En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef erikh het volgende:
zeer waarschijnlijk www.ticketservice.nl
Die doen de verkoop voor vrijwel alle grote evenementen
Maar als je geen inner sanctum member bent gaan ze pas vanaf de 19e in de verkoop he
Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?
Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef erikh het volgende:
[..]
Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.
Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)quote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?
Achteraan of vooraan.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)
Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:16 schreef superhaagie het volgende:
Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!
Enne... denk dat het eigenlijk wel slim is om je in te schrijven voor IS, denk niet dat er echt heel veel mensen het doen en je kans op kaarten neemt wel toe...
Zo vaak komt Robbie niet in NL en dat wil ik voor geen geld missen...
Sja, Tripping, Make me pure, en Spread your wings zijn de toppers, maar vind m eigenlijk niet zo goed als escapollogy, waar ik maar 1 of 2 nummers niet leuk vond.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!
Misschien maar 1000 en dan zou ik het dus niet doen.
En wat vind je van de cd?
Ik zag zoiets op het journaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
LOL, hij wist echt niet hoe gek hij moest doen bij de MTV awards!
Springtie ook nog in het publiek!Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.
Ik vond wel dat hij iets te vals zong, maar hij zong 'tripping' nu iets anders (ook met een koor) en dat was wel erg vet.
Altijd lache met die gast in ieder geval
Dat had ie bij een andere Awardshow een week of wat geleden ook al gedaan, toen ging het iets minder goed, mensen sprongen blijkbaar aan de kant en Robbie viel half op de grond, is ook een filmpje van maar daar is 't niet echt duidelijk op te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
LOL, hij wist echt niet hoe gek hij moest doen bij de MTV awards!
Springtie ook nog in het publiek!Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.
Hij maakte zich te druk! Niet normaal zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef erikh het volgende:
was zeker slecht bij stem ofzo
Er zijn wel een beperkt aantal kaarten, dus je hebt niet zeker kaartjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef aldostuta het volgende:
Dus met IS kan ja vanaf 9 AM GMT aankomende woensdag kaarten kopen....
Hoe laat is dat in Nederlandse tijd?
goed bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:
En voor degene die het optreden bij de MTV awards nog een keer willen zien:
Alsjeblieft voor jullie!!!
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=237WMQFNPCOU0030BNASLV0KJN
En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)forlive/donderdag.rm
(weet iemand misschien hoe ik dit op kan slaan?)
Heb het al gevonden. Nu staat de goede link om op te slaan in mijn vorige postquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
goed bezig![]()
idd, hoe op te slaan? Misschien is het ook wel als torrent ergens terug te vinden.. zoek zo wel even
WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:
En voor degene die het optreden bij de MTV awards nog een keer willen zien:
Alsjeblieft voor jullie!!!
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=237WMQFNPCOU0030BNASLV0KJN
En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=3P5CWBRD5ZRBJ0RW9SPBGYWSBF
Sorry, weet ik echt niet. Kun je misschien beter in 'Digital Corner' vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef McReal het volgende:
[..]
WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?
Ja is goed hoor, maar als jij iets nieuws hebt kun je dat dan ook misschien hier neer zetten? (met bronvermeldingquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef muisje26 het volgende:
Blij dat je zo'n trouwe bezoeker bent van mijn site, Partyboy....... maar mssn kun je een bronvermelding doen?
Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef muisje26 het volgende:
Kaartverkoop begint om 10 uur, maar denk dat je wel de nacht mag doorbrengen, want het gaat heel snel.
Dy-hards wel denk ik !!quote:Op zondag 6 november 2005 09:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.
Ik ook, want ik MOET kaartjes!quote:
Als je snel genoeg bent.quote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef muisje26 het volgende:
Ik ben gelukkig lid van IS, dus bestel gewoon woensdag al kaarten. Maar anders had ik rond een uur of 4 bij het postkantoor gaan zitten.
Bedanktquote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef muisje26 het volgende:
Nee, zijn echt niet maar een paar kaarten hoor, ik weet dat er ergens een concert is, dacht Wenen, daar hebben ze 10.000 van de 50.0000 kaarten die beschikbaar zijn.....
Ik vind hem niet aantrekkelijk, ik vind hem gewoon goedquote:Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef muisje26 het volgende:
We mogen weer stemmen bij Hello!
http://www.hellomagazine.com/vote/mostattractiveman/index.html
Je kan ieder kwartier stemmen.......dus please doe dat ook. Hij staat nu op nummer 2, maar hij moet toch makkelijk de nummer 1 halen?![]()
Ok, dus het is zo als je een zitplaats hebt dan weet je niet waar je zit...., maar als je een staanplaats hebt dan moet je er gewoon zo vroeg mogelijk zijn en sta je ergens vooraan.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef muisje26 het volgende:
Er zijn verschillende plaatsen beschikbaar, staanplaatsen en zitplaatsen. Arena is natuurlijk groot, dus je moet afwachten, als je een zitplaatst neemt, waar en welk vak je zit. Dat heb je niet voor het kiezen, gaat gewoon op volgorde van bestelling. De beste vakken gaan er als 1e uit. Die zijn ook na een paar sec al weg, met de reguliere verkoop. Dus als je dat wil, moet je zorgen dat je als 1e bij het postkantoor bent, want dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel het beste zitvak.
Met IS zal dat ook wel zo werken.
Ik ga 1 dag staan, en dan ga ik 's nachts al naar de Arena toe, omdat ik gewoon 1e rij wil staan. Ook ga ik een dag zitten.
Verder nog naar Brussel, waar ik ook weer 1e rij wil staan, dus houdt in 's nachts daar gaan vertoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |