jij kijkt teveel arabische zenders geloof ik. daar wordt ook niet getornd aan de waarheid die vervalst is.quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.
.
Een beetje zoals die Duitse propaganda filmpjes in WO2quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.
Dat het verder niet geschikt voor kinderen is, lijkt me buiten kijf staan.
Bedoel je degene die de doek van die martelaar omdoet?quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Dat mannetje dat trouwens op het eind wegloopt is toch die jongen die samen met de hoofdrolspeler naar die groep toe ging. Hij heeft het als enige overleeft. Zit daar nog een moraal achter ofzo?
Dat is me enigszins ontgaan moet ik zeggen.
Jaquote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Bedoel je degene die de doek van die martelaar omdoet?
Dat eerste viel me ook nog enigzins mee. Maar afhankelijk van de leeftijd, hebben kinderen natuurlijk geen kennis van de dood.quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Het is nog enigszins positief te noemen dat de kinderen niet opgestookt worden tot aanvallen op onschuldige Israelische burgers. Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre dit kinderen beinvloed tot het overgeen tot zo'n aanslag. Denkt een kind niet heel primair dat ie in leven wil blijven>?
kijk nog eens keer keer goed.quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets (het komen tot een zelfmoordaanslag) in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.
Dat het verder niet geschikt voor kinderen is, lijkt me buiten kijf staan.
Weet je wel wat het begrip eerwraak behelst? Volgens mij niet! Dit is dus nadrukkelijk géén geval van eerwraak...quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
kijk nog eens keer keer goed.
die israeliers worden afgebeeld met koppen als monsters, die palestijntjes doen alles goed en sterven voor eerwraak is goed![]()
Goed gezegd!quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Doderok het volgende:
Nou nou, wat een gedoe om een tekenfilm. Tot de komst van Pokémon zag je niets anders dan zulke cartoons. OK, er waren enkele verschillen: de vijand was meestal een karikatuur van de Sovjet-Unie en de helden bonden geen bommen rond hun lijf. Maar veel van de heldhaftige acties konden wel als zelfmoordmissies beschouwd worden. Elk goed plot bevatte minstens een staaltje van zelfopoffering dat als inspiratie voor de overlevenden kon dienen. De piloot die in zijn brandend vliegtuig op de vijandelijke basis neerstort was ook een bekend cliché. Niets nieuws dus.
Of gaan we een film als Léon verbieden? Kleine meisjes tot sluipschutter opleiden, een held die zichzelf en zijn vijand opblaast, foei!
Het lijkt wel scholastiekquote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Doderok het volgende:
Nou nou, wat een gedoe om een tekenfilm. Tot de komst van Pokémon zag je niets anders dan zulke cartoons. OK, er waren enkele verschillen: de vijand was meestal een karikatuur van de Sovjet-Unie en de helden bonden geen bommen rond hun lijf. Maar veel van de heldhaftige acties konden wel als zelfmoordmissies beschouwd worden. Elk goed plot bevatte minstens een staaltje van zelfopoffering dat als inspiratie voor de overlevenden kon dienen. De piloot die in zijn brandend vliegtuig op de vijandelijke basis neerstort was ook een bekend cliché. Niets nieuws dus.
Of gaan we een film als Léon verbieden? Kleine meisjes tot sluipschutter opleiden, een held die zichzelf en zijn vijand opblaast, foei!
Ik mag toch hopen dat je de verschillen wel inziet? Zo kan je namelijk alles wel weg bagatelliseren...quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Doderok het volgende:
Het verschil zit em in de doelgroep.quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Doderok het volgende:
We zijn jarenlang overspoeld geweest met Hollywood producties waarin Russen of Vietnamezen als duivels voorgesteld werden, en nu zou ik me druk moeten maken over een tekenfilm die in Iran vertoond wordt? Zo krijgt ieder zijn beurt om zich aan de media te ergeren.
Voor anti-amerikaanse of antizionistische propaganda hebben ze trouwens genoeg ongecensureerde nieuwsbeelden die ze elke dag tonen. De impact daarvan kijkt me groter dan van een tekenfilm.
Ik dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat men ginder iets minder subtiel is.
Dude iemand die dit soort nieuws al pratende afzwakt en daarbij nog de enkele antizionistische allochtoon op fok zover krijgt om complimenten uit te delen aan een persoon die de slager van de balkan goedpraat..quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Doderok het volgende:
We zijn jarenlang overspoeld geweest met Hollywood producties waarin Russen of Vietnamezen als duivels voorgesteld werden, en nu zou ik me druk moeten maken over een tekenfilm die in Iran vertoond wordt? Zo krijgt ieder zijn beurt om zich aan de media te ergeren.
Voor anti-amerikaanse of antizionistische propaganda hebben ze trouwens genoeg ongecensureerde nieuwsbeelden die ze elke dag tonen. De impact daarvan kijkt me groter dan van een tekenfilm.
Ik dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat men ginder iets minder subtiel is.
Syrië, Iran, Saudi-Arabië en Qatar, om maar eens een paar landen op te noemen...quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er is ook geen land ter wereld waar niet-moslims niet voor problemen zorgen..
quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het lijkt wel scholastiekhoe praat je wat krom is, recht.
Ik heb lange tijd een Russische vriendin gehad die ronduit geshockeerd was hoe men dacht over Rusland en Russen. Die demonisering was ook niet wederzijds. Verder kan ik ook geen Westerns meer kijken met de gebruikelijke slachtpartijen van Indianen. En zo zijn alle films van die aard eigenlijk verwerpelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Doderok het volgende:
ironiequote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dude iemand die dit soort nieuws al pratende afzwakt en daarbij nog de enkele antizionistische allochtoon op fok zover krijgt om complimenten uit te delen aan een persoon die de slager van de balkan goedpraat..
Nope. Als ik een Kroatiër had genomen kreeg ik waarschijnlijk het verwijt dat de Kroaten aan de kant van de nazis stonden...quote:Wat heb je hier te zoeken lijkt mij zo.... beetje teveel servisch bloed ?
Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen. Als ik de propaganda zie die door sommige "Christelijke" medemensen verspreid wordt, dan ben ik inderdaad geneigd te relativeren.quote:Ik kan me al teminste een domme lul, te weten 19 jaar oud, uit die regio herinneren die meer dan 90 jaar geleden persé een moordaanslag wou plegen omdat ie een "mening" had die niet met woorden kon worden gewonnen, welk indirect een wereldoorlog opleverde..
En nu probeert er aan de andere kant van de wereld de vlees geworden anti christ het opnieuw en jij hebt het lef om te beweren dat het allemaal wel mij valt?
http://www.priestsrapeboys.com/quote:Diane Whipple, a filthy dyke, died in her sins on Jan. 26, 2001, as a result of being mauled by two dogs. God used literal dogs to kill a figurative dog - sodomites being likened unto dogs for beast-filthiness (Deut. 23:17, Mat. 7:6, Phil. 3:2, 2 Pet. 2:7,8,12,22; Rev. 22:15). Fags & dykes = dogs & sows. She lived like a beast, died like a beast, at the hands of beasts, and is mourned by a family of beasts!
quote:All nations must immediately outlaw sodomy (homosexuality) & impose the death penalty!
Als je de gevolgen ziet van de pro-life propaganda in de VS en Canada:quote:Onder welke geest leef jij eigen zeg....![]()
Ga jij het nou ook niet nog eens proberen, er zijn al genoeg idioten aan het werk getuige de makers van de zieke cartoon.
Opgelucht ?!!quote:Op maandag 7 november 2005 02:24 schreef Doderok het volgende:
Posting vol stereo type verwijten die de plank kompleet mis slaan....
Ik ben geen voorstander van neuroleptica, maar in jouw geval lijken ze me toch echt nodigquote:Op maandag 7 november 2005 04:35 schreef Tiesemans het volgende:
onbegrijpelijk geleuter...
Jaja... Goh ...quote:Op maandag 7 november 2005 06:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van neuroleptica, maar in jouw geval lijken ze me toch echt nodig![]()
* noteert in agenda "nooit discussiëren met psychoten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |