Dat is wat anders dan je ernaar gedragen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:22 schreef Sonique het volgende:
Trouwens wie zijn er nu met het spel bezig, degene die dat over Menno roepen zijn al dik 3 dagen aan lullen over donderdag en nomineren en hoe en wat en als....
dat gebeurd al constant... ik hoop alleen dat ze aanstaande maandag de belachelijk bezopen opmerking van Rob dat hij genoot van Menno's lijden tijdens de weekopdracht even flink uitdiepen...quote:Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Zou leuk zijn als Rob in de uitzending wordt neergezet als iemand die geobsedeerd is door Menno.
Chantal is ook wel eens neergezet als een roddeltante, dus wie weet
Rob heeft het tussen de regels door constant over Menno (wat ik persoonlijk zowel ergerlijk als vermakelijk vind)quote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
hoor rob niet roddelen hoor....chantal wel
Goedemorgenquote:Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan, zie Chantal en Rob zitten en denk: die zitten vast weer te roddelen.
Ik zet het geluid van stream 3 aan en ja hoor!!!!
MUTE!!!
Bij de weg: hallo allemaal
*eens*quote:Op zondag 6 november 2005 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob heeft het tussen de regels door constant over Menno (wat ik persoonlijk zowel ergerlijk als vermakelijk vind)
die rob-verering van jou begint ernstige vormen aan te nemen hoor... zelfs Peter6000 gaf af en toe nog wel eens toe als tanja iets deed dat echt te ver gingquote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
hoor rob niet roddelen hoor....chantal wel
de regie heeft het geluid niet aanstaan of er zit iemand in de DBKquote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Menno en Joost: zender checken, ik versta er geen hol van
Het leek er net even op iets anders trouwens, ik zag Joost aan Menno zitten en hem om vastpakken.... Ik denk WTF..quote:Op zondag 6 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Sjors en Sjimmie in de keuken
[afbeelding]
ze praten wel met elkaar de microfoons staat uit.quote:Op zondag 6 november 2005 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
* schakelt maar eens over naar Menno en Joost
Zeggen ze nu niets, of is er iets mis met het geluid
Ben allang blij dat ze iig een badpak aanheeft. ZOnder wil ik al helemaal niet zienquote:
Dat is niet de aard van Joost hij is hierin een echte D66erquote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
Joost (sociaal correct): ik heb nog steeds een goede keus gemaakt (over die brief van Brenda)
Ik zie hem idd niet zeggen: ik heb er spijt van dat ik die brief niet heb aangenomen, Chantal hecht er toch geen waarde aan, Dido heeft Roel al, en ach: laat die andere toch, ik kies lekker voor mijn Bren
misschien scoort ze hiermee kerels voor de datingquote:Op zondag 6 november 2005 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze iig een badpak aanheeft. ZOnder wil ik al helemaal niet zien![]()
doeiquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben effe weg mensen, tot straks maar weer
quote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben effe weg mensen, tot straks maar weer
Hoe was Oasis trouwens?quote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Een oom van Joost woont in de Ignasiusstraat nummer 5 (Breda)
Doe niet aan verering...van niemand nietquote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
die rob-verering van jou begint ernstige vormen aan te nemen hoor... zelfs Peter6000 gaf af en toe nog wel eens toe als tanja iets deed dat echt te ver ging
Ignatiusstraat. Daar zit mijn schoolquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef riri het volgende:
[..]
Doe niet aan verering...van niemand niet
wat me wel heel erg opvalt is de het rob bashen hier
typsch geval van napraterij zoals het ook in de gewone wereld heel veel voorkomt
Zijn maar weinig mensen die er een eigen mening op na durven houden
Was wel okequote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Hoe was Oasis trouwens?
quote:
Lieve schat... Mij EIGEN mening is gewoon dat ik een enorme hekel heb gekregen aan Rob.. Niet omdat iedereen dat hier heeft, maar zuiver omdat ik gewoon zie wat er gebeurd in dat huis. Ik ben nu eenmaal niet zo dol op 'dat soort types'....quote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef riri het volgende:
[..]
Doe niet aan verering...van niemand niet
wat me wel heel erg opvalt is de het rob bashen hier
typsch geval van napraterij zoals het ook in de gewone wereld heel veel voorkomt
Zijn maar weinig mensen die er een eigen mening op na durven houden
quote:Op zondag 6 november 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Titel van deze topic is ook weer uiterst speculatief en op geen enkele realiteit gebaseert
Goeie middagquote:
Hoi beebquote:
Ignatiusstraatquote:Op zondag 6 november 2005 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.quote:Op zondag 6 november 2005 13:39 schreef riri het volgende:
Titel van deze topic is ook weer uiterst speculatief en op geen enkele realiteit gebaseert
Check.quote:Op zondag 6 november 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij staat alles ook op mute. Heb lekkere muziek aan staan hier.
Als ik originele topictitels heb, ben ik altijd 2e of 3equote:Op zondag 6 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
TT had net zo goed kunnen zijn: de aarde is rond
Uiterst speculatief enzo
Ik ben het volledig met deze TT eens hoor.. op het moment dat jij dit topic opende was dit ook verreweg de beste omschrijvingquote:Op zondag 6 november 2005 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik originele topictitels heb, ben ik altijd 2e of 3e
Nominaspel bijvoorbeeld afgelopen donderdag
quote:Op zondag 6 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
maar blijkbaar zijn er mensen die vinden dat rob niet roddelt
Rob en niet roddellenquote:Op zondag 6 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met deze TT eens hoor.. op het moment dat jij dit topic opende was dit ook verreweg de beste omschrijving
maar blijkbaar zijn er mensen die vinden dat rob niet roddelt
Das waar, Tan kon bijvoorbeeld bij vele echt NIETS meer goed doen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
Dat zijn de enige pluspunten van Robquote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Rob is top. Hij maakt toevallig wel het Huis schoon hoor en zorgt er iedere avond voor dat er eten op de tafel staat.
En ook dát weet ik... Kijk maar eens hoe er in het huis op Menno gereageerd wordtquote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
De realiteit en dat wat men wil zien en horen is heel moeilijk voor velen uit elkaar te houden
Sorry Riri niet mee eensquote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigd,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
De realiteit en dat wat men wil zien en horen is heel moeilijk voor velen uit elkaar te houden
Florijnquote:Op zondag 6 november 2005 13:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ignatiusstraat. Daar zit mijn school
Maar niet bij mij!quote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Rob is top. Hij maakt toevallig wel het Huis schoon hoor en zorgt er iedere avond voor dat er eten op de tafel staat.
Vannacht was hij erg grappig, ook in de slaapkamer, hij en Roel en Joost hadden een verbond tegen Dido, ze moest voor gaasquote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef schatje het volgende:
Maar jij staat daar ver boven met je eigen realiteit mening.quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef riri het volgende:
Flugeltje....ik weet niet of je het weet maar de mens is van nature heel erg beinvloedbaar en gevoelig voor de mening die een massa verkondigt,het is heel makkelijk om daar in mee te lopen en hetzelfde te verkondigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |