Idd, als alle zatte scholieren weer uit de stad komenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
Stilte voor de storm.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Laten we lawaai maken. Voor Theo.
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef djenneke het volgende:
Ga zingen! Neem het op! Post het hier!
Coole film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef kanaiken het volgende:
silence of the lambs......
Een echte klassiekerquote:
Zal ik zingen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij was toch niet die debiel van vanavond bij Idols?
Anders mag je wel zingen hoooor.
Zing maar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?![]()
Ga nou maar zingen. . .quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer het type van ijskoude bluf![]()
bluf (de ~ (m.))quote:
Ga je nest dan in joh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef boertie het volgende:
liever niet. Heh al zere harses
Oh, hoe laat moet ik dan beginnen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is nog te vroeg voor nachtbagger
klokslag 00:00quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, hoe laat moet ik dan beginnen?
Vinden ze mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klokslag 00:00
waarom slaat de klok trouwnes twaalf keer om nul uur?
Omdat het dan twaalf uur is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klokslag 00:00
waarom slaat de klok trouwnes twaalf keer om nul uur?
Ja, die ja, als ik ze eens tegen kom he, dan zal ik ze eens vertellen wat ik van ze vind!quote:
Ze laten die klok 1 min luiden omdat het dan precies 12 uur is (de 1e sec dan).quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aha. dus een seconde na 23:59:59 is het twaalf uurjaaaaaaaaja
het zijn altijd dezelfden inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, die ja, als ik ze eens tegen kom he, dan zal ik ze eens vertellen wat ik van ze vind!
jij moet in zwitserland horloges gaan monterenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ze laten die klok 1 min luiden omdat het dan precies 12 uur is (de 1e sec dan).
Neuh, kinderarbeid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij moet in zwitserland horloges gaan monteren
luie kutkinderen van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aanstelergewoon in de nachtploeg aan de lopende band gaan zitten jij!
Nah!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
luie kutkinderen van tegenwoordig...
werken moeten ze! wie moet anders mn pensioen betalen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
luie kutkinderen van tegenwoordig...
Jij zelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werken moeten ze! wie moet anders mn pensioen betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |