Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, Jehan, je hebt je weer een snelle topicopener bewezen. Maakt jou dat de moeite waard om wel 80 te worden?
Wie zou je willen neuken, van fok!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.
Ze zijn allemaal net weg.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie zou je willen neuken van fok!
hmm, K_I_M ken ik niet en Scandalous luistert alleen naar mongolige negers als jay-z..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal net weg.
k_i_m natuurlijk, en Scandalous.
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Mischien heb ik iets gemist, maar wat heeft Verdonk nu eigenlijk te maken met die brand op Schiphol. Zijn gevangenissen niet de verantwoordelijkheid van Donner? of eigenlijk de Rijksgebouwendienst, en dus VROM?
Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.
Maar je hebt gelijk, Donner is net zo verantwoordelijk.
Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.
Dus, óf ik heb de verkeerde naam gehoord.
óf jij.
óf ze hebben het allebei gezegd...
*plopquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..
Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaanquote:
Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.
Maar je hebt gelijk, Donner is net zo verantwoordelijk.
Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaan
Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.
En Verdonk/Donner. Ik zie de link met Verdonk niet zo, afgezien van het te vroeg in het defensief springen. En ik ruik weer de kans om Donner weer eens lekker te demoniseren![]()
Of je voor Donner bent of nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?
De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?
In Den Haag is het toch volledig duidelijk dat er geblunderd is op dat ene pand? Ik weet niet eens meet over welk schandaal dat ging, maar het was net zo'n schandaal als met de gouden toiletpotten van het UWV bij A'dam Sloterdijk (Joustra) .
Balkenende heeft het Catshuis in elk geval bij het aantreden van diens aanstelling voor grof geld laten verbouwen, dat weet ik nog wel. Een ligbad is een van die belachelijke uitgaven..
Ledigheid is des duivels oorkussenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.
En de eerste verbouwing was vermoedelijk naar de smaak van Balkenende, oerlelijk. En ook nog eens een historische en beschermde inrichting gesloopt.
Wat dan wel niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik heb wat beters te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |