Dat is wat anders dan je ernaar gedragen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:22 schreef Sonique het volgende:
Trouwens wie zijn er nu met het spel bezig, degene die dat over Menno roepen zijn al dik 3 dagen aan lullen over donderdag en nomineren en hoe en wat en als....
dat gebeurd al constant... ik hoop alleen dat ze aanstaande maandag de belachelijk bezopen opmerking van Rob dat hij genoot van Menno's lijden tijdens de weekopdracht even flink uitdiepen...quote:Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Zou leuk zijn als Rob in de uitzending wordt neergezet als iemand die geobsedeerd is door Menno.
Chantal is ook wel eens neergezet als een roddeltante, dus wie weet
Rob heeft het tussen de regels door constant over Menno (wat ik persoonlijk zowel ergerlijk als vermakelijk vind)quote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
hoor rob niet roddelen hoor....chantal wel
Goedemorgenquote:Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan, zie Chantal en Rob zitten en denk: die zitten vast weer te roddelen.
Ik zet het geluid van stream 3 aan en ja hoor!!!!
MUTE!!!
Bij de weg: hallo allemaal
*eens*quote:Op zondag 6 november 2005 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob heeft het tussen de regels door constant over Menno (wat ik persoonlijk zowel ergerlijk als vermakelijk vind)
die rob-verering van jou begint ernstige vormen aan te nemen hoor... zelfs Peter6000 gaf af en toe nog wel eens toe als tanja iets deed dat echt te ver gingquote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
hoor rob niet roddelen hoor....chantal wel
de regie heeft het geluid niet aanstaan of er zit iemand in de DBKquote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Menno en Joost: zender checken, ik versta er geen hol van
Het leek er net even op iets anders trouwens, ik zag Joost aan Menno zitten en hem om vastpakken.... Ik denk WTF..quote:Op zondag 6 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Sjors en Sjimmie in de keuken
[afbeelding]
ze praten wel met elkaar de microfoons staat uit.quote:Op zondag 6 november 2005 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
* schakelt maar eens over naar Menno en Joost
Zeggen ze nu niets, of is er iets mis met het geluid
Ben allang blij dat ze iig een badpak aanheeft. ZOnder wil ik al helemaal niet zienquote:
Dat is niet de aard van Joost hij is hierin een echte D66erquote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
Joost (sociaal correct): ik heb nog steeds een goede keus gemaakt (over die brief van Brenda)
Ik zie hem idd niet zeggen: ik heb er spijt van dat ik die brief niet heb aangenomen, Chantal hecht er toch geen waarde aan, Dido heeft Roel al, en ach: laat die andere toch, ik kies lekker voor mijn Bren
misschien scoort ze hiermee kerels voor de datingquote:Op zondag 6 november 2005 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze iig een badpak aanheeft. ZOnder wil ik al helemaal niet zien![]()
doeiquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben effe weg mensen, tot straks maar weer
quote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben effe weg mensen, tot straks maar weer
Hoe was Oasis trouwens?quote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Een oom van Joost woont in de Ignasiusstraat nummer 5 (Breda)
Doe niet aan verering...van niemand nietquote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
die rob-verering van jou begint ernstige vormen aan te nemen hoor... zelfs Peter6000 gaf af en toe nog wel eens toe als tanja iets deed dat echt te ver ging
Ignatiusstraat. Daar zit mijn schoolquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef riri het volgende:
[..]
Doe niet aan verering...van niemand niet
wat me wel heel erg opvalt is de het rob bashen hier
typsch geval van napraterij zoals het ook in de gewone wereld heel veel voorkomt
Zijn maar weinig mensen die er een eigen mening op na durven houden
Was wel okequote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Hoe was Oasis trouwens?
quote:
Lieve schat... Mij EIGEN mening is gewoon dat ik een enorme hekel heb gekregen aan Rob.. Niet omdat iedereen dat hier heeft, maar zuiver omdat ik gewoon zie wat er gebeurd in dat huis. Ik ben nu eenmaal niet zo dol op 'dat soort types'....quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef riri het volgende:
[..]
Doe niet aan verering...van niemand niet
wat me wel heel erg opvalt is de het rob bashen hier
typsch geval van napraterij zoals het ook in de gewone wereld heel veel voorkomt
Zijn maar weinig mensen die er een eigen mening op na durven houden
quote:Op zondag 6 november 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Titel van deze topic is ook weer uiterst speculatief en op geen enkele realiteit gebaseert
Goeie middagquote:
Hoi beebquote:
Ignatiusstraatquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.quote:Op zondag 6 november 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Titel van deze topic is ook weer uiterst speculatief en op geen enkele realiteit gebaseert
Check.quote:Op zondag 6 november 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij staat alles ook op mute. Heb lekkere muziek aan staan hier.
Als ik originele topictitels heb, ben ik altijd 2e of 3equote:Op zondag 6 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
TT had net zo goed kunnen zijn: de aarde is rond
Uiterst speculatief enzo
Ik ben het volledig met deze TT eens hoor.. op het moment dat jij dit topic opende was dit ook verreweg de beste omschrijvingquote:Op zondag 6 november 2005 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik originele topictitels heb, ben ik altijd 2e of 3e
Nominaspel bijvoorbeeld afgelopen donderdag
quote:Op zondag 6 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
maar blijkbaar zijn er mensen die vinden dat rob niet roddelt
Rob en niet roddellenquote:Op zondag 6 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met deze TT eens hoor.. op het moment dat jij dit topic opende was dit ook verreweg de beste omschrijving
maar blijkbaar zijn er mensen die vinden dat rob niet roddelt
Das waar, Tan kon bijvoorbeeld bij vele echt NIETS meer goed doen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
Dat zijn de enige pluspunten van Robquote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Rob is top. Hij maakt toevallig wel het Huis schoon hoor en zorgt er iedere avond voor dat er eten op de tafel staat.
En ook dát weet ik... Kijk maar eens hoe er in het huis op Menno gereageerd wordtquote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
De realiteit en dat wat men wil zien en horen is heel moeilijk voor velen uit elkaar te houden
Sorry Riri niet mee eensquote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
De realiteit en dat wat men wil zien en horen is heel moeilijk voor velen uit elkaar te houden
Florijnquote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ignatiusstraat. Daar zit mijn school
Maar niet bij mij!quote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Rob is top. Hij maakt toevallig wel het Huis schoon hoor en zorgt er iedere avond voor dat er eten op de tafel staat.
Vannacht was hij erg grappig, ook in de slaapkamer, hij en Roel en Joost hadden een verbond tegen Dido, ze moest voor gaasquote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Maar jij staat daar ver boven met je eigen realiteit mening.quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigt,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
Zowel Tanja als Rob vond en vind ik een erg storende factor in het huis, ieder op hun eigen manier. Lees de sc's van de eerste dagen er nog eens op na.. mijn mening over rob is deze hele BB nog niet gewijzigd... mijn mening over tanja is geleidelijk aan steeds negatiever geworden. Deels door haar eigen houding en deels door de krampachtige manier waarop Hummie and friends haar in alles haar zin gaven.quote:Op zondag 6 november 2005 13:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das waar, Tan kon bijvoorbeeld bij vele echt NIETS meer goed doen.
quote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Niet waar Peter, dat weet je best.quote:Op zondag 6 november 2005 13:47 schreef Peter6000 het volgende:
Vond het wel een top uitspraak van je hoor in de live uitzending, "Alle internetters zijn sukkels"quote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef riri het volgende:
voor velen is het moeilijk om rechtstreeks tegen iemand te vertellen wat men van hem of haar vindt
het grootste gedeelte van de mensen doet dat als degene in kwestie er niet bij is
het grootste gedeelte van de mensen doet dat op die manier
Niet generaliseren schat... Ik heb meer dan eens op een enkel positief punt van Tanja gewezen. En ja, Rob doet veel in dat huis... Dat is positief. Al weet ik niet precies wat hem daarin drijft. Wellicht wil hij zich onmisbaar maken voor de rest. Misschien is hij gewoon écht zo... Of heel misschien speelt hij graag de leider.... Heb ik nog geen mening over gevormd.quote:Op zondag 6 november 2005 13:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
verdomd... riri = Michelle.. natuurlijk!quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het wel een top uitspraak van je hoor in de live uitzending, "Alle internetters zijn sukkels"![]()
Alleen nog steeds vreemd dat je jezelf er toch in gaat mengen. Jij kan gewoon niet anders als familie van Rob zijn. Zelfs Scan is niet zo eenzijdig in z'n mening over Lieske.
niet overdrijven, hoorquote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het wel een top uitspraak van je hoor in de live uitzending, "Alle internetters zijn sukkels"![]()
Alleen nog steeds vreemd dat je jezelf er toch in gaat mengen. Jij kan gewoon niet anders als familie van Rob zijn. Zelfs Scan is niet zo eenzijdig in z'n mening over Lieske.
quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze is ook nogal dol op Menno bashen, dus het zou zomaar kunnen....quote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht t jij zegt t
Riri ben je dochter van Rob
quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
<..>
Zelfs Scan is niet zo eenzijdig in z'n mening over Lieske.
Hmmm... moeilijke keuzequote:Op zondag 6 november 2005 13:56 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot027a1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef riri het volgende:
voor velen is het moeilijk om rechtstreeks tegen iemand te vertellen wat men van hem of haar vindt
het grootste gedeelte van de mensen doet dat als degene in kwestie er niet bij is
het grootste gedeelte van de mensen doet dat op die manier
In de show vertelden Michelle en Jerry dat hij heel lange tijd niet zichzelf was. Dat ze hem niet leuk vonden zoals hij overkwam. Dat zegt genoeg lijkt me....quote:Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
en als riri de dochter van rob is...
Is die man nu echt zo vol van zichzelf of is dit een houding die hij aanneemt? In hoeverre is rob zichzelf?
Je weet maar nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze is ook nogal dol op Menno bashen, dus het zou zomaar kunnen....
Al denk ik van niet
Als in 'eens' of als in 'oneens'?quote:
Als 'ons pap' in dat huis zou zitten en volkomen gebashed zou worden. Wat ik mezelf overigens niet voor kan stellen, want het was zo'n schatquote:Op zondag 6 november 2005 13:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
NHTVquote:Op zondag 6 november 2005 13:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FlorijnNee das Wilhelmina Singel. Zit m'n hersens te breken welke scholen daar nog meer zitten.....
En 3 naproxen per dag niet te vergetenquote:Op zondag 6 november 2005 13:48 schreef schatje het volgende:
Ingrid. De speelbal van de groep. En dan te bedenken dat ze ook nog Seroxat slikt.
![]()
![]()
Nou dan zal er wel een kern van waarheid inzitten, isset niet?quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
Dit zijn de laatste uren opmerkingen die over Rob zijn gemaakt hier op Fok
te laag voor woorden zal ik maar zeggen
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH
Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob
een iritante vervelende manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.
Oke.. niet allemaal even aardig idd....quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.
Kan het alleen maar met je eens zijn, Flug.quote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet generaliseren schat... Ik heb meer dan eens op een enkel positief punt van Tanja gewezen. En ja, Rob doet veel in dat huis... Dat is positief. Al weet ik niet precies wat hem daarin drijft. Wellicht wil hij zich onmisbaar maken voor de rest. Misschien is hij gewoon écht zo... Of heel misschien speelt hij graag de leider.... Heb ik nog geen mening over gevormd.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
quote:Op zondag 6 november 2005 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
(komt het stoer over als ik Dildo typ i.p.v Dido)
Vast verdwaald in een of ander oud topicquote:
nee, afgezaagd en suf, en je bent best okay, dus doe maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
De 3 genomineerden zoeken elkaar weer op: Rob, Roel en Dido.
Dido: het is wel ons drietjes, en iemand individueel
(komt het stoer over als ik Dildo typ i.p.v Dido)
quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Ja snap ik t zou ook moeilijk zijn als je vader erin zou zitten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als 'ons pap' in dat huis zou zitten en volkomen gebashed zou worden. Wat ik mezelf overigens niet voor kan stellen, want het was zo'n schatzou ik het niet in m'n hoofd halen op dit soort sites te komen.
Ten eerste omdat ik mezelf absoluut niet in zou kunnen houden en het op een ordinaire scheldpartij uit zou lopen en ten tweede omdat het vele gebash iets te veel van het goede zou zijn en ik er verdrietig van zou worden.
Riri is nog enigzins genuanceerd in haar uitspraken, vandaar dat ik niet geloof dat ze Michelle is...
Dat zijn pittige uitspraken.Maar normaal voor Fok.quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
quote:Op zondag 6 november 2005 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dan zal er wel een kern van waarheid inzitten, isset niet?
Peter, had ik al eens gezegd dat je soms zo heerlijk ontwapenend grappig kunt zijn?quote:
Heyquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Vast verdwaald in een of ander oud topic![]()
Hoi LoveBear, weer helemaal Spic & Span?![]()
klopt zeker.. maar ik kan me niet voorstellen dat je de negatieve eigenschappen van je vader opeens ook niet meer wilt zien als hij in zo'n huis zit...quote:Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja snap ik t zou ook moeilijk zijn als je vader erin zou zitten.
T is en blijft je vader als iemand dan iets gemeen zegt kom je toch voor m op.
T heeft wel iets liefs als je voor je vader opkomt![]()
Hey de mijne staat er ni bijquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
O mijn god, ik was helemaal vergeten hoe origineel we met z'n allen waren...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Peter, had ik al eens gezegd dat je soms zo heerlijk ontwapenend grappig kunt zijn?![]()
Ik snap op zulke momenten écht niet dat je niet wat meer mensen in je 'real life' leventje toelaat.
Tuurlijk zie je die negatieve eigenschappen wel. Maar het blijft toch je vader en over het algemeen zul je voor je ouders door het vuur gaan....quote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt zeker.. maar ik kan me niet voorstellen dat je de negatieve eigenschappen van je vader opeens ook niet meer wilt zien als hij in zo'n huis zit...
welke missen we?quote:
Als mijn vader daar zo zitten, en hij gedraagd zich niet als zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt zeker.. maar ik kan me niet voorstellen dat je de negatieve eigenschappen van je vader opeens ook niet meer wilt zien als hij in zo'n huis zit...
Hop, en nu stemmen....quote:
En anders een lekker glaasje bij de koffie! Doet wonderenquote:Op zondag 6 november 2005 14:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb een btje een na kater werd er midden in de nacht mee wakker![]()
Komt wel goed na een paar bakkies koffie
Inderdaad, hoezo overdreven?quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
Ik zou het mijn dochter zéér afraden om in BB te gaan. Al was het alleen maar om FOK. Ik zou me niet kunnen bewingen om hier mee te lezen en van de opmerkingen die hier gemaakt kunnen worden zou ik dan echt door de grond gaan van ellende.quote:Op zondag 6 november 2005 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je die negatieve eigenschappen wel. Maar het blijft toch je vader en over het algemeen zul je voor je ouders door het vuur gaan....
Is die prachtige lieve dochter van Rob actief hier op het forum?quote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als mijn vader daar zo zitten, en hij gedraagd zich niet als zichzelf.
Of echt als een lomperik, en hij komt eruit zal ik m zeker er op aanspreken.
En als hij t echt te bond zal maken,zal ik ni veel zeggen ook ni verdedigen als hij zelf goed fout zit
Mee eensch...ik zou Fok verboden gebied verklaren aan vrienden en familie absoluut.quote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het mijn dochter zéér afraden om in BB te gaan. Al was het alleen maar om FOK. Ik zou me niet kunnen bewingen om hier mee te lezen en van de opmerkingen die hier gemaakt kunnen worden zou ik dan echt door de grond gaan van ellende.
Precies, want dan gaat Menno 't huis verlaten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Donderdag corrigeren we even wat 10 dagen geleden is verzuimd.
Ten tijde van BB1 was de broer van Bart hier toch actief? Hoe stelde hij zich op dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het mijn dochter zéér afraden om in BB te gaan. Al was het alleen maar om FOK. Ik zou me niet kunnen bewingen om hier mee te lezen en van de opmerkingen die hier gemaakt kunnen worden zou ik dan echt door de grond gaan van ellende.
Dat is dus precies wat ik bedoel....quote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het Koninginnedag...komt Ruud met het karretje goud geverfd om Dido op te halenquote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, want dan gaat Menno 't huis verlaten.
Je bent al aan het oefenen met lieskequote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hier weer voor negatiefs van gaan vinden....quote:
zeker weten Robquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Donderdag corrigeren we even wat 10 dagen geleden is verzuimd.
[afbeelding]
Het voordeel daarvan is dat ze een ander pispaaltje moeten zoeken.quote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, want dan gaat Menno 't huis verlaten.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hier weer voor negatiefs van gaan vinden....
Menno aan het slijmen door een taart te bakken. Als hij maar niet denkt dat we daardoor alles vergeten wat hij ons al geflikt heeft. Alsof een fucking taart zoiets goed gaat maken. Ikop types die zichzelf op zo'n gluiperige manier naar binnen willen likken...
![]()
![]()
Het probleem is dus dat ik mezelf niet zou kunnen bedwingen. Je hoopt toch stiekem dat ze positief zijn en dan wil je dat wel graag lezen. En al zijn er dan 10 positief en 1 is gigantisch beledigend, dan onthou je dus die enequote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mee eensch...ik zou Fok verboden gebied verklaren aan vrienden en familie absoluut.
Oh, het was meer wishful thinking. Ik denk dat Rob gewoon gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Het voordeel daarvan is dat ze een ander pispaaltje moeten zoeken.
Maar ik denk dat het tussen Roel en Rob zal gaan. Menno en Dido doen het goed in de peilingen.
Toen was ik nog niet op fok, dus geen idee.quote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ten tijde van BB1 was de broer van Bart hier toch actief? Hoe stelde hij zich op dan?
die dochter van rob is wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Is die prachtige lieve dochter van Rob actief hier op het forum?
Dan pas ik zeer genuanceerd mijn mening aan en kan maar 1 ding nog zeggen.....
ROB WINNAAR BB 2005![]()
![]()
![]()
Alleen koffie werkt ook heel goedquote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
En anders een lekker glaasje bij de koffie! Doet wonderen![]()
idd, nu het goed gaat tussen dido en roel zijn er meer mensen die hun erin willen houdenquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, het was meer wishful thinking. Ik denk dat Rob gewoon gaat.
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komtquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ik mezelf niet zou kunnen bedwingen. Je hoopt toch stiekem dat ze positief zijn en dan wil je dat wel graag lezen. En al zijn er dan 10 positief en 1 is gigantisch beledigend, dan onthou je dus die ene
die jongen is gewoon lief en heeft een lekkere appeltaart over voor zijn lieve bewonersquote:Op zondag 6 november 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
Weet je wat het is met Menno? Die jongen speelt een spelletje en die andere bewoners niet. Nu weer een appeltaart bakken. Dat is alleen maar om stemmen te winnen.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komt![]()
nee, dankquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komt![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En waarom is Menno al dagen de lul,ik vat dat echt niet hoorquote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het écht fascinerend om te zien hoe ze werkelijk alles wat Menno doet verkeerd uit kunnen leggen...
Het geeft voor mij echt een hele nieuwe definitie van het woord pispaal...
Ja, want dat willen de mensen zien, iemand die een appeltaart bakt.quote:Op zondag 6 november 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
Weet je wat het is met Menno? Die jongen speelt een spelletje en die andere bewoners niet. Nu weer een appeltaart bakken. Dat is alleen maar om stemmen te winnen.
De haat tegen menno zit bij een aantal erg diep.quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het écht fascinerend om te zien hoe ze werkelijk alles wat Menno doet verkeerd uit kunnen leggen...
Het geeft voor mij echt een hele nieuwe definitie aan het woord pispaal...
hehe daarom juistquote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat ik het zou aandurven om die reacties te lezen hoor.. Fok! is meestal niet echt aardig
Vraag maar aan Priscella, die wil er vast nog wel een keer over praten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef Ferdii het volgende:
vraag me af hoe fokkers reageren als ze weten dat jij het bent die in BB zit
Menno heeft IRL waarschijnlijk datgene wat zich nog het beste laat omschrijven als "de Leofactor"quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En waarom is Menno al dagen de lul,ik vat dat echt niet hoor![]()
[gemiddeldefokkermodus]quote:Op zondag 6 november 2005 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je die negatieve eigenschappen wel. Maar het blijft toch je vader en over het algemeen zul je voor je ouders door het vuur gaan....
quote:Op zondag 6 november 2005 14:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hehe daarom juist
word je hier totaal afgekraakt en daarna vertel je dat jij het was die in BB zat
vertelquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vraag maar aan Priscella, die wil er vast nog wel een keer over praten.
dat is ook een kwaliteit waarop ze gekozen zijn voor BBquote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Best saai in het huis weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rob is zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Kokstra het volgende:
Wat is er vandaag toch met Rob aan de hand...
[afbeelding]
Meeste is gebaseerd op leugens. Ben benieuwd hoe de bewoners zullen reageren als ze dit later terugzien. Zeker Ingrid!quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En waarom is Menno al dagen de lul,ik vat dat echt niet hoor![]()
[late reactie]quote:Op zondag 6 november 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Als in 'eens' of als in 'oneens'?
Als het 'oneens' is gaat je dat 2 punten kosten!
dat is ook uitgepraat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft haar nominatie op Dido glad gestreken. Die laatste zal Lieske de volgende keer nomineren.
Priscellaquote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef Ferdii het volgende:
btw er was toch een fokker die in een vorige aflevering van BB zat?
hoe is het daarmee gegaan? en komt die ooit nog es op het forum? of werd hij/zij teveel afgekraakt?
Vraag maar aan Priscella.quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef Ferdii het volgende:
vraag me af hoe fokkers reageren als ze weten dat jij het bent die in BB zit
quote:Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat zijn pittige uitspraken.Maar normaal voor Fok.
Vergeet ook niet dat de meeste van deze uitspraken zeker niet serieus bedoeld zijn.
Er zal heus geen poster naar het BB huis gaan en Rob op zijn bek hoeken.Al zou diegene met de grootste anti Rob opmerking Rob na BB tegenkomen zal hij/zij niet eens fysiek geweld gebruiken.
Fok is om je uit te leven,men moet het niet al te serieus nemen![]()
Dat zou wat zijn zegquote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
*grijns*quote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef Ferdii het volgende:
hoe is het daarmee gegaan? en komt die ooit nog es op het forum? of werd hij/zij teveel afgekraakt?
[afbeelding]
quote:
Die dus.quote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef Ferdii het volgende:
Pinball --quote:Op zondag 6 november 2005 14:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
[late reactie]
Ik zou zegen 'even eenzijdig'
[/laat]
Zoek maar 'es op BB Hongarije.quote:
Ruik je ze dan alquote:Op zondag 6 november 2005 14:35 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft altijd die stink laarzen aan.
Hij zat op de voetbalquote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ten tijde van BB1 was de broer van Bart hier toch actief? Hoe stelde hij zich op dan?
ze klost er zo opquote:Op zondag 6 november 2005 14:35 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft altijd die stink laarzen aan.
dezequote:
Ja! We krijgen elke keer deze link, maar dat valt dus totaal geen info uit te halen.quote:
That's her allright!quote:
Hebbie ook een lijstje met de opmerkingen over Chantal???quote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Joost is gewoon toch de homo... Hij vindt Menno leuk....quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef arneaux het volgende:
Joost gaat teveel met Menno om vinden Dido en Nathalie!
Ze was op Fok een bitch, ze was in dat huis een bitch. Maar een lekkere bitch.quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! We krijgen elke keer deze link, maar dat valt dus totaal geen info uit te halen.
Vertel er eens meer over! Hoe was ze in dat huis?
Wisten jullie dat ze erin zat? Hebben jullie haar heel erg afgemaakt? Hoe lang heeft ze erin gezeten? Is er een foto?
DO TEL!!!!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
Joost heeft het gevoel dat hij tussen de groep en Menno in staat
Tjsa.. D66 he
jahoorquote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hebbie ook een lijstje met de opmerkingen over Chantal???![]()
D'66 he?quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef teamlead het volgende:
oh my god... Joost... .geef eens tegengas zeg......
Henkjan Smits syndroom noemen ze dat.quote:
Dat kan hij niet, Is er niet t type voor.quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef teamlead het volgende:
oh my god... Joost... .geef eens tegengas zeg......
quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
Nath: maar ga je nu ineens Menno nadoen met mju mju mju
Dido: en ik vond het niet leuk dat jij zei dat je ook vond dat ik een brave Hendrik bent. Ik dacht dat we een betere band hadden.
Joost: daar heb je gelijk in
Ze hebben naar verluid gepubersext... Niks bijzonders dus...quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef stormiot het volgende:
En wat is er nu precies gebeurt tussen Roel en Dido?
GO GO GO Flugelquote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Dus Joost mag nu niet meer met Menno omgaan???
Pleazzzz Hummie laat mij in dat huis om even wat orde op zaken te stellen...
kijk i9n het stream verslagen topicquote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef stormiot het volgende:
Zijn er streams opgenomen van vannacht? En wat is er nu precies gebeurt tussen Roel en Dido?
het is niet te geloven wat een takke wijven.quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef Ferdii het volgende:
nathalie en dido gore sletten
beetje joost ompraten om neit met menno om te gaan
quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef het-is-mij het volgende:
trieste figuren
http://bigbrother.pagina.nl/quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! We krijgen elke keer deze link, maar dat valt dus totaal geen info uit te halen.
Vertel er eens meer over! Hoe was ze in dat huis?
Wisten jullie dat ze erin zat? Hebben jullie haar heel erg afgemaakt? Hoe lang heeft ze erin gezeten? Is er een foto?
DO TELL!!!!
Zie streamverslagen en Talpa-site (filmpje).quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef stormiot het volgende:
Zijn er streams opgenomen van vannacht? En wat is er nu precies gebeurt tussen Roel en Dido?
die doet er toch niks mee want daar staat hij boven...quote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
oke joost.. afkappen dit nu.... omdraaien en Menno briefen
Zeker weten de bitchclub.quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs de grootste Menno-tegenstanders zullen dit toch wel tenenkrommend vinden?
Wat is hier erg aan dan? Ik vind Joost ook matter de laatste dagen. Hij is niet meer de clown die hij eerst was. Vanzelf sprekend dat je dan vraagt of er wat is...quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef MissX het volgende:
zouden ze nou zelf totaal niet doorhebben dat zulke acties niet gewaardeerd worden door het nederlands publiek.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef luciano het volgende:
[..]
http://bigbrother.pagina.nl/
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=magazinenieuws&sid=181
quote:Je minst favoriete BB-bewoner?
"Niet echt een bewoner, wel Hummie van der Tonnekreek. Waarom? We hadden nogal wat onenigheid de eerste dag dat ik aankwam uit Spanje".
Hierzoquote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef stormiot het volgende:
[..]
zou wel willen maar kan hem niet meer vinden![]()
ja ik weet het ........ blond![]()
dat hoeft voor mij nu ook weer nietquote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin steeds harder te hopen dat Menno BB maar moet gaan winnen.
Ik niet. Hopen dat iemand wint omdat de rest hem afzeikt, lijkt me geen goede reden. Hij moet het ook verdiend hebben, en dat is naar mijn bescheiden mening TOTAAL niet zo.quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin steeds harder te hopen dat Menno BB maar moet gaan winnen.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over Priscella, de meest legendarische opmerking tegen Kelly:
"Waarom huil je, wil je je piemel terug"![]()
Maar om dan maar meteen te zeggen dat het komt doordat hij met Menno optrekt gaat wel wat ver lijkt me.... Joost en Menno trekken van het begin af aan al veel met elkaar op...quote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan dan? Ik vind Joost ook matter de laatste dagen. Hij is niet meer de clown die hij eerst was. Vanzelf sprekend dat je dan vraagt of er wat is...
Mijn opmerking ging over het gebash op mennoquote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan dan? Ik vind Joost ook matter de laatste dagen. Hij is niet meer de clown die hij eerst was. Vanzelf sprekend dat je dan vraagt of er wat is...
quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Menno wint hier dus echt BB5 mensen, als dit uitgezonden word kan het dus echt niet meer stuk...
Dus hij wint omdat anderen hem afzeikenquote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Menno wint hier dus echt BB5 mensen, als dit uitgezonden word kan het dus echt niet meer stuk...
dit is een verschrikkelijke domme actie van de dames.quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef arneaux het volgende:
Nathalie over Joost tegen Joost :"Hij gaat met Menno om en daar wordtie er niet leuker op"..
Dat is wel ERG extreem.
Ah ok op die manier...quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef MissX het volgende:
Mijn opmerking ging over het gebash op menno
Door al dat gebash wordt hij alleen maar populairder onder de kijkers. Dat zie je hier op het forum ook.
quote:
ze spreekt ook namens haar kippen filetjesquote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie praat ook veel in de 'we' vorm
quote:
Hij wint hier omdat hij de enige is die redelijk neutraal tegen alles aankijkt. de rest rolt over elkaar heen om elkaar een mes in de rug te planten, met name bij Menno. Schijnheiligheid wordt door het publiek niet op prijs gesteld, zeker niet als het er heel dik bovenop ligt. Menno is de minst schijnheilige, samen met Lieske, dus het zal uiteindelijk tussen die twee gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus hij wint omdat anderen hem afzeiken
Lijkt me de wereld op z'n kop eerlijk gezegd.
Eensch.quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Hopen dat iemand wint omdat de rest hem afzeikt, lijkt me geen goede reden. Hij moet het ook verdiend hebben, en dat is naar mijn bescheiden mening TOTAAL niet zo.
Hey Bommiequote:Op zondag 6 november 2005 14:53 schreef versabommie het volgende:
wat een teringlijers allemaal zeg...Hoe achterlijk zijn ze dat ze Menno op deze manier aan blijven wijzen ?
Van Dido had ik wel iets meer verwacht...
Nu maar hopen dat er met een zeer scherpe voice over duidelijk wor gemaakt aan het reguliere publiek hoe Vals iedereen tegen Menno is. Het liefst mogen ze van mij een hele uitzending wijden aan hoe de bewoners liegen en alle feiten weerleggen ...
Goeie(kut)middag trouwens, Utrecht heeft 2 hele dure punten laten liggen tegen die groengele triestelingen en als ik dan zap naar de stream zie ik dit....sjongejonge
Behalve als Menno eruit gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:53 schreef bunnyma het volgende:
Rob zit toch iedere week op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |