abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32019797
quote:
Tekenfilm Iran verheerlijkt zelfmoordaanslagen
De Iraanse staatstelevisie heeft een wel erg vreemde tekenfilm uitgezonden, waarin een jongen een zelfmoordaanslag pleegt.

Dapper
De tekenfilm verheerlijkt geweld tegen Israëliërs. In de cartoon blaast een jongen zichzelf op, nadat tegen hem is gezegd: "Ga en toon de zionisten hoe dapper en heldhaftig de kinderen van Palestina zijn." Dat meldt de Britse krant The Sunday Telegraph.

Jeruzalem-dag
De tekenfilm kwam vorige week op het scherm tijdens de zogeheten Jeruzalem-dag, waarop Iraniërs jaarlijks massaal protesteren tegen de bezetting van de Palestijnse gebieden door Israël.

Van de kaart vegen
De tekenfilm lijkt onderdeel uit te maken van de oproep van de Iraanse president Ahmadinejad om Israël 'van de kaart te vegen'. Deze oproep tijdens een conferentie zorgde vorige week voor internationale verontwaardiging.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)tekenfilm_israel.xml
Dit begint serieus te worden. Ik denk dat Iran zich beter even in kan gaan houden, lijkt me verstandiger.
pi_32019854
Amerika twijfeld al jaren tussen het binnenvallen van Syrie of Iran. Als Iran slim is vestigen ze niet zo de aandacht op zichzelf
pi_32019868
Walgelijk .
pi_32020139
Iran heeft nukes. Amerika valt ze heus niet zomaar binnen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_32020168
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Iran heeft nukes. Amerika valt ze heus niet zomaar binnen.
Balkenende wel.
Die mafkees gaat voorop in de strijd.
pi_32020234
Waar moet dit heen met al godsdienstige idioten?
Als iets al laf is, dan is het wel kinderen hierin betrekken. Tijd om een boompje uit te zoeken voor die 'president'!
pi_32021051
Tis alleen maar heel goed dat zoveel mogelijk van deze propaganda in de publiciteit komt zodat we weten wat voor vlees we in de kuip hebben
  zondag 6 november 2005 @ 12:55:04 #8
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_32021107
Staat er al een top tussen Israel en Iran op het programma?

Zo niet, is Iran suicidaal geworden ofzo?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_32021206
DE FILM

http://www.geenstijl.nl/paginas/iraansetelekids.html

eerst KIJKEN dan beoordelen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32021453
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef Meki het volgende:
DE FILM

Ik vond er weinig aan, Team America vond ik beter.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32021490
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vond er weinig aan, Team America vond ik beter.
kijk maar bij het begin hoe de Israeli´s de familie uitroeit
  zondag 6 november 2005 @ 13:09:34 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32021523
quote:
DE FILM

Lijkt me inderdaad best wijs.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32021552
Titel is onjuist

het moet zijn
Israeli´s roeien familie uit , wraak volgt
  zondag 6 november 2005 @ 13:11:12 #14
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32021571
Nou, dat viel toch best wel mee?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32021597
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef Meki het volgende:

[..]

kijk maar bij het begin hoe de Israeli´s de familie uitroeit
Wat je net zag was gewoon een incident. Weet je hoeveel joden op die manier zijn afgemaakt?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32021598
Jezus wat triets dit zeg, vraag me af hoe laat dit uitgezonden word daar
  zondag 6 november 2005 @ 13:13:16 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32021626
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef JohnDope het volgende:

Weet je hoeveel joden op die manier zijn afgemaakt?
Incidenten hè.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 6 november 2005 @ 13:14:11 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32021648
Ik vond er ook weing aan
eerst wordt zn familie uitgeroeid, dan gaat ie bij het verzet,
dan krijgt ie granaten die ie moest gooien naar de soldaten die zn familie gedood hebben
en dan besluit ie zelf om met n veter zelfmoord te plegen

en aan het eind van het verhaal is dus iedereen dood, ik denk dat de boodschap verkeerd begrepen wordt

ja, of ík interperteer het verkeerd
pi_32021660
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat je net zag was gewoon een incident. Weet je hoeveel joden op die manier zijn afgemaakt?
Incident ? weet je hoeveel Palestijen op die manier zijn afgemaakt ?
pi_32021794
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Incident ? weet je hoeveel Palestijen op die manier zijn afgemaakt ?
minder dan joden.
pi_32021858
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

minder dan joden.
Aanslagen op Israeli´s zijn er maandelijks gemiddeld
Aanslagen op Palestijnen zijn er dagelijks gemiddeld

want wie schoot eergister een palestijnse kind dood ?
  zondag 6 november 2005 @ 13:23:18 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32021862
Laten Israël en Iran elkaar maar lekker bestoken met nukes. Verwacht alleen geen hulp voor arme zielige kindertjes creperend van de straling. Als het de Palestijnen ook ff meeneemt in de nucleare winter is het mooi meegenomen. Ik wil niks meer horen uit die regio.
The Internets, I needs it..
pi_32022022
Pure Iraanse propaganda om minderjarige kinderen te hersenspoelen en ze op te roepen om mee te gaan in het sektedenken van deze destructieve moslimsekte. Meer van dit soort filmpjes moeten getoond worden zodat we weten tegen wat voor tuig we moeten optreden.
pi_32022024
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Aanslagen op Israeli´s zijn er maandelijks gemiddeld
Aanslagen op Palestijnen zijn er dagelijks gemiddeld

want wie schoot eergister een palestijnse kind dood ?
door de geschiedenis heen zijn er veel meer joden vermoord, en die palestino's doen ook vet veel aanslagen op onschuldigen.
We leven in een andere cultuur, iedereen kan wel een oordeel vellen over het gedrag van de ene partij of andere partij, maar als je eerlijk bent is het heel makkelijk om wijs te zijn vanaf de zijlijn, als je er zelf in zit of bij de ene partij hoort of bij de andere, dan kan het wel eens gebeuren dat je minder wijs handelt, omdat je geirriteerd bent door de hele situatie en dan kunnen er incidenten of excessen ontstaan.
pi_32022139
ja, valt inderdaad reuze mee. gewoon een goede educatieve cartoon die heel duidelijk en objectief een beeld geeft van de wereld. met het bijbrengen van normen en waarden kan je niet vroeg genoeg beginnen.

misschien iets voor nickelodeon?
pi_32022157
Meki solliciteert naar een leidinggevende functie in het toekomstige Eurokalifaat.

Is de straf voor landverraad nog steeds de kogel?
  zondag 6 november 2005 @ 13:41:29 #27
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32022360
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef Meki het volgende:
Titel is onjuist

het moet zijn
Israeli?s roeien familie uit , wraak volgt
Jesus Christus, hoe dom ben jij gozer?
Ik ga naar huis.
  zondag 6 november 2005 @ 13:42:10 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32022377
quote:
DE FILM

Damn, dat laat je toch niet aan kinderen zien.

Geen wonder dat die lui daar allemaal verknipt zijn.
Ik ga naar huis.
pi_32022450
helemaal mee eens. Ze laten wel redelijk de waarheid zien, maar om t in n kinderfilm te stoppen.
Beetje kromme gedachten, en het excuus "het is een onschuldig filmpje en laat alleen de feiten zien" gaat voor mij niet op na die Israel uitspraak van vorige week.
pi_32022516
heeft israel een vreemdelingen legioen.
lijkt me echt geweldig om gewoon daar te zitten en een paar palestijnen omver te maaien als ze weer irritant zijn. daarna jaartje iran samen met amerika en ik voel me een beter mens
Islam=facisme
pi_32022649
quote:
Beetje kromme gedachten, en het excuus "het is een onschuldig filmpje en laat alleen de feiten zien" gaat voor mij niet op na die Israel uitspraak van vorige week.
Precies! Daarom moet ook meer van dit soort propaganda-materiaal internationaal op de tv worden uitgezonden.
pi_32022708
Erg tragisch om te zien hoe ze proberen kinderen te indoctrineren met leugens. Op deze manier wakker je de haat van jongsaf aan en blijf je in een vicieuze cirkel van haat.

Ik vind het schandalig dat een regime zulke tekenfilms uitzendt
pi_32022757
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:33 schreef isos het volgende:
ja, valt inderdaad reuze mee. gewoon een goede educatieve cartoon die heel duidelijk en objectief een beeld geeft van de wereld. met het bijbrengen van normen en waarden kan je niet vroeg genoeg beginnen.

misschien iets voor nickelodeon?
Een educatieve catoon? Zou jij dit aan je kinderen laten zien dan als ze er nederlandse stemmen achter zouden zetten?
  zondag 6 november 2005 @ 13:57:22 #34
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_32022803
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:55 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Een educatieve catoon? Zou jij dit aan je kinderen laten zien dan als ze er nederlandse stemmen achter zouden zetten?
Je gaat er nog serieus op in ook.
Lang leve mij! *O*
pi_32022834
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef Yildiz het volgende:
ja, of ík interperteer het verkeerd
Zou je denken?
  zondag 6 november 2005 @ 14:05:09 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32023047
hahahahahaha

nou ja, ze kiezen niet voor niks voor een cartoon...

wel handig gedaan, die veter door de granaten, zonder dat iemand van hogerhand daar opdracht voor gaf. fijne handleiding voor mensen die van plan zijn met meerdere granaten aanslagen te plegen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 november 2005 @ 14:07:45 #37
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32023120
hoe ik het zie, is dat oorlog en terrorisme pure ellende is, en dood en verderf zaait

maar volgens mij ben ik de enige
  zondag 6 november 2005 @ 14:09:19 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32023165
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef Yildiz het volgende:
hoe ik het zie, is dat oorlog en terrorisme pure ellende is, en dood en verderf zaait

de dood voor de plegers van de aanslag is een plek bij allah. dus ja, deze tekenfilm zet zeker aan tot geweld.
pi_32023312
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef Yildiz het volgende:

niemand wil oorlog. zijn steeds die moslims die gaan rellen met hun jihad tegen de ongelovigen.

ik zou er al geen traantje meer om laten wanneer amerika een grondoorlog zat is en een atoombommetje dropt daar in die brandhaard.

maar ja dat is mijn mening.
Islam=facisme
pi_32023356
quote:
DE FILM

Wat wou je d'r mee zeggen dan Meki? Dacht je dat wanneer we het filmpje zagen we het filmpje ineens wel ok vonden? Hoe denk jij toch in godsnaam? Waarom willen veel moslims toch alles aangrijpen om aan te tonen dat de Israeli's verderfelijk zijn?

Wat ik verderfelijk vind is dat dit filmpje gericht is op kinderen. Kinderen zijn onschuldig en open voor alle informatie die ze krijgen, in dit geval EENZIJDIGE informatie.

De titel is gewoon juist hoor Meki, Iran verheerlijkt zelfmoordaanslagen. Het doet er niet toe hoe het plot is van het tekenfilmpje omdat het fictie is. In andere woorden, Israeli's slachten moslim-familie en zoon neemt wraak is niet een goede titel voor dit topic omdat het er gewoon op neerkomt dat Irani's dit filmpje gemaakt hebben met als doel zelfmoordaanslagen te verheerlijken.
Dit verheerlijken doen ze op een manier door eerst 'verzachtende' omstandigheden te schetsen en dan een 'logische' reactie te prijzen.

Dit filmpje is gewoon propaganda:
-De Israeli's zijn getekend als barbaren met een heel streng gezicht
-De moslims hebben allemaal een Disney gehalte
-De man die de familie doodschoot heet Ariel (Sharon)
-Israeli's worden geschetst als mensen die zomaar een familie afslachten (geen actie-reactie)
-Er wordt een eenzijdig beeld geschetst
-Het verzet (terroristen) worden afgebeeld als heel rationele wijze mannen
-Er wordt gezegd dat Israel het heilige land is terwijl dit van beide kanten zo gezien wordt

Wat betreft dat kind dat neergeschoten is laatst. Ten eerste weet je niet de precieze toedracht. Verder neem je aan dat dit bewust gedaan is (dus geen fout). Ook vergeet je dat Palestijnen Israeli's beschieten en dat Israel dan terugschiet waardoor dit soort dingen kunnen gebeuren.

Als de Palestijnen ophouden met schieten, houdt Israel ook op. Zo simpel is het, alleen is het zo dat de Palestijnen alleen vanuit hun perspectief redeneren waardoor er nooit een oplossing komt (ze willen alles of niets). Face the facts; de Joden zullen nooit meer het land verlaten zoals ze dat noodgedwongen hebben moeten doen duizenden jaren terug. Kom dus met een compromis, en zo niet; ZEIK DAN NIET!
pi_32023367
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

niemand wil oorlog. zijn steeds die moslims die gaan rellen met hun jihad tegen de ongelovigen.

ik zou er al geen traantje meer om laten wanneer amerika een grondoorlog zat is en een atoombommetje dropt daar in die brandhaard.

USA en Engeland Australie etc. ga maar zo door

aah rot toch op je hebt geen enkel respect voor mensenlevens
  zondag 6 november 2005 @ 14:17:42 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32023445
Ik heb zelf 3 weken door Iran rondgereisd gedurende de Moharam (de maand waarin de martelaren worden herdacht). In die periode heb ik ook wat Iraanse televisie programma's gezien.

Het meest bizarre was een soort van reality TV waarbij de heldendaden van echte martelaren werden nagespeeld. Heel erg geromantiseerd natuurlijk en altijd eindigend met de dood van de martelaar.

Ik kijk dus niet op van dat tekenfilmpje.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32023576
quote:
Die moslimgast die roepend naar allah naar beneden springt met een bommengordel heeft wel respect voor mensenlevens, Meki?
pi_32023600
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef Meki het volgende:

[..]

USA en Engeland Australie etc. ga maar zo door

ik wel islam niet.
hele gezeur begint irritant te worden van moslims. keer op keer word bewezen dat ze gewelddadig en crimineel zijn en ze doen zelf ook al geen moeite meer om het te verbergen.

tja, is gewoon zelf verdediging. als zij de technologie hadden deden ze hetzelfde... en aangezien iran bezig is kunnen ze beter preventief al een paar prototypen droppen dar in dat gebied
Islam=facisme
  zondag 6 november 2005 @ 14:23:53 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32023646
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Frances het volgende:

[..]

Die moslimgast die roepend naar allah naar beneden springt met een bommengordel heeft wel respect voor mensenlevens, Meki?
ja maar dat zijn gemene soldaten die zomaar mensen executeren. een filmpje waarin ze laten zien dat een dode terrorist gevolgd wordt door tientallen onschuldige israelisch op een markt of bruiloft laten ze dan net weer niet zien...
pi_32023763
je kunt toch nagaan dat met die gasten niet te praten valt. ze schotelen dit hun kinderen voor. in irak had je al een aanslag met een kind.
sorry, onze honden thuis zijn beschaafder dan dit volk.
en als mijn hond ziek zou zijn en agressief zou worden zou ik hem ook afmaken.
Islam=facisme
pi_32023876
Dit wordt toch niet echt als kinderfilm gezien ?

De zender die die uitzend, de ouder die zijn kind hier naar laat kijken... volledig geschift wat mij betreft en ze zijn zeker niet op de hoogte van (kinder) psychologie...... (waar is die mond open smiley als je hem nodig hebt ? )

Ongelovelijk ziek.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 14:32:15 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32023952
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:30 schreef Mirage het volgende:
Dit wordt toch niet echt als kinderfilm gezien ?

De zender die die uitzend, de ouder die zijn kind hier naar laat kijken... volledig geschift wat mij betreft en ze zijn zeker niet op de hoogte van (kinder) psychologie...... (waar is die mond open smiley als je hem nodig hebt ? )

Ongelovelijk ziek.
ach in een land waar het normaal is om een berechting van twee minderjarige homo's te zien (als je er niet bij kunt zijn zie je het fijn op de staatstv) zijn de kids wel wat gewend.
pi_32023974
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef DarkDancer het volgende:
je kunt toch nagaan dat met die gasten niet te praten valt. ze schotelen dit hun kinderen voor. in irak had je al een aanslag met een kind.
sorry, onze honden thuis zijn beschaafder dan dit volk.
en als mijn hond ziek zou zijn en agressief zou worden zou ik hem ook afmaken.
een jaar geleden ongeveer hebben ze een geestelijk gehandicapte jongen van 15 jaar geprobeerd een zelfmoordaanslag te laten plegen in Israel. Omdat hij voor de tijd van het jaar wel erg dik gekleed was viel hij op waardoor hij dus ontmaskerd kon worden door het Israelische leger
De jongen had totaal geen besef van wat er aan de hand was maar het tekent wel weer de ratten-mentaliteit. Stoer hoor om een geestelijk gehandicapt kind te misbruiken
pi_32024069
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach in een land waar het normaal is om een berechting van twee minderjarige homo's te zien (als je er niet bij kunt zijn zie je het fijn op de staatstv) zijn de kids wel wat gewend.
op deze manier creëer je een vreselijk en beestachtig volk... alle kinderen die op deze manier geïndoctrineerd worden met geweld zullen (buiten hun schuld om zelfs in zekere zin) opgroeien tot beesten. -----> cirkel
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 14:36:34 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024108
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

op deze manier creëer je een vreselijk en beestachtig volk... alle kinderen die op deze manier geïndoctrineerd worden met geweld zullen (buiten hun schuld om zelfs in zekere zin) opgroeien tot beesten. -----> cirkel
correct. maar geen woord verkeerd over mensen die dit doen uit naam van allah natuurlijk.
pi_32024159
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:32 schreef Frances het volgende:

[..]

een jaar geleden ongeveer hebben ze een geestelijk gehandicapte jongen van 15 jaar geprobeerd een zelfmoordaanslag te laten plegen in Israel. Omdat hij voor de tijd van het jaar wel erg dik gekleed was viel hij op waardoor hij dus ontmaskerd kon worden door het Israelische leger
De jongen had totaal geen besef van wat er aan de hand was maar het tekent wel weer de ratten-mentaliteit. Stoer hoor om een geestelijk gehandicapt kind te misbruiken
tja ze hebben het voor elkaar gekregen. ze zijn dieper gezonken dan beesten. ik ken geen enkel diersoort die een lagere vorm van "cultuur" of wreedheid hebben..
Islam=facisme
  zondag 6 november 2005 @ 14:40:14 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024230
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

tja ze hebben het voor elkaar gekregen. ze zijn dieper gezonken dan beesten. ik ken geen enkel diersoort die een lagere vorm van "cultuur" of wreedheid hebben..
ik wel. de rat en de kakkerlak.
pi_32024280
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:22 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ik wel islam niet.
hele gezeur begint irritant te worden van moslims. keer op keer word bewezen dat ze gewelddadig en crimineel zijn en ze doen zelf ook al geen moeite meer om het te verbergen.

tja, is gewoon zelf verdediging. als zij de technologie hadden deden ze hetzelfde... en aangezien iran bezig is kunnen ze beter preventief al een paar prototypen droppen dar in dat gebied
Hoezo Islam niet ?? van wie heb je dat geleerd ???

Israel is geen haar beter dan Iran
allebei hetzelfde
pi_32024341
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Ik ken ze wel
en jij bent hier een van die met zo´n extreme ideeen en geen respect voor mensenlevens toont
pi_32024358
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

correct. maar geen woord verkeerd over mensen die dit doen uit naam van allah natuurlijk.
ikzelf denk dat Allah weinig te maken heeft met de geschiftheid van deze mensen.
Een groep mensen daar is door en door bedorven, hoe ze ooit zo gekomen zijn ? Ik kan mij er niets bij voorstellen... ik kan moeilijk geloven dat de dingen die ik daar zie echt zijn.

Probleem is dat het zich op deze manier uitspreidt en zodra de oude garde onder de grond ligt neemt de nieuwe generatie het op extremere manier over.
Waarschijnlijk ligt het begin bij het topje, een kleine groep mensen..... en op deze manier spreidt het zich uit en wordt het extremer en extremer.
Sir Winston Churchill
pi_32024388
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo Islam niet ?? van wie heb je dat geleerd ???

Israel is geen haar beter dan Iran
allebei hetzelfde
waarom o waarom meki, is er geen land ter wereld waar moslims niet voor problemen zorgen?
elk land is het raak en overal heeft het te maken met het niet willen integreren, criminaliteit en excessief geweld.

wou je zeggen dat dat allemaal incidenten zijn?

en zelf kunnen moslims niks, de meesten leven in plaggenhutten en doen nog aan ruilhandel.
Islam=facisme
pi_32024436
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

waarom o waarom meki, is er geen land ter wereld waar moslims niet voor problemen zorgen?
elk land is het raak en overal heeft het te maken met het niet willen integreren, criminaliteit en excessief geweld.

en zelf kunnen moslims niks, de meesten leven in plaggenhutten en doen nog aan ruilhandel.
Overal is het raak
Moslims kunnen helemaal niks

Moslims

Zo beter ?
pi_32024440
quote:

[..]

Er is ook geen land ter wereld waar niet-moslims niet voor problemen zorgen. .
pi_32024479
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

je was mij voor
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 14:48:58 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024528
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

ikzelf denk dat Allah weinig te maken heeft met de geschiftheid van deze mensen.
Een groep mensen daar is door en door bedorven, hoe ze ooit zo gekomen zijn ? Ik kan mij er niets bij voorstellen... ik kan moeilijk geloven dat de dingen die ik daar zie echt zijn.

Probleem is dat het zich op deze manier uitspreidt en zodra de oude garde onder de grond ligt neemt de nieuwe generatie het op extremere manier over.
Waarschijnlijk ligt het begin bij het topje, een kleine groep mensen..... en op deze manier spreidt het zich uit en wordt het extremer en extremer.
dan moeten ze stoppen met het hele allah u akbar principe. overigens kan een tekst, die vanaf je geboorte in je oor geschreeuwd wordt behoorlijk werken als brainwash. en waar komen die teksten vandaan? volgens hen van allah.
  zondag 6 november 2005 @ 14:49:20 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024544
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

op dezelfde schaal?
pi_32024657
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

op dezelfde schaal?
Elk land heeft zijn eigen probleemgroepen natuurlijk, maar ik zou zeggen op veel grotere schaal. Er zijn nu eenmaal veel meer niet-moslims dan moslims op de wereld. Verschil is echter dat het wanneer het moslims betreft alles onder dezelfde noemer geschaard, en met elkaar in verband gebracht wordt.
  zondag 6 november 2005 @ 14:54:39 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024713
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Elk land heeft zijn eigen probleemgroepen natuurlijk, maar ik zou zeggen op veel grotere schaal. Er zijn nu eenmaal veel meer niet-moslims dan moslims op de wereld. Verschil is echter dat het wanneer het moslims betreft alles onder dezelfde noemer geschaard, en met elkaar in verband gebracht wordt.
ja dat komt door dat boekje waar ze zo standvastig aan vasthouden en interpreteren als was het een oorlogsboek. oh wacht ff... mohamed was een soldaat... kom op klow, je kan beter.
pi_32024804
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan moeten ze stoppen met het hele allah u akbar principe. overigens kan een tekst, die vanaf je geboorte in je oor geschreeuwd wordt behoorlijk werken als brainwash. en waar komen die teksten vandaan? volgens hen van allah.
Dus als ik met een Bijbel de hoofdjes van alle pasgeboren babietjes die ik tegenkom platdruk tot het bloed uit de oogkassen druipt "omdat ik in de Bijbel teksten denk te lezen dat dat moet", is de hele Christelijke gemeenschap opeens beestachtig ?
Nee, ik ben dan een zieke geest ( die wat mij betreft tussen een bankschroef gedraaid mag worden totdat mijn eigen schedel knap zegt).
En als ik kindertjes met moedervlekjes op hun rechterbil spaar, aan de moorddadige tekenfilms zet, opvoed met idiote teksten... en zij ook gaan moorden.. dan zijn ook die kindjes ziek ( geworden).

Dat heeft met beestachtigheid, ziekheid en indoctrinatie/hersenspoeling te maken.
Niet met Allah.
( hoe kan de oorzaak bij iets liggen waarvan jij aanneemt dat het niet bestaat ? )
Sir Winston Churchill
pi_32024808
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat komt door dat boekje waar ze zo standvastig aan vasthouden en interpreteren als was het een oorlogsboek. oh wacht ff... mohamed was een soldaat... kom op klow, je kan beter.
Tunnelvisie. Als wij beiden lid zijn van de plaatselijke rotary, en we lichten beiden de belasting op, zou dat dan voortkomen uit ons lidmaatschap of is het mogelijk dat we hier zo onze eigen motieven voor hebben?
  zondag 6 november 2005 @ 14:57:56 #67
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32024836
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Ik bedoel dus van beide kanten.
  zondag 6 november 2005 @ 14:58:43 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024862
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:

( hoe kan de oorzaak bij iets liggen waarvan jij aanneemt dat het niet bestaat ? )
dat is een vraag waar ik nog geen antwoord op weet, maar de uitvoering wel om me heen zie.
pi_32024893
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik de problemen in dit land wel heel extreem en mogen ze wat mij betreft ingrijpen.
Dit loopt uit de hand en is echt ziek.
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 14:59:43 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32024895
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Tunnelvisie. Als wij beiden lid zijn van de plaatselijke rotary, en we lichten beiden de belasting op, zou dat dan voortkomen uit ons lidmaatschap of is het mogelijk dat we hier zo onze eigen motieven voor hebben?
ik had het over interpreteren. blijkbaar is het boek niet standvastig genoeg en kan je het invullen naar eigen eer en geweten.
  zondag 6 november 2005 @ 15:00:33 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32024922
quote:

[..]

Goh, tel je ook het geweld door andere geloven mee? Ik noem een Nieuw Zeeland, bijvoorbeeld?
Daar speelt geen moslim in mee, maar gewelddadig zijn ze wel.

Wat is dat dan?

edit: ik zal je voor zijn, incidenten zeker
  zondag 6 november 2005 @ 15:02:06 #72
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32024964
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan je je voorstellen hoe men tegens ons godverdomme, goddammit, vervloekd, en andere scheldwoorden kijkt?
  zondag 6 november 2005 @ 15:02:43 #73
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32024981
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

op dezelfde schaal?
Zigeuners? wereldwijd probleem hoor.
  zondag 6 november 2005 @ 15:03:42 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025025
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

kan je je voorstellen hoe men tegens ons godverdomme, goddammit, vervloekd, en andere scheldwoorden kijkt?
sorry, ik snap je niet. ik snap je sowieso niet want door acties die jij hebt uitgehaald werden laatst twee gewone moslims uit de trein gehaald.
  zondag 6 november 2005 @ 15:04:07 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025038
quote:

[..]

pi_32025044
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik de problemen in dit land wel heel extreem en mogen ze wat mij betreft ingrijpen.
Dit loopt uit de hand en is echt ziek.
Mijn reactie was eerder van toepassing op moslims in het buitenland. Een land als Iran is natuurlijk heel iets anders. Dat is "de revolutie" die daar nog vorm aan het krijgen is. Het lijkt me erg lastig in zo'n periode van radicalisatie succesvol te helpen/in te grijpen.
pi_32025057
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het over interpreteren. blijkbaar is het boek niet standvastig genoeg en kan je het invullen naar eigen eer en geweten.
dat klopt.
Daar loopt ergens anders ook een discussie over.
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 15:05:12 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025087
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat klopt.
Daar loopt ergens anders ook een discussie over.
wil je met die laatste zin zeggen dat je dat liever niet hebt in dit topic?
pi_32025120
quote:

[..]

wat voor probleem ?
Stelen ze je kippen of moorden ze hele bevolkingsgroepen uit ?

Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 15:07:17 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32025154
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry, ik snap je niet. ik snap je sowieso niet want door acties die jij hebt uitgehaald werden laatst twee gewone moslims uit de trein gehaald.
allereerst, persoonlijke aanval, wat erop duidt dat je door je argumenten bent, maar ik kan er wel tegen hoor...

reactie:
nee, dat komt omdat men debiel handen gaat wassen, dat kan natuurlijk niet.

http://www.nu.nl/news/621(...)uaties_op_spoor.html
quote:
verklaarde de NS-directeur. Door een "dommigheid" van beide moslims hebben volgens Meerstadt andere reizigers "logischerwijze" alarm geslagen.
pi_32025158
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wil je met die laatste zin zeggen dat je dat liever niet hebt in dit topic?
Nee, ik ben het met je eens, maar vond het onnodig om hier een heel verhaal neer te zetten dat ik ergens anders al had geschreven. Kan alleen de link niet terug vinden. ( had ik eronder willen plakken )
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 15:08:10 #82
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32025187
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat voor probleem ?
Stelen ze je kippen of moorden ze hele bevolkingsgroepen uit ?

afpersing, chantage, kleine tot grote criminaliteit, drugs, woonwagenkampen, het kan allemaal hoor

zijn vroeger nog hele afleveringen van Peter R. de Vries aan besteed
  zondag 6 november 2005 @ 15:10:25 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025254
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef Yildiz het volgende:

[..]

allereerst, persoonlijke aanval, wat erop duidt dat je door je argumenten bent, maar ik kan er wel tegen hoor...

reactie:
nee, dat komt omdat men debiel handen gaat wassen, dat kan natuurlijk niet.

http://www.nu.nl/news/621(...)uaties_op_spoor.html
[..]
jouw acties frustreren de samenleving. en dat maakt jouw persoonlijke actie een gemeenschappelijke. je hebt geloof ik zelf niet door hoe stupide je bent en hoezeer je de samenleving op de spits (toepasselijk woord in dit geval) drijft met je domme gelul en nog dommere acties.
pi_32025277
-edit: dit is niet [Centraal] Conflict Palestina & Israel #55-

[ Bericht 86% gewijzigd door kLowJow op 06-11-2005 15:30:26 ]
  zondag 6 november 2005 @ 15:11:17 #85
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32025279
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jouw acties frustreren de samenleving. en dat maakt jouw persoonlijke actie een gemeenschappelijke. je hebt geloof ik zelf niet door hoe stupide je bent en hoezeer je de samenleving op de spits (toepasselijk woord in dit geval) drijft met je domme gelul en nog dommere acties.
Ik tel ongeveer 4 persoonlijke aanvallen, doei
  zondag 6 november 2005 @ 15:11:46 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025298
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik tel ongeveer 4 persoonlijke aanvallen, doei
ga er maar eens over nadenken dan.
  zondag 6 november 2005 @ 15:13:05 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025341
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Meki het volgende:
Israëliërs schieten op jongen met speelgoedgeweer

Een 12-jarige Palestijnse jongen vecht voor zijn leven nadat hij door Israëlische soldaten op de Westelijke Jordaanoever in het hoofd werd geschoten. Ahmed Ismail Khatib raakte gewond toen Israëlische soldaten in het vluchtelingenkamp van Jenin jacht maakten op Palestijnen die van aanslagen worden verdacht. Volgens een woordvoerder van het leger werden de Israëlische militairen onder vuur genomen en dachten ze dat de jongen een gewapende militant was.Later bleek hij een speelgoedgeweer bij zich te hebben.

Inmiddels is internationale verontwaardiging ontstaan over het gebruik van ,,geluidsbommen'' om de Palestijnse bevolking in Gaza te terroriseren.

bron: http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=G32JSKM7
ja later bleek dat hij een speelgoedgeweer had... weet je hoeveel kinderen worden ingezet om te moorden? logisch dus. net als die gasten in de metro in brussel of antwerpen die werden beschoten na het spelen van een replika... het geeft alleen maar meer aan dat dit soort tekenfilmpjes niet oirbaar zijn.
pi_32025353
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Meki het volgende:
Israëliërs schieten op jongen met speelgoedgeweer

Een 12-jarige Palestijnse jongen vecht voor zijn leven nadat hij door Israëlische soldaten op de Westelijke Jordaanoever in het hoofd werd geschoten. Ahmed Ismail Khatib raakte gewond toen Israëlische soldaten in het vluchtelingenkamp van Jenin jacht maakten op Palestijnen die van aanslagen worden verdacht. Volgens een woordvoerder van het leger werden de Israëlische militairen onder vuur genomen en dachten ze dat de jongen een gewapende militant was.Later bleek hij een speelgoedgeweer bij zich te hebben.

Inmiddels is internationale verontwaardiging ontstaan over het gebruik van ,,geluidsbommen'' om de Palestijnse bevolking in Gaza te terroriseren.

bron: http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=G32JSKM7
en dat maakt het oké om dit soort tekenfilms te maken en jonge kinderen vol te pompen met haat en geweld ?
Een betere wereld begint bij jezelf (en niet bij het creëren van monsters)
Sir Winston Churchill
pi_32025576
Ik geef alleen een link hoe Israeli´s zich gedragen in iemand anders hun land

de vader van de kind is nu woedend omdat deze Israeliers hun zoontje heb afgepakt

ik verheerlijk geen terreur maar jullie zien terreur alleen van Palestijnse kant
ik zie de Israeli bezetting en haar gevolgen nog erger dan terrorisme want zij wakkeren de haat alleen groter

en nog voor de tweede keer ik ben tegen terrorrisme en ik zie elke vorm terrorisme slecht ik kijk naar elke vormen . ik vind het niet eerlijk als jullie een kant zien en de andere kant gewoon negeren
pi_32025671
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Meki het volgende:

de vader van de kind is nu woedend omdat deze Israeliers hun zoontje heb afgepakt

ik verheerlijk geen terreur maar jullie zien terreur alleen van Palestijnse kant
ik zie de Israeli bezetting en haar gevolgen nog erger dan terrorisme want zij wakkeren de haat alleen groter

en nog voor de tweede keer ik ben tegen terrorrisme en ik zie elke vorm terrorisme slecht ik kijk naar elke vormen . ik vind het niet eerlijk als jullie een kant zien en de andere kant gewoon negeren
jullie ?
Ik geloof best dat die mensen er zijn, net als omgekeerd.
Maar ik meen toch echt dat ik helemaal niet vanaf één kant kijk.
Ik vertel hier hoe ik denk over de walgelijke dingen die ze kinderen met b.v. dit soort filmpjes aanleren. ( van wie dat filmpje dan afkomt is totaal niet relevant. Ik verafschuw het en de ouder die dit daadwerkelijk zijn/haar kind voorschoteld creëerd een monster.)
Sir Winston Churchill
pi_32025716
quote:

Meki, net als je moslemkameraden lijk je structureel doof en blind te zijn en ook nog eens een huilebalk.
  zondag 6 november 2005 @ 15:27:22 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025764
quote:

luister meki. als de palestijnen destijds hadden gekozen voor een staat palestina en waren opgehouden met aanslagen was er niks aan de hand. helaas hebben ze dat niet gedaan en hun energie en geld gestoken in het in zee drijven van israel. wat niet gaat lukken. en toegeven aan terroristen is niet zo slim, het kost mensenlevens, maar het is wel de meest natuurlijke reactie.
pi_32025901
Ik laat de rest even staan omdat er anders een gat valt in de discussie, maar maak hier a.u.b. geen tweede [Centraal] Conflict Palestina & Israel #55 van. Eén is meer dan genoeg. .
pi_32025943
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik laat de rest even staan omdat er anders een gat valt in de discussie, maar maak hier a.u.b. geen tweede [Centraal] Conflict Palestina & Israel #55 van. Eén is meer dan genoeg. .
Ja meneer
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 15:33:44 #95
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_32025948
Iemand enig idee waar het verhaal over gaat ?

tip: het is een historisch verhaal, een waar gebeurd verhaal.
  zondag 6 november 2005 @ 15:34:41 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32025982
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef francorex het volgende:

vertel.
pi_32025988
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef francorex het volgende:

bedoel je de tekenfilm ?
De tekenfilm kan je zien als je een eerder genoemde link volgt.
Sir Winston Churchill
pi_32026153
Ten eerste: beestachtig is nogal een slechte woordkeuze, moorden en andere gruwelijkheden komen bij dieren helemaal niet voor. Lees anders "even" het boek "Moordenaars en hun motieven" van Jef Vermassen, een van Belgisch beste advocaten.
Ten tweede: het hele terrorisme hebben we deels ook aan ons zelf te danken. Ik wil echt NIET zeggen dat ik enige symphatie heb voor die mafkezen, maar er is wel degelijk iets voor te zeggen. Amerika en de hele wereld kijken al jaren toe als het over de kwestie Israël/Palestina gaat. Die oorlog om Irak werd gevoerd om omdat er massavernietigingswapens aanwezig zouden zijn, bleek niet waar. Ja, er is een dictator verjaagd, dat is prachtig, maar het hoofdargument voor de oorlog is echt helemaal fout. En toevallig is er ook een hele berg met olie aanwezig. Als je dit als een oorlog tussen moslims en christenen (of niet gelovigen) ziet, slaat het ook nergens op. Het waren immers de christenen die lang geleden plunderend en moordend op kruistochten gingen, lijkt toch verdacht veel op elkaar, wel in een andere tijd natuurlijk.
Ik ga nu werken.
  zondag 6 november 2005 @ 15:41:14 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32026222
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Eamon het volgende:
Ten eerste: beestachtig is nogal een slechte woordkeuze, moorden en andere gruwelijkheden komen bij dieren helemaal niet voor. Lees anders "even" het boek "Moordenaars en hun motieven" van Jef Vermassen, een van Belgisch beste advocaten.
even voor de duidelijkheid ratten en kakkerlakken eten en doden elkaar. naast het feit dat ze parasiteren.
  zondag 6 november 2005 @ 15:47:00 #100
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_32026415
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel.
Het verhaal gaat over oorlogsmisdaden, oorlogsmisdaden gepleegd door een voormalig staf-chef/minister van het Israelische leger en momenteel de leider van de staat Israel.

Nl. Ariel Sharon

Die verantwoordelijk is voor misdaden tegen de mensheid, meer specifiek de slachtpartij in Sabra en Shatilla.

In zijn huidige funktie kan Sharon hiervoor niet terecht staan, wegens politieke onschendbaarheid, een proces zal mss , eventueel, ooit eens gehouden worden.

Sharon
50 jaar oorlogsmisdaden

1947
Sharon sluit zich aan bij de ondergrondse terreurbeweging Hagannah, die in 1948 de verdrijving van de Palestijnen uitvoerde.

14 oktober 1953
Sharon geeft leiding aan een aanval op het dorp Kubya. 69 mensen, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden in koelen bloede vermoord.

oktober 1956
Sharons speciale eenheden vermoorden 273 Egyptische krijgsgevangen en Sudanese arbeiders tijdens de Suez-crisis.

1982
Als minister van Defensie ontwerpt Sharon operatie Vrede voor Galilea, de Israëlische invasie van Libanon. Tienduizenden burgers komen om en een half miljoen mensen vluchten.

16-18 september 1982
Onder leiding van Sharon moorden, martelen en verkrachten falangistische doodseskaders 38 uur lang in Sabra en Shatilla. Zo'n 2750 burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden uiteindelijk afgemaakt.

28 september 2000
Ariel Sharon bezoekt met duizend militairen de Al Aqsa-moskee en ontketent hiermee de Tweede Intifada.

April 2002
Op bevel van Sharons kabinet belegeren Israëlische troepen het Palestijnse vluchtelingenkamp Jenin en bestoken het met Apache-helikopters. Hierbij worden naar schatting zeshonderd burgers vermoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door francorex op 06-11-2005 15:52:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')