abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 19:00:28 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32032433
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.

.
jij kijkt teveel arabische zenders geloof ik. daar wordt ook niet getornd aan de waarheid die vervalst is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 november 2005 @ 19:01:02 #127
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32032447
quote:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.

Dat het verder niet geschikt voor kinderen is, lijkt me buiten kijf staan.
Een beetje zoals die Duitse propaganda filmpjes in WO2
Het gaf wel een 'redelijk' beeld ja
Het grote verschil is dat de filmpjes nu over zionisten gaan.... ow
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zondag 6 november 2005 @ 19:04:32 #128
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32032540
Ho, ik bedoelde hoe het recruteren voor zijn zelfmoordaanslag in zijn werk gaat. Ik heb het niet over het optreden van die Israëlische soldaten. (al zijn dergelijk verhalen natuurlijk niet geheel onbekend).
  zondag 6 november 2005 @ 19:06:36 #129
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32032595
Dat mannetje dat trouwens op het eind wegloopt is toch die jongen die samen met de hoofdrolspeler naar die groep toe ging. Hij heeft het als enige overleeft. Zit daar nog een moraal achter ofzo?

Dat is me enigszins ontgaan moet ik zeggen.

Het is nog enigszins positief te noemen dat de kinderen niet opgestookt worden tot aanvallen op onschuldige Israelische burgers. Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre dit kinderen beinvloed tot het overgeen tot zo'n aanslag. Denkt een kind niet heel primair dat ie in leven wil blijven>?
  zondag 6 november 2005 @ 19:07:51 #130
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32032635
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Dat mannetje dat trouwens op het eind wegloopt is toch die jongen die samen met de hoofdrolspeler naar die groep toe ging. Hij heeft het als enige overleeft. Zit daar nog een moraal achter ofzo?

Dat is me enigszins ontgaan moet ik zeggen.
Bedoel je degene die de doek van die martelaar omdoet?
En daarna weg loopt met een lukeyluke einde?
  zondag 6 november 2005 @ 19:09:40 #131
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32032687
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef Gabry het volgende:

[..]

Bedoel je degene die de doek van die martelaar omdoet?
Ja

[ Bericht 12% gewijzigd door Guns_n_Roses op 06-11-2005 19:15:25 ]
pi_32032935
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Het is nog enigszins positief te noemen dat de kinderen niet opgestookt worden tot aanvallen op onschuldige Israelische burgers. Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre dit kinderen beinvloed tot het overgeen tot zo'n aanslag. Denkt een kind niet heel primair dat ie in leven wil blijven>?
Dat eerste viel me ook nog enigzins mee. Maar afhankelijk van de leeftijd, hebben kinderen natuurlijk geen kennis van de dood.
pi_32034663
quote:
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets (het komen tot een zelfmoordaanslag) in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.

Dat het verder niet geschikt voor kinderen is, lijkt me buiten kijf staan.
kijk nog eens keer keer goed.
die israeliers worden afgebeeld met koppen als monsters, die palestijntjes doen alles goed en sterven voor eerwraak is goed
Islam=facisme
  zondag 6 november 2005 @ 20:17:09 #134
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32034801
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

kijk nog eens keer keer goed.
die israeliers worden afgebeeld met koppen als monsters, die palestijntjes doen alles goed en sterven voor eerwraak is goed
Weet je wel wat het begrip eerwraak behelst? Volgens mij niet! Dit is dus nadrukkelijk géén geval van eerwraak...
pi_32035652
Nou nou, wat een gedoe om een tekenfilm. Tot de komst van Pokémon zag je niets anders dan zulke cartoons. OK, er waren enkele verschillen: de vijand was meestal een karikatuur van de Sovjet-Unie en de helden bonden geen bommen rond hun lijf. Maar veel van de heldhaftige acties konden wel als zelfmoordmissies beschouwd worden. Elk goed plot bevatte minstens een staaltje van zelfopoffering dat als inspiratie voor de overlevenden kon dienen. De piloot die in zijn brandend vliegtuig op de vijandelijke basis neerstort was ook een bekend cliché. Niets nieuws dus.

Of gaan we een film als Léon verbieden? Kleine meisjes tot sluipschutter opleiden, een held die zichzelf en zijn vijand opblaast, foei!
  zondag 6 november 2005 @ 21:05:46 #136
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32036552
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Doderok het volgende:
Nou nou, wat een gedoe om een tekenfilm. Tot de komst van Pokémon zag je niets anders dan zulke cartoons. OK, er waren enkele verschillen: de vijand was meestal een karikatuur van de Sovjet-Unie en de helden bonden geen bommen rond hun lijf. Maar veel van de heldhaftige acties konden wel als zelfmoordmissies beschouwd worden. Elk goed plot bevatte minstens een staaltje van zelfopoffering dat als inspiratie voor de overlevenden kon dienen. De piloot die in zijn brandend vliegtuig op de vijandelijke basis neerstort was ook een bekend cliché. Niets nieuws dus.

Of gaan we een film als Léon verbieden? Kleine meisjes tot sluipschutter opleiden, een held die zichzelf en zijn vijand opblaast, foei!
Goed gezegd!

alleen zijn kinderen er nu wat nadrukkelijker bij betrokken. Al vraag ik me af hoe oud die jongen uit het tekenfilmpje eigenlijk is
pi_32038436
quote:

Het lijkt wel scholastiek hoe praat je wat krom is, recht. Zou je mischien hetzelfde ook eens willen proberen met Jud Süß
pi_32038937
quote:

Ik mag toch hopen dat je de verschillen wel inziet? Zo kan je namelijk alles wel weg bagatelliseren...

Dit is een tekenfilm dat zelfmoordaanslagen of enig ander geweld tegen de Israeli's verheerlijkt. De israeli's zijn een stelletje beestachtige moordenaars die allemaal moeten worden doodgemaakt met de zegen van Allah.

Ik vraag me af of de mensen die dit allemaal weg bagatelliseren hetzelfde zouden reageren bij een neo-nazi tekenfilm waarin alle Moslim evil waren en dat het doden van Moslims iets geweldigs zou zijn. En dat als kost voor kleine kinderen natuurlijk.
  zondag 6 november 2005 @ 22:20:23 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32039269
der eeuwige jude wordt wederom vertoont.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32041377
We zijn jarenlang overspoeld geweest met Hollywood producties waarin Russen of Vietnamezen als duivels voorgesteld werden, en nu zou ik me druk moeten maken over een tekenfilm die in Iran vertoond wordt? Zo krijgt ieder zijn beurt om zich aan de media te ergeren.
Voor anti-amerikaanse of antizionistische propaganda hebben ze trouwens genoeg ongecensureerde nieuwsbeelden die ze elke dag tonen. De impact daarvan kijkt me groter dan van een tekenfilm.

Ik dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat men ginder iets minder subtiel is.
  maandag 7 november 2005 @ 00:04:20 #141
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32042997
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Doderok het volgende:
We zijn jarenlang overspoeld geweest met Hollywood producties waarin Russen of Vietnamezen als duivels voorgesteld werden, en nu zou ik me druk moeten maken over een tekenfilm die in Iran vertoond wordt? Zo krijgt ieder zijn beurt om zich aan de media te ergeren.
Voor anti-amerikaanse of antizionistische propaganda hebben ze trouwens genoeg ongecensureerde nieuwsbeelden die ze elke dag tonen. De impact daarvan kijkt me groter dan van een tekenfilm.

Ik dacht trouwens dat het algemeen bekend was dat men ginder iets minder subtiel is.
Het verschil zit em in de doelgroep.

Amerikanen hebben geen zin om russen te gaan schieten na het zien van Goldeneye.
Iranesen kijken wel in zo'n sterke mate neer op ongelovige/Israëliërs, al voor het zien van zulke propaganda.
Het is alsof je een pedofiel filmpjes over seks met kleine kinderen laat zien.
En dat ze al genoeg van dat soort propaganda hebben praat het natuurlijk niet goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gabry op 07-11-2005 00:14:10 ]
  maandag 7 november 2005 @ 00:18:18 #142
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32043520
quote:

Dude iemand die dit soort nieuws al pratende afzwakt en daarbij nog de enkele antizionistische allochtoon op fok zover krijgt om complimenten uit te delen aan een persoon die de slager van de balkan goedpraat..
Wat heb je hier te zoeken lijkt mij zo.... beetje teveel servisch bloed ?
Ik kan me al teminste een domme lul, te weten 19 jaar oud, uit die regio herinneren die meer dan 90 jaar geleden persé een moordaanslag wou plegen omdat ie een "mening" had die niet met woorden kon worden gewonnen, welk indirect een wereldoorlog opleverde..
En nu probeert er aan de andere kant van de wereld de vlees geworden anti christ het opnieuw en jij hebt het lef om te beweren dat het allemaal wel mij valt?
Onder welke geest leef jij eigen zeg....
Ga jij het nou ook niet nog eens proberen, er zijn al genoeg idioten aan het werk getuige de makers van de zieke cartoon.

maandag 7 november 2005 @ 00:33:36 #143
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32043992
de vleesgeworden antichrist?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32044418
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Er is ook geen land ter wereld waar niet-moslims niet voor problemen zorgen. .
Syrië, Iran, Saudi-Arabië en Qatar, om maar eens een paar landen op te noemen...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32044457
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Het lijkt wel scholastiek hoe praat je wat krom is, recht.
.
pi_32044890
quote:

Ik heb lange tijd een Russische vriendin gehad die ronduit geshockeerd was hoe men dacht over Rusland en Russen. Die demonisering was ook niet wederzijds. Verder kan ik ook geen Westerns meer kijken met de gebruikelijke slachtpartijen van Indianen. En zo zijn alle films van die aard eigenlijk verwerpelijk.

Maar deze teken film is een absoluut dieptepunt van mensonwaardigheid, afgezien van het feit dat zelfmoordaanslagen actueel en reëel zijn en tot de meest vreselijke drama's leiden, worden hier ook nog eens kinderen aangespoord tot een gewelddaad waarvan we weten dat het in de realiteit voornamelijk burgers treft, en dat weten ook de makers/opdrachtgevers van deze tekenfilm.
En het toont ook nog eens hoe huichelachtig het geveinste medeleven is met het leed van Palestijnse en Iraakse kinderen die te lijden hebben onder geweld. Hypocriesie van een land dat blijkbaar geen moeite heeft om zelf zijn eigen kinderen in te zetten als levende bommen. Ik kan me geen Westerse film, of wat dan ook, herinneren die tot iets vergelijkbaars aanzet.
Een dieptepunt.
pi_32046022
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Dude iemand die dit soort nieuws al pratende afzwakt en daarbij nog de enkele antizionistische allochtoon op fok zover krijgt om complimenten uit te delen aan een persoon die de slager van de balkan goedpraat..
ironie
Trouwens, "goedpraat"? Wat is er mis met het stellen van de vraag wie Arkan het zwijgen opgelegd heeft? Omdat hij misschien te veel wist? Trek het je niet aan, ik verander regelmatig van icoon, ben al aan een nieuwe bezig
quote:
Wat heb je hier te zoeken lijkt mij zo.... beetje teveel servisch bloed ?
Nope. Als ik een Kroatiër had genomen kreeg ik waarschijnlijk het verwijt dat de Kroaten aan de kant van de nazis stonden...
En stel je die vraag ook aan posters met Bush of de Stars & Stripes in hun icoon?
quote:
Ik kan me al teminste een domme lul, te weten 19 jaar oud, uit die regio herinneren die meer dan 90 jaar geleden persé een moordaanslag wou plegen omdat ie een "mening" had die niet met woorden kon worden gewonnen, welk indirect een wereldoorlog opleverde..
En nu probeert er aan de andere kant van de wereld de vlees geworden anti christ het opnieuw en jij hebt het lef om te beweren dat het allemaal wel mij valt?
Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen. Als ik de propaganda zie die door sommige "Christelijke" medemensen verspreid wordt, dan ben ik inderdaad geneigd te relativeren.

http://www.godhatesfags.com
quote:
Diane Whipple, a filthy dyke, died in her sins on Jan. 26, 2001, as a result of being mauled by two dogs. God used literal dogs to kill a figurative dog - sodomites being likened unto dogs for beast-filthiness (Deut. 23:17, Mat. 7:6, Phil. 3:2, 2 Pet. 2:7,8,12,22; Rev. 22:15). Fags & dykes = dogs & sows. She lived like a beast, died like a beast, at the hands of beasts, and is mourned by a family of beasts!
http://www.priestsrapeboys.com/
http://www.godhatessweden.com/
http://www.godhatesamerica.com/ met oa "Thank God for Katrina"
quote:
All nations must immediately outlaw sodomy (homosexuality) & impose the death penalty!
quote:
Onder welke geest leef jij eigen zeg....
Ga jij het nou ook niet nog eens proberen, er zijn al genoeg idioten aan het werk getuige de makers van de zieke cartoon.
Als je de gevolgen ziet van de pro-life propaganda in de VS en Canada:

Ik relativeer enkel, ik ben geen Orianna Fallaci.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doderok op 07-11-2005 02:29:46 ]
  maandag 7 november 2005 @ 04:35:31 #148
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32046824
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:24 schreef Doderok het volgende:

Posting vol stereo type verwijten die de plank kompleet mis slaan....
Opgelucht ?!!

En dan nog over een balk en splint durven beginnen ook...
Bang dat ik je met de Bijbel om de oren ga slaan ofzo ?
Immers wie ben ik meer dan jij ? Echter meneer lijkt het kompleet vergeten.
Here God is een uitstekende vader en wat doet mr Doderok ... pcies hetgeen hij denkt op z'n dak gekregen te hebben dankzij mij, namelijk vooroordeel en verwijt...
Tjonge jonge hé vergeten dat ik niet met bliksem kan smijten doch Hij wel ?!!
Mij over een kam durven scheren als gelovige Christen met ontucht plegende katholieke priesters.
Wees blij dat ik je vader niet ben, want ik had je zeker wat respect voor vreemden bijgebracht.
En de gehele balkan zou zichzelf eens in ogenschouw moeten nemen, betreffende de "balk" in hun oog.
Schijnheilig gedoe slurpt miljarden maar ondertussen nog steeds "volkstam spelletjes" met elkaar spelen welk nooit van de voorgrond zijn weggeweest.
Maarja je oogst wat je zaait en ik weet voorzeker wat ik zaai...
Jij ? Of smijt je wel vaker met je toekomstige opbrengst ?
Kortom zij-lijn discussie of niet...
Iran heeft zich de mond te spoelen en dient zichzelf wegens de schuld om de nek, zichzelf te vernederen in het aangezicht van de Here God van Israël ZO niet ....
Ik, niemand dan slechts een simpel mens, zeg :
Er zal een oordeel over Iran komen, zoals de wereld, noch de Iraniërs zelve, over een ander land, noch hun eigen land hebben meegemaakt !!
En BAM zal er bij in het niets vallen....
En dan zullen de Iraniërs voorzeker zeggen het was de Wil van God terwijl hun wangen overstromen met tranen van ellende...
En géén mensenhand die aan hun oordeel zal bijdragen wanneer het komt.
Opdat zij, de Iraniërs, géén mens noch vijand hebben om hun ellende op te verhalen...
Het zal bekend zij dat Hij hen persoonlijk voor het gerecht geworpen heeft en de straf reeds is uitgesproken... SCHULDIG !! opdat zij Zijn volk gehaat hebben zonder dat Hij nog Zijn volk, hen, de Iraniërs, ook maar iets schuldig is !!

*edit*

En ik denk beste Doderok dat jij in je handjes mag knijpen dat je nog enige tuchting ter ore komt.
Blijkbaar is het je gegund .... Ik zou me géén tweemaal bedenken, eer ik tot besef kwam aan wie ik alles te danken heb als mens.
En Jij ...?!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 07-11-2005 04:50:25 ]
pi_32047343
quote:
Op maandag 7 november 2005 04:35 schreef Tiesemans het volgende:
onbegrijpelijk geleuter...
Ik ben geen voorstander van neuroleptica, maar in jouw geval lijken ze me toch echt nodig

* noteert in agenda "nooit discussiëren met psychoten"
  maandag 7 november 2005 @ 06:58:49 #150
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32047502
quote:
Op maandag 7 november 2005 06:20 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van neuroleptica, maar in jouw geval lijken ze me toch echt nodig

* noteert in agenda "nooit discussiëren met psychoten"
Jaja... Goh ...

Doe maar eens kijken :

Nov. 6: Israel is calling the unearthing of a church buried for almost 2,000 a ‘once in a lifetime discovery.’ NBC’s Tom Aspell reports.

rtsp://msnbc.wmod.llnwd.net/a275/e1/video/100/nn_aspell_oldchurch_051106.asf

of gewoon zo:

> http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=4898d2fb-e067-4e55-b4b7-82776e71c7f8&f=copy

[ Bericht 6% gewijzigd door Tiesemans op 07-11-2005 07:08:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')