Op het moment dat je de kaarten gekocht hebt, weet je waar je zit. Dat staat namelijk op je kaartje. Welk vak, welke rij en welk stoelnummer.quote:Op zondag 6 november 2005 13:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ok, dus het is zo als je een zitplaats hebt dan weet je niet waar je zit...., maar als je een staanplaats hebt dan moet je er gewoon zo vroeg mogelijk zijn en sta je ergens vooraan.
jaja zeker, ma wel erg duur!quote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef erikh het volgende:
Wembley, zou toch wel erg gaaf zijn om een concert in Wmbley bij te wonen
Ik ga me toch in laten schrijven bij het IS, hopen dat er voldoende kaartjes zijn gereserveerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:52 schreef muisje26 het volgende:
Neem je genoeg warme thee mee en een dekentje?
ja ok, maar je krijgt er 4 kaartjes voor. Dus 30/4 = 7,50 p.p.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind rond de 30 euro iets te veel daarvoor eigenlijk. Al twijfel ik wel...
Inderdaad. Ik heb het geintje afgelopen jaar bij Coldplay (27 Juni, Crystal Palace Stadium) uitgehaald, maar het valt je vies tegen wat hostels, eten & drinken, kaartje en de vlucht bij elkaar kosten! Wat je ervoor terugkrijgt is wel een horde muziekgekke britten die helemaal uit hun dak gaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
jaja zeker, ma wel erg duur!
Vervoer, kaartjes, overnachting.
Ja dat weet ik. Maar ik bedoel dat je dat inschrijfgeld kan verdelen over 4 personen als je 4 kaartjes wilt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:29 schreef muisje26 het volgende:
Partyboy, je krijgt er geen kaartjes voor hoor......... Die 38 euro is inschrijfgeld.......daar krijg je een lidmaatschap voor een jaar voor, een tshirt en voorrang op kaartjes. De kaartjes moet je wel gewoon betalen en zullen tussen de 45 en 70 euro liggen. Ligt aan wat voor soort plaatsen je neemt.
70 euro? Dat lijkt me wel erg duurquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:29 schreef muisje26 het volgende:
Partyboy, je krijgt er geen kaartjes voor hoor......... Die 38 euro is inschrijfgeld.......daar krijg je een lidmaatschap voor een jaar voor, een tshirt en voorrang op kaartjes. De kaartjes moet je wel gewoon betalen en zullen tussen de 45 en 70 euro liggen. Ligt aan wat voor soort plaatsen je neemt.
Dat hoef ik toch niet, dus dat mag de rest uitvechten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef muisje26 het volgende:
@ Partyboy, ga je het t-shirt van ook over 4 personen verdelen?![]()
Maar wat is het verschil dan tussen een 1ste rang zitplaats en een andere zitplaats?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef muisje26 het volgende:
als jij staanplaatsen of 1e rangzitplaatsen neemt, moet je echt rekenen op 70 euro hoor..........dat is idd erg duur, maar wel de prijs van een kaartje tegenwoordig..
@ Partyboy, ga je het t-shirt van ook over 4 personen verdelen?![]()
1e ring? ipv 2e ring?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan tussen een 1ste rang zitplaats en een andere zitplaats?
En waar zit je als je 1ste rang zit?
Spijtig genoeg is 70 euro een vrij realistische prijs voor een populaire artiest als Robbie Williams.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
70 euro? Dat lijkt me wel erg duur
Ik ben nog nooit bij een concert geweest, dus ik vraag het hier.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1e ring? ipv 2e ring?
Jesus je weet ook echt niks en zoekt ook niets zelf uit![]()
![]()
Jaja, dan krijg je een email ter bevestiging en daarin staat ook een link waar je dan morgen op moet klikken om kaarten te bestellen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:04 schreef JeroenV het volgende:
Nogmaals, als je je vandaag aanmeld, kan je morgen gewoon kaarten bestellen?
Ik weet niet hoe IS werkt verder namelijk..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb me net ingeschreven. Nu nog wachten op de mail. Hoe lang duurde dat bij jou?
Oh ik heb hem al
Ik zie alleen geen link, waar staat die dan?
Edit 2: ik heb ook geen geduld...
Ik denk dat ik het 2de concert pak in de Arena.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Welke dag nemen de Fokkers die ingeschreven zijn voor IS?
JA!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Leintje het volgende:
w8 eens eventjes...volgens mij mis ik iets komt RW echt naar Nederland voor een concert ?????
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Leintje het volgende:
w8 eens eventjes...volgens mij mis ik iets komt RW echt naar Nederland voor een concert ?????
dankjequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat jij geen kaartjes krijgt.
Loser...het is nog niet i/d pers groot geweest dus de kans is groot dat mensen het niet weten..quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat jij geen kaartjes krijgt.
dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Loser...het is nog niet i/d pers groot geweest dus de kans is groot dat mensen het niet weten..
Maar je kan vanaf morgen kaartjes kopen op Robbie's website of gewoon bij het postkantoor vanaf 19 november..
Je moet echter wel even 25 engelse ponden betalen voor een lidmaatschap van het inner sanctum en daarmee de mogelijkheid om mogen al kaarten te kopen. Tevens heb je een creditcard nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |