en zei dat 'het zeker niet aan de trainer ligt'. Ajax heeft al vier wedstrijden achter elkaar niet weten te scoren in de eredivisie.
Omdat het goede spelers zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 22:49 schreef nz1900 het volgende:
Waarom worden deze spelers dan wel ALTIJD uitgenodigd voor het Nederlands elftal ?
Individueel heeft Ajax de beste spelers van Nederland.quote:Op zondag 6 november 2005 22:49 schreef nz1900 het volgende:
Waarom worden deze spelers dan wel ALTIJD uitgenodigd voor het Nederlands elftal ?
Bij het ontslag van Co pas? Ben je de rampseizoenen 1998-1999 / 1999-2000 / 2000/2001 voor het gemak maar FF vergeten? Het is begonnen met het nutteloze ontslag van Morten Olsen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:40 schreef ErikT het volgende:
Ik vind t leuker als Ajax meedoet om t kampioenschaop.
T is misschien een beetje flauw, maar al deze ellende is begonnen bij het ontslag van Co Adriaanse. Dat was de grootste blunder ooit.
Wat zei Hugo allemaal?quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef J.P. het volgende:
Volgens Studio Voetbal komen Vlaar en Huntelaar allebei in de winterstop.
Ik hoop het![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef J.P. het volgende:
Volgens Studio Voetbal komen Vlaar en Huntelaar allebei in de winterstop.
Ik hoop het![]()
Huntelaar heeft toch wel wat in te brengen neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef Nashje het volgende:
Overigens, heb vanmiddag gelezen dat psv eerste optie tot koop heeft op Huntelaar.
quote:Borst: 'Vlaar en Huntelaar gaan naar Ajax'
Zondag 6 november, door SV, Amsterdam, 23.26u GMT+01.00, NOS
AD-columnist en analist bij Studio Voetbal, Hugo Borst, wist vanavond in het programma te melden dat Klaas-Jan Huntelaar en Ron Vlaar vrijwel zeker bij Ajax gaan tekenen in de winterstop.
Vlaar heeft volgens Borst inmiddel al gesproken met Danny Blind. Vorige week zou al in de Amsterdam ArenA zijn gesignleerd, aldus het medium ELF Voetbal.
Ja dat dacht ik ook al. Als Huntelaar niet terug naar psv wil heeft psv niks te zeggen toch.quote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huntelaar heeft toch wel wat in te brengen neem ik aan?
quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Jajong het volgende:
PSV heeft geen geld voor KJH, zo'n eerst optie tot koop werkt volgens mij als volgt: Als iemand intresse heeft moet Heerenveen bij PSV vertellen wie, en dan kan PSV zeggen, neuh wij willen em.. Zo niet.. Gaat ie gewoon naar die andere club -.-
Vlaar moet je gewoon kopen voor de toekomst. Paar seizoenen laten rijpen bij een andere club. Majstorovic laat maar lekker in Enschede.quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou een verdediger en een spits. Holadiejee zeg. Ik voorspel je dat het niet veel beter wordt met die twee.
Majstorovic zou ik trouwens eerder aantrekken dan die melkmuil van een Vlaar. Majstorovic is een killer in uitstraling en in daden. Vlaar nog een talent.
Ik snap jou niet. Wel toestemmen met een Luirink en als het over Vlaar gaat dan kraken we het aankoopbeleid maar af?quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Radegast het volgende:
Wat moeten we nou toch met Vlaar? Ik snap het niet, echt niet. Dat aankoopbeleid![]()
Als je 4-3-3 wilt spelen dan moet je VLEUGELSPITSEN hebben. Jezus, is dat nou zo moeilijk?
Wie zegt dat die er niet komen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Radegast het volgende:
Wat moeten we nou toch met Vlaar? Ik snap het niet, echt niet. Dat aankoopbeleid![]()
Als je 4-3-3 wilt spelen dan moet je VLEUGELSPITSEN hebben. Jezus, is dat nou zo moeilijk?
Luirink is tenminste een linksbenige centrumverdediger. Escudé is afgeserveerd schijnbaar en Vermaelen wil z'n contract niet verlengen. You do the math?quote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Wel toestemmen met een Luirink en als het over Vlaar gaat dan kraken we het aankoopbeleid maar af?
Nee je snapt me nog niet. Als het over Vlaar gaat gaan we klagen dat we geen verdedigers nodig hebben maar buitenspelers, maar toen dat bericht over Luirink kwam hoorde ik niks over 'geen verdedigers, maar buitenspelers'.quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Luirink is tenminste een linksbenige centrumverdediger. Escudé is afgeserveerd schijnbaar en Vermaelen wil z'n contract niet verlengen. You do the math?
Van Vlaar en Huntelaar werd niet gezegd dat het al perse in de winterstop ging gebeuren.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax in de winterstop vier spelers gaat kopen?
Met Boerrigter heb je er alvast één.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
Vind ze maar ns...quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
Ik heb destijds alleen maar gezegd dat wanneer ze nu persé een verdediger willen halen (die ik nu niet nodig vind, ook Luirink niet) dat ik dan liever Luirink zie dan Vlaar.quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee je snapt me nog niet. Als het over Vlaar gaat gaan we klagen dat we geen verdedigers nodig hebben maar buitenspelers, maar toen dat bericht over Luirink kwam hoorde ik niks over 'geen verdedigers, maar buitenspelers'.
Wilhelmsson reken ik al niet meer op. Te veel kapers op de kust.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze waren toch ook nog bezig met Wilhelson of is dat alweer van de baan
Ik heb laatste tijd dan ook het idee dat Ajax er is voor Pienaar, De jong etc. Maar het zou moeten zijn dat dit Ajax is, mede mogelijk gemaakt door: Pienaar, De Jong etc.quote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef LuukBes het volgende:
Eindelijk afgelopen met dat mongolengejuich. Dat daar uberhaupt een boete voor ingesteld moet worden, echt iets voor mongolen als Pienaar en de Jong die totaal niet doorhebben dat ze dom bezig zijn en iedereen zich ergert eraan, inclusief eigen aanhang. Dat zegt genoeg over die spelers die totaal geen realiteitsbesef hebben waarmee ze bezig zijn.
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.quote:Op maandag 7 november 2005 00:24 schreef StarGazer het volgende:
Vlaar, Huntelaar, een leider en buitenspelers.
Ik vind het niet leuk als je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
We zullen zien.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef cultheld het volgende:
1 ding is zeker: Huntelaar gaat niet naar Feyenoord
In Vlaar heb ik me inderdaad vergist. Huntelaar is ook echt een uitstekende spits hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.
Vlaar en KJ lijken me uitstekende investeringen, vers bloed kan al een hoop nieuw elan geven. Nu nog af van het 4-3-3 systeem en het gaat weer de goede kant op. Samaras ook gelijk halen lijkt me niet verkeerd. Laat je die lopen dan pikt een andere topclub hem wel op.
Offtopic:quote:Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Stam eerlijkgezegd overschat wordt, maar daar gaat het nu niet om.
copyright: http://www.voetbalzone.nlquote:'Vlaar en Huntelaar versterken Ajax'
Ron Vlaar komt in de winterstop naar Ajax, dit zei journalist Hugo Borst in het NOS-programma Studio Voetbal. De verdediger zou inmiddels gesproken hebben met trainer Danny Blind.
Ajax kan Vlaar voor een schijntje losweken bij AZ, omdat de speler nog altijd een jeugdcontract heeft. De Alkmaarders probeerden de afgelopen periode tevergeefs het contract van het talent te verlengen.
Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.
quote:Op maandag 7 november 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n vergadering gaat over dat juichen en over die contractverlengingen.
"Ja, we gaan een boete opleggen aan die jongens die juichen. Achterlijke idioten dat ze zijn, bij zo'n beschamende overwinning juichen. Wie doen er eigenlijk mee? Pienaar en De Jong meestal he? Nou, laten we die apen gewoon een boete geven als ze die achterlijke dansjes blijven doen."
"Goed, volgende punt. Contractverlengingen. Tsja, we moeten natuurlijk alles doen om jongens als Pienaar en De Jong te behouden..."
Dat zijn dus van die dingen die Ajax zo impopulair maak bij spelers. Laat die jongens lekker juichen zoals ze willen, we hebben al zo godsgruwelijk weinig te juichen dit seizoen..quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Cheiron het volgende:
Kun je niet gewoon met die jongens om tafel gaan zitten? Uitleggen dat het ongepast is om, zeker als je bagger speelt, zo stom te juichen? Een boete, komop zeg, hoe wil je de spelers tegen je keren.
Ze moeten doen wat ze willen, maar geef toe dat het een beetje ongepast was afgelopen week...quote:Op maandag 7 november 2005 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die dingen die Ajax zo impopulair maak bij spelers. Laat die jongens lekker juichen zoals ze willen, we hebben al zo godsgruwelijk weinig te juichen dit seizoen..
quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar en KJH komende winterstop naar Ajax? Kijken of zij Ajax aan het voetballen krijgen.
Ik betwijfel het.....quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar en KJH komende winterstop naar Ajax? Kijken of zij Ajax aan het voetballen krijgen.
Of in de zomer, dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar en KJH komende winterstop naar Ajax?
Het scheelt wel een hoop als de kansen die er zijn een keer wel meteen worden gemaaktquote:Op maandag 7 november 2005 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.....
een verdediger en een spits maken het spel niet...
Opzich zit er wel iets in.. Maar ja, we moeten ook dit seizoen proberen nog een beetje waardig af te sluiten...quote:Op maandag 7 november 2005 10:15 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wat vinden jullie toruwens van de stelling die ook gisteren door Hugo Borst werd geopperd :
"Alles spelers die nu hun contract niet verlengen, niet meer opstellen omdat je ze volgend jaar toch kwijt bent, en nu dus niet kan bouwen aan een nieuw elftal"
Ik zeg doen..
Laat ze dan maar meteen voelen ,niet bijtekenen = niet meer spelen in AJAX 1
Stel spelers op waarmee je kan gaan bouwen voor een langere periode.
Dit seizoen is toch al weggegooid....
Tuurlijk moet dat, deze plek op de ranglijst is Ajax onwaardig.quote:Op maandag 7 november 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zit er wel iets in.. Maar ja, we moeten ook dit seizoen proberen nog een beetje waardig af te sluiten...
Je moet er nog wel vanaf. Als die gasten niet meer spelen, raak je ze aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat, deze plek op de ranglijst is Ajax onwaardig.
Maar als je toch al weet dat je die spelers kwijt raakt, dan zou het een oplossing kunnen zijn om dit seizoen te bouwen aan een nieuw elftal.....
Je moet ook niet vergeten dat Ajax ook veel dingen tegen heeft gehad hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Dit hele seizoen is totaal Ajax onwaardig, het spel, de resultaten EN de manier waarop er mee omgegaan is...
Als ze niet bijtekenen lopen ze aan het eind van het seizoen toch ook gratis de deur uit...dus dat is lood om oud-ijzer...quote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet er nog wel vanaf. Als die gasten niet meer spelen, raak je ze aan de straatstenen niet kwijt.
Zal best, maar met psv ging het allemaal ook niet zo lekker in het begin, en die staan nu gewoon WEER bovenaan en winnen van Milan. Met een selectie die volgens alles en iedereen volkomen kansloos was.quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat Ajax ook veel dingen tegen heeft gehad hoor.
Ja , dat is gewoon de hele pest.quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar met psv ging het allemaal ook niet zo lekker in het begin, en die staan nu gewoon WEER bovenaan en winnen van Milan. Met een selectie die volgens alles en iedereen volkomen kansloos was.
Ajax kloot wat aan, al tijden...
Ajax is gewoon rot in de kern, en dat uit zich dit seizoen KEI en KEIhard naar buiten.quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ja , dat is gewoon de hele pest.
Niet alleen de spelers/trainer maar ook zeer zeker(en misschien nog wel belangrijker) het bestuur...
idd gewoon doen. zitten er spelers bij die we absoluut niet kunnen missen (zijn die er uberhaupt......mjah, sneijder misschien..)? nee dus, laat ze maar plaats nemen op de tribune, dat is in italië al jaren normaal.quote:Op maandag 7 november 2005 10:15 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wat vinden jullie toruwens van de stelling die ook gisteren door Hugo Borst werd geopperd :
"Alle spelers die nu hun contract niet verlengen, niet meer opstellen omdat je ze volgend jaar toch kwijt bent, en nu dus niet kan bouwen aan een nieuw elftal"
Ik zeg doen..
Laat ze dan maar meteen voelen ,niet bijtekenen = niet meer spelen in AJAX 1
Stel spelers op waarmee je kan gaan bouwen voor een langere periode.
Dit seizoen is toch al weggegooid....
Tja, mij zou het niet verbazen......quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef spurs het volgende:
Werd net op Radio 538 gezegd dat er belangrijk nieuws is over Danny Blind.....
Ik ben benieuwd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |