abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31893130
Waar zijn de kaarten eigenlijk te koop?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31893853
zeer waarschijnlijk www.ticketservice.nl

Die doen de verkoop voor vrijwel alle grote evenementen

Maar als je geen inner sanctum member bent gaan ze pas vanaf de 19e in de verkoop he
pi_31894036
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef erikh het volgende:
zeer waarschijnlijk www.ticketservice.nl

Die doen de verkoop voor vrijwel alle grote evenementen

Maar als je geen inner sanctum member bent gaan ze pas vanaf de 19e in de verkoop he
En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31903598
ik moet de cd nog halen, nog steeds geen tijd voor gehad.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_31903771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:01 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?
Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.
pi_31903846
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef erikh het volgende:

[..]

Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.
Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?
pi_31903862

[ Bericht 100% gewijzigd door partyyboyy op 02-11-2005 18:27:41 ]
pi_31904228
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?
Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)
pi_31904269
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef erikh het volgende:

[..]

Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)
Achteraan of vooraan.
Maar dan moet je er dus gewoon zo vroeg mogelijk zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door partyyboyy op 02-11-2005 21:43:59 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 23:16:33 #260
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31914383
Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!

Enne... denk dat het eigenlijk wel slim is om je in te schrijven voor IS, denk niet dat er echt heel veel mensen het doen en je kans op kaarten neemt wel toe...
Zo vaak komt Robbie niet in NL en dat wil ik voor geen geld missen...
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31914749
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:16 schreef superhaagie het volgende:
Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!

Enne... denk dat het eigenlijk wel slim is om je in te schrijven voor IS, denk niet dat er echt heel veel mensen het doen en je kans op kaarten neemt wel toe...
Zo vaak komt Robbie niet in NL en dat wil ik voor geen geld missen...
Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!
Misschien maar 1000 en dan zou ik het dus niet doen.

En wat vind je van de cd?
pi_31926526
joepieeeeeee cd is binnen.. maar ligt nog bij me ouders Krijg hem op zijn vroegst vanavond pas...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31927349
Die DVD is wel tof... strak design. Alleen zo'n kutboekje, ik krijg 'm niet meer in de oorspronkelijke staat .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 3 november 2005 @ 23:56:03 #264
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31945586
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!
Misschien maar 1000 en dan zou ik het dus niet doen.

En wat vind je van de cd?
Sja, Tripping, Make me pure, en Spread your wings zijn de toppers, maar vind m eigenlijk niet zo goed als escapollogy, waar ik maar 1 of 2 nummers niet leuk vond.
En op deze cd zijn er wat meer bij die niet in mijn smaak vallen, al had ik dat bij escapollogy in t begin ook, dus we zien wel

En ja daar heb ej gelijk in, mja niemand die dat kan voorspellen, maar ik wil wel zeker zijn dat ik naar het concert kan.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31951469
LOL, hij wist echt niet hoe gek hij moest doen bij de MTV awards!
Springtie ook nog in het publiek! Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.

Ik vond wel dat hij iets te vals zong, maar hij zong 'tripping' nu iets anders (ook met een koor) en dat was wel erg vet.

Altijd lache met die gast in ieder geval
pi_31952435
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
Springtie ook nog in het publiek! Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.

Ik vond wel dat hij iets te vals zong, maar hij zong 'tripping' nu iets anders (ook met een koor) en dat was wel erg vet.

Altijd lache met die gast in ieder geval
Ik zag zoiets op het journaal . Die grijns erbij... prachtig . Performance maar ff downloaden zo
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_31952442
Hij zong echt vals op de awards zeg

was zeker slecht bij stem ofzo
pi_31952756
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
Dat had ie bij een andere Awardshow een week of wat geleden ook al gedaan, toen ging het iets minder goed, mensen sprongen blijkbaar aan de kant en Robbie viel half op de grond, is ook een filmpje van maar daar is 't niet echt duidelijk op te zien.
Ik vind dat ie dat soort dingen niet moet uithalen Doe het goed of doe het niet, die 5 seconden dat ie ff in het publiek is... wat heb je eraan. Aandacht, dat wel
pi_31953879
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef erikh het volgende:
was zeker slecht bij stem ofzo
Hij maakte zich te druk! Niet normaal zeg.
pi_31955349
Dus met IS kan ja vanaf 9 AM GMT aankomende woensdag kaarten kopen....
Hoe laat is dat in Nederlandse tijd?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31956245
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef aldostuta het volgende:
Dus met IS kan ja vanaf 9 AM GMT aankomende woensdag kaarten kopen....
Hoe laat is dat in Nederlandse tijd?
Er zijn wel een beperkt aantal kaarten, dus je hebt niet zeker kaartjes.

Wat is eigenlijk beter: staanplaatsen of zitplaatsen?
pi_31962306
Ik geloof dat hij keelpijn had ofzo. stond ergens op internet
zelf niet gezien ofzo...
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31963484
Heb de cd nu ook al tijdje maar nog niet veel tijd gehad om te luisteren, nu paar keer snel doorheen 'gebladerd' en vind het niet echt heel bijzonder. Zitten wel leuke nummers tussen, maar eerdere albums vind ik volgens mij wel beter.. Maar nog niet veel waarde aan mijn mening hechten, gaat vast nog veranderen

Wil ook wel naar z'n concert, ff dit topic in de gaten houden dus

En gister bij de MTV awards vond ik hem wel goed, dat koor op de achtergrond was erg mooi en hij had er best wel zin in.. Hij klonk beetje 'rauw' maar dat vond ik echt niet erg, vond het leuk..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31967518
En voor degene die het optreden bij de MTV awards nog een keer willen zien:
Alsjeblieft voor jullie!!!
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=237WMQFNPCOU0030BNASLV0KJN

En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=3P5CWBRD5ZRBJ0RW9SPBGYWSBF

[ Bericht 26% gewijzigd door partyyboyy op 04-11-2005 18:48:36 ]
pi_31967810
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:

En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)forlive/donderdag.rm
(weet iemand misschien hoe ik dit op kan slaan?)
goed bezig

idd, hoe op te slaan? Misschien is het ook wel als torrent ergens terug te vinden.. zoek zo wel even
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31967937
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

goed bezig

idd, hoe op te slaan? Misschien is het ook wel als torrent ergens terug te vinden.. zoek zo wel even
Heb het al gevonden. Nu staat de goede link om op te slaan in mijn vorige post
pi_31968336
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:

http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=3P5CWBRD5ZRBJ0RW9SPBGYWSBF
WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_31968529
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef McReal het volgende:

[..]

WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?
Sorry, weet ik echt niet. Kun je misschien beter in 'Digital Corner' vragen.
pi_31973817
Partyyboyy, n.a.v. de rip van het optreden van Robbie op de mtv awards de volgende vraag.. Heb je er meer/kan je er meer doen?

*madonna
*coldplay
*gorillaz
*foo fighters
*system of a down
*wat had je nog meer?
pi_31996074
Gisteren gaf Robbie Williams een optreden in het BBC-programma 'later'.
Hier kun je het optreden nog eens bekijken:

Tripping:
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=22A1P6X5KDOWC0FH0COSPVQPKV

Ghosts:
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=04R5HPOKST6M73Q04AWEAM8Y9U

Place to crash:
http://rapidshare.de/file(...)ools_4.11.05.rm.html

Bron: http://robbiewilliams.punt.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door partyyboyy op 06-11-2005 10:19:23 ]
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:26:59 #281
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_31997021
Blij dat je zo'n trouwe bezoeker bent van mijn site, Partyboy....... maar mssn kun je een bronvermelding doen?
pi_31999204
Ik ga ook kaartjes halen voor het concert. Hoe hard zal het gaan en hoe vroeg moet je in de rij staan? Hoe laat gaat het open eigenlijk, 9 uur?
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:34:31 #283
20672 muisje26
pi_31999431
Kaartverkoop begint om 10 uur, maar denk dat je wel de nacht mag doorbrengen, want het gaat heel snel.
pi_31999840
Als je er rond 7 uur gaat staan ben je te laat?

Dan maar hopen dat hij veel concerten geeft...
pi_32005677
Hij komt! Hij komt! Hij komt!

pi_32017511
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef muisje26 het volgende:
Blij dat je zo'n trouwe bezoeker bent van mijn site, Partyboy....... maar mssn kun je een bronvermelding doen?
Ja is goed hoor, maar als jij iets nieuws hebt kun je dat dan ook misschien hier neer zetten? (met bronvermelding ).
pi_32017518
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef muisje26 het volgende:
Kaartverkoop begint om 10 uur, maar denk dat je wel de nacht mag doorbrengen, want het gaat heel snel.
Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.

Ben ook benieuwd eigenlijk hoeveel kaartjes er gereserveerd zijn voor het IS.

[ Bericht 10% gewijzigd door partyyboyy op 06-11-2005 10:06:33 ]
  zondag 6 november 2005 @ 10:06:14 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32017616
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:55 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.
Dy-hards wel denk ik !!
pi_32017622
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dy-hards wel denk ik !!
Ik ook, want ik MOET kaartjes!
  zondag 6 november 2005 @ 10:22:13 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32017807
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik ook, want ik MOET kaartjes!
Dus vrees ik dat je al om 7.00 al in de rij moet gaan staan
  zondag 6 november 2005 @ 10:40:09 #291
20672 muisje26
pi_32018010
Nou ik denk wel eerder hoor. Ik ben gelukkig lid van IS, dus bestel gewoon woensdag al kaarten. Maar anders had ik rond een uur of 4 bij het postkantoor gaan zitten. Vorige tour was het ook binnen een uur of wat uitverkocht en wil dan niet het risico lopen, dat je net naast de pot pist.

Iemand geinteresseerd in de voorwaarden van de kaarten van het IS?
pi_32018058
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef muisje26 het volgende:
Ik ben gelukkig lid van IS, dus bestel gewoon woensdag al kaarten. Maar anders had ik rond een uur of 4 bij het postkantoor gaan zitten.
Als je snel genoeg bent.
Ik weet nog niet of ik lid moet worden, omdat het misschien maar een paar kaarten zijn die gereserveerd zijn voor het IS.
  zondag 6 november 2005 @ 10:46:22 #293
20672 muisje26
pi_32018078
Nee, zijn echt niet maar een paar kaarten hoor, ik weet dat er ergens een concert is, dacht Wenen, daar hebben ze 10.000 van de 50.0000 kaarten die beschikbaar zijn.....
  zondag 6 november 2005 @ 10:47:12 #294
20672 muisje26
pi_32018093
Nog meer info voor de kaartverkoop a.s woensdag

1. De kaartjes voor de Advanced Sales voor (betalende) leden van het Inner Sanctum zullen worden verkocht via een speciale ticketsite voor alle data´s en stadiums die aanstaande woensdag worden aangekondigd.

2. Alle kaartjes voor de Inner Sanctum Advanced Sales zullen alleen via deze website verkocht worden en kunnen niet via de telefoon gekocht worden.

3. Je moet het lidmaatschap tot het nieuwe Inner Sanctum hebben om toegang te kunnen krijgen tot de Advanced Sales. Als je lid was van het oude Inner Sanctum, maar nog geen lid bent geworden van het nieuwe Inner Sanctum, dan zul je geen kaartjes kunnen kopen via de Advanced Sales.

4. Leden kunnen op de website komen op 2 manieren:
a. Op 8 november zullen we alle leden, die voor 7 november middernacht lid zijn geworden, een link sturen via de email. Deze link is uniek voor jou en je moet deze link met niemand delen. Iedereen die zich vanaf 8 november aanmeld als lid ontvangen de unieke link in hun orderbevestigingsemail van hun Inner Sanctum-lidmaatschap.
b. Als je de link niet ontvangen hebt of je bent de email met de link kwijtgeraakt, log dan in op shop.robbiewilliams.com. Deze webpagina zal een link naar de login pagina bevatten: door in te loggen word je automatisch naar de ticketwebsite gebracht.

5. Eenmaal op de ticketwebsite moet je je Inner Sanctum wachtwoord ingeven. Je kunt slechts 1 aankoop op je account doen, en dat betekent dat als je je login gegevens en/of de link met iemand anders deelt and die ander gebruikt jouw login gegevens , dan kun jij geen kaartjes meer kopen. DIT IS ERG BELANGRIJK.

6. Belangrijk: let er alsjeblieft op dat als je probeert om op de ticketwebsite te komen zonder de link in je email te gebruiken of door in te loggen via shop.robbiewilliams.com, of als je geen lid bent van het Inner Sanctum, je niet kunt inloggen op de ticketwebsite of kaartjes kunt kopen.

7. De Advanced Sales begint om 9 uur GMT (=Britse tijd!) op woensdag 9 november en zal eindigen om 17 uur GMT (=Britse tijd!) op vrijdag 18 november. Als je gedurende deze periode lid wordt van het Inner Sanctum kun je nog altijd toegang krijgen tot de Advanced Sales, maar we kunnen dan aanwezigheid van kaartjes niet meer garanderen.

8. De lijst met data en stadiums zullen worden getoond op deze pagina (www.robbiewilliams.com) vanaf 9 uur GMT (=Britse tijd!) op 9 november.

9. Je kunt slechts 1 aankoop doen van maximaal 4 kaartjes voor maar 1 datum!

10. We hebben een substantieel deel van de kaartjes gereserveerd voor de Inner Sanctum Advanced Sales, maar deze zijn niet ongelimiteerd, dus alle kaartjes zijn beschikbaar op basis van het principe wie het eerst komt, wie het eerst maalt en dat betekent dat we beschikbaarheid niet kunnen garanderen.

11. De kaartjes die we gereserveerd hebben zijn verspreid over alle verschillende soorten kaartjes voor elk stadion, zodat je een keus hebt, afhankelijk van beschikbaarheid natuurlijk, voor alle verschillende soorten kaartjes. We hebben ook een deel van de beste kaartjes gereserveerd voor Inner Sanctum leden.

12. Alle data beschikken ook over kaartjes voor invaliden en minder valide mensen, maar zijn wederom beschikbaar op basis van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Bij de toegang tot het stadion zul je gevraagd worden om je geldige invalidekaart te tonen.

Bron: http://robbiewilliams.punt.nl
pi_32018117
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef muisje26 het volgende:
Nee, zijn echt niet maar een paar kaarten hoor, ik weet dat er ergens een concert is, dacht Wenen, daar hebben ze 10.000 van de 50.0000 kaarten die beschikbaar zijn.....
Bedankt
Misschien toch maar inschrijven dan

Maar wat zijn de verschillende soorten kaarten? Is er alleen een verschil tussen staan- en zitplaatsen? En denk je dat staan- of zitplaatsen beter zijn?
  zondag 6 november 2005 @ 10:58:42 #296
20672 muisje26
pi_32018245
Er zijn verschillende plaatsen beschikbaar, staanplaatsen en zitplaatsen. Arena is natuurlijk groot, dus je moet afwachten, als je een zitplaatst neemt, waar en welk vak je zit. Dat heb je niet voor het kiezen, gaat gewoon op volgorde van bestelling. De beste vakken gaan er als 1e uit. Die zijn ook na een paar sec al weg, met de reguliere verkoop. Dus als je dat wil, moet je zorgen dat je als 1e bij het postkantoor bent, want dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel het beste zitvak.
Met IS zal dat ook wel zo werken.
Ik ga 1 dag staan, en dan ga ik 's nachts al naar de Arena toe, omdat ik gewoon 1e rij wil staan. Ook ga ik een dag zitten.
Verder nog naar Brussel, waar ik ook weer 1e rij wil staan, dus houdt in 's nachts daar gaan vertoeven.
  zondag 6 november 2005 @ 12:17:31 #297
20672 muisje26
pi_32019922
We mogen weer stemmen bij Hello!

http://www.hellomagazine.com/vote/mostattractiveman/index.html

Je kan ieder kwartier stemmen.......dus please doe dat ook. Hij staat nu op nummer 2, maar hij moet toch makkelijk de nummer 1 halen?
pi_32021373
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef muisje26 het volgende:
We mogen weer stemmen bij Hello!

http://www.hellomagazine.com/vote/mostattractiveman/index.html

Je kan ieder kwartier stemmen.......dus please doe dat ook. Hij staat nu op nummer 2, maar hij moet toch makkelijk de nummer 1 halen?
Ik vind hem niet aantrekkelijk, ik vind hem gewoon goed
pi_32021407
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef muisje26 het volgende:
Er zijn verschillende plaatsen beschikbaar, staanplaatsen en zitplaatsen. Arena is natuurlijk groot, dus je moet afwachten, als je een zitplaatst neemt, waar en welk vak je zit. Dat heb je niet voor het kiezen, gaat gewoon op volgorde van bestelling. De beste vakken gaan er als 1e uit. Die zijn ook na een paar sec al weg, met de reguliere verkoop. Dus als je dat wil, moet je zorgen dat je als 1e bij het postkantoor bent, want dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel het beste zitvak.
Met IS zal dat ook wel zo werken.
Ik ga 1 dag staan, en dan ga ik 's nachts al naar de Arena toe, omdat ik gewoon 1e rij wil staan. Ook ga ik een dag zitten.
Verder nog naar Brussel, waar ik ook weer 1e rij wil staan, dus houdt in 's nachts daar gaan vertoeven.
Ok, dus het is zo als je een zitplaats hebt dan weet je niet waar je zit...., maar als je een staanplaats hebt dan moet je er gewoon zo vroeg mogelijk zijn en sta je ergens vooraan.
pi_32021454
Ik wil samen met een vriendin gaan maar zei zit in een rolstoel dus wil graag rolstoelplaatsen.Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken en hoe dat werkt enzo?
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')