Idd, als alle zatte scholieren weer uit de stad komenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
Stilte voor de storm.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Laten we lawaai maken. Voor Theo.
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef djenneke het volgende:
Ga zingen! Neem het op! Post het hier!
Coole film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef kanaiken het volgende:
silence of the lambs......
Een echte klassiekerquote:
Zal ik zingen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij was toch niet die debiel van vanavond bij Idols?
Anders mag je wel zingen hoooor.
Zing maar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?![]()
Ga nou maar zingen. . .quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer het type van ijskoude bluf![]()
bluf (de ~ (m.))quote:
Ga je nest dan in joh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef boertie het volgende:
liever niet. Heh al zere harses
Oh, hoe laat moet ik dan beginnen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is nog te vroeg voor nachtbagger
klokslag 00:00quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, hoe laat moet ik dan beginnen?
Vinden ze mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klokslag 00:00
waarom slaat de klok trouwnes twaalf keer om nul uur?
Omdat het dan twaalf uur is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klokslag 00:00
waarom slaat de klok trouwnes twaalf keer om nul uur?
Ja, die ja, als ik ze eens tegen kom he, dan zal ik ze eens vertellen wat ik van ze vind!quote:
Ze laten die klok 1 min luiden omdat het dan precies 12 uur is (de 1e sec dan).quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aha. dus een seconde na 23:59:59 is het twaalf uurjaaaaaaaaja
het zijn altijd dezelfden inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, die ja, als ik ze eens tegen kom he, dan zal ik ze eens vertellen wat ik van ze vind!
jij moet in zwitserland horloges gaan monterenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ze laten die klok 1 min luiden omdat het dan precies 12 uur is (de 1e sec dan).
Neuh, kinderarbeid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij moet in zwitserland horloges gaan monteren
luie kutkinderen van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aanstelergewoon in de nachtploeg aan de lopende band gaan zitten jij!
Nah!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
luie kutkinderen van tegenwoordig...
werken moeten ze! wie moet anders mn pensioen betalen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
luie kutkinderen van tegenwoordig...
Jij zelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werken moeten ze! wie moet anders mn pensioen betalen?
goh ik ben slaperig, anders gezegt: ik ben gewoon ...quote:
Stukkie gezelliger iddquote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nou! ik zou bijna in de kroeg gaan zuipen ipv achter m'n pc
Wat voor muziekje?quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef moemoe het volgende:
Als jij nou een leuk muziekje opzet, zorg ik voor de hapjes![]()
kan toch nog? ik overweeg het ook nog serieusquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef moemoe het volgende:
Waarom ben ik in vredesnaam niet gaan stappen![]()
muziekje niet hoort wegens lawaaiquote:
Sensation black, Linkin Park, Nirvana?quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zet jij maar iets op, dan zeg ik wel of het goed is![]()
Eigenlijk wil ik wel stiekem heel erg graag, maar dan moet ik bobbenquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
kan toch nog? ik overweeg het ook nog serieus
Nirvana duhquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sensation black, Linkin Park, Nirvana?
ik moet zeker 700 meter door de kou lopenquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel stiekem heel erg graag, maar dan moet ik bobben![]()
O.oquote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet zeker 700 meter door de kou lopen
En je zit nu nog achter je pc omdat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet zeker 700 meter door de kou lopen
ik hoop dat het hier nog leuk wordtquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
En je zit nu nog achter je pc omdat?![]()
Zuip eens door dan, kan je een topic openen over het feit dat je dronken bentquote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoop dat het hier nog leuk wordt
en ik heb m'n bier nog niet op
als ik dronken ben wil ik wel New York, New York karaoke-enquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zuip eens door dan, kan je een topic openen over het feit dat je dronken bent![]()
Deal!quote:Op zondag 6 november 2005 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
als ik dronken ben wil ik wel New York, New York karaoke-en![]()
Karaokequote:Op zondag 6 november 2005 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
als ik dronken ben wil ik wel New York, New York karaoke-en![]()
Heb je mijn leeftijd gezien?quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef moemoe het volgende:
We kunnen ook allemaal zuipen en kijken wie het beste kan typen na 2 uur![]()
oh da's ook wel een leukequote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef moemoe het volgende:
We kunnen ook allemaal zuipen en kijken wie het beste kan typen na 2 uur![]()
Ik hoor niksquote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef remlof het volgende:
vast even oefenen:
New York, New York lyrics
![]()
kssst naar bed jij!quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef most_wanted het volgende:
Haha die remlof is zo zot als ik weet niet wat.![]()
dat had ik ook, maar dat eerste biertje vanavond deed de kater van gister zo weer verdwijnen!quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jamaar eigenlijk heb ik mezelf een alcohol verbod opgelegd![]()
Ik ga me er echt aan houdenquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
dat had ik ook, maar dat eerste biertje vanavond deed de kater van gister zo weer verdwijnen!![]()
Ja, maar uitgaan zonder te drinkenquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
nou dan kan je toch ook wel fijn gaan bobben vanavond
quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar uitgaan zonder te drinken![]()
Dan kan ik niet dansen![]()
dan neem je toch gewoon een lijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar uitgaan zonder te drinken![]()
Dan kan ik niet dansen![]()
Neuh, ik vind het ook meer applesap lijkenquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
zo da's wel een heel kleintje! pas maar op dat je er niet dronken van wordt![]()
De film is niet pér se cool, maar de dames die erin spelen welquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups!
Ga eens gauw doenquote:
daar is een ander topic voorquote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef most_wanted het volgende:
Good Charlotte - We Believe
Thanksquote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ho eens, hij zorgt voor de sfeer hier![]()
Lekkere damesquote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef most_wanted het volgende:
[..]
De film is niet pér se cool, maar de dames die erin spelen wel![]()
Ik ben een n00b en daarom lief...quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef most_wanted het volgende:
LOL, jullie zijn allemaal n00bs behalve remlof!!
Jullie zijn iig lief.![]()
quote:
Neeeee!quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een n00b en daarom lief...
Erhm ok![]()
Goedmakertje!!quote:
JEEEEEJ ik ben een n00b!quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Neeeee!
Meestal zijn n00bs irritant enzo.
Maar das bij jullie helemaal niet.![]()
Naja okeee even wat andersquote:
Hij is niet mijn typequote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naja okeee even wat anders
[afbeelding]
wow, erkenning. ik word een niet-n00b genoemdquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef most_wanted het volgende:
Én Alexxxxx.
Je bent hier langer als ikquote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow, erkenning. ik word een niet-n00b genoemd
Elijah Woodquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of onze creep
[afbeelding]
Naja genoeg sin city
Profiel ;pquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. mn profiel gekeken, of je wist dat al?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef moemoe het volgende:
Ben er weer, was ff kauwgom halen en nu ga ik grote bellen blazen![]()
(Hoe bedoel je ik verveel me)
Wat was dat ookalweer?quote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwah hier neit veel beter..
K mis de starbucks
Koffie dus, ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.starbucksgermany.com/
http://starbucks.co.uk/en(...)es/Cold+Comforts.htm
Vooral die laatste
quote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tja, ik ken je niet echt.
Zie af en toe een post van je maar meer niet.
Dat lust ik zelfs.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef moemoe het volgende:
Ziet er lekker uit, alleen jammer dat ik geen koffie lust![]()
O.a.quote:
Ze hebben niet alleen koffiequote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef moemoe het volgende:
Ziet er lekker uit, alleen jammer dat ik geen koffie lust![]()
Espresso is koffiequote:
No Shit!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ben een alcoholvrije moemoe
Al 1 hele dag![]()
Mwah aantal jaren fokquote:
Jij hebt het de hele tijd over koffiequote:
Ik was te lui om me aan te melden, ik las altijd alles veelquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ahh, OKÉ.quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was te lui om me aan te melden, ik las altijd alles veel
Nouja, jou kan ik moeilijk dwingen om te blijven gezien je leeftijdquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef most_wanted het volgende:
'K denk dat ik maar eens ga slapen. . .![]()
![]()
Blijf nog wel even.quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nouja, jou kan ik moeilijk dwingen om te blijven gezien je leeftijd![]()
Dan moet je met een spannender onderwerp komenquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt het de hele tijd over koffie
*zucht*
Vrouwen..
De mavo bestaat niet meerquote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Barbie's?quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moet je met een spannender onderwerp komen![]()
JAAAAquote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
noobs die zich in hebben gelezen zijn geen noobs, die zijn gewoon tof
Enne, hoezo zou je me willen dwingen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou....quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Barbie's?
Pr0n?
Journalistiek dat ik wel kan gebruiken voor mijn bedrijf?
Je zegt het maar
stil.quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef remlof het volgende:
waarom die twee lege regels in je sig alexxxxx?
Het is hoogste bedtijd voor jouquote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Enne, hoezo zou je me willen dwingen?
Vind je het zo gezellig?![]()
![]()
Ik vond de zin al zo raarquote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan altijd maar zeggen dat vrouwen infinitief ik kom even niet op het juiste woord zijn..
het is vast al laat
initiatiefnemend..quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond de zin al zo raar![]()
Dat vrouwen vaak het initiatief nemen bedoel je?![]()
Ga je slapen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
initiatiefnemend..
dat was het.![]()
Ahquote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
initiatiefnemend..
dat was het.![]()
Wat voor muziek?quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah![]()
Laten we het hebben over....
Muziek![]()
Het kwam even voorbij in mijn hoofd..quote:
Dus ik doe het goed als TS?quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het kwam even voorbij in mijn hoofd..
Maar ik pas er nog even voor, vermaak me nog wel
Goed zo, hier blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het kwam even voorbij in mijn hoofd..
Maar ik pas er nog even voor, vermaak me nog wel
Het kan ermee door.. niet gelijk te hoog in de bol krijgenquote:
Dat is een muziekstromingquote:
Nah!quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het kan ermee door.. niet gelijk te hoog in de bol krijgen
arctic monkeys - You look better on the dancefloor..quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef moemoe het volgende:
Welk nummer moet ik beluisteren, tell me![]()
Omdat jij hier bentquote:
Owz bedoelde je het zoquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is een muziekstroming
(Franz ferdinand, maximo park, the dead 60's, arctic monkeys, kaiser chiefs, bloc party enzo..)
en het onderschrift van het forum was je niet opgevalen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
en ik maar zoeken naar m'n notes op die site van je
Nog nooit gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef moemoe het volgende:
Ok ik haal het nu binnen![]()
Muziek![]()
Weet je welk nummer ik leuk vind?
Amadou et Mariam - Senegal Fastfood![]()
Ik sta overal wel voor open eigenlijk. Naja, laatst was ik op een hardcore feest en erhm... Nee dat toch maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geile muziek
eens denken of ik nog een tip heb..
Wat voor soort muziek hou je?
Ikke niet.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
welke mongool probeert er in Bee Sexy te komen?
Ja die zijn leukquote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef nikky het volgende:
Het nummer van Milo VS Miami sound machine, Doctor Pressure
Push the button, Sugababes
Dit soort muziek vind ik ook leukquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
arctic monkeys - You look better on the dancefloor..
Trustenquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef most_wanted het volgende:
Naja ik ga ervandoor (slapen)
Topic moeten jullie zelf maar even volmaken.![]()
En dan zal ik iets van volgende week (zelfde tijd enzo) een vervolg topicje maken want het was wel erg gezellig.![]()
Naja weltrusten.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef most_wanted het volgende:
Naja ik ga ervandoor (slapen)
Topic moeten jullie zelf maar even volmaken.![]()
En dan zal ik iets van volgende week (zelfde tijd enzo) een vervolg topicje maken want het was wel erg gezellig.![]()
Naja weltrusten.![]()
Ok, ik haal ze allemaal ff binnenquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
The dead 60's - riot on the radio
Coldplay - Til Kingdom Come
LCD Soundsystem - Tribulations
The Strokes - Juicebox (ex-TFK)
Bloc Party - Two More Years
System Of A Down - Hypnotize
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Depeche Mode - Precious
Clap Your Hands Say Yeah - lap Your Hands Say Yeah
Gewoon een aantal tips
quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef moemoe het volgende:
Is het een beetje jouw muziek Dark_Angelus?![]()
naakt?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin om te dansen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel eventjes een dj set voor je draaien hoor..quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef moemoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb je toch stiekem gedronken?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef moemoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat draai je nu dan?quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil wel eventjes een dj set voor je draaien hoor..
Kom je hier?
Ik draai btw wel anders dan de muziek die ik je stuur..
Vooral wat meer uptempo!
Mix je?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als ik wat platen op mijn platenspelertjes gooi gaat er nu chemical brothers uitknallen!
In de mix samen met ferry costen!
Lekker, doe er maar eentje met baileys en contreauquote:
GEEN alcoholquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker, doe er maar eentje met baileys en contreau
quote:
Nee?quote:
Garbage - Cherry lipsquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk![]()
Maar eigenlijk ken ik ze al![]()
Noem eens iets anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |