Jij zelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werken moeten ze! wie moet anders mn pensioen betalen?
goh ik ben slaperig, anders gezegt: ik ben gewoon ...quote:
Stukkie gezelliger iddquote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nou! ik zou bijna in de kroeg gaan zuipen ipv achter m'n pc
Wat voor muziekje?quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef moemoe het volgende:
Als jij nou een leuk muziekje opzet, zorg ik voor de hapjes![]()
kan toch nog? ik overweeg het ook nog serieusquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef moemoe het volgende:
Waarom ben ik in vredesnaam niet gaan stappen![]()
muziekje niet hoort wegens lawaaiquote:
Sensation black, Linkin Park, Nirvana?quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zet jij maar iets op, dan zeg ik wel of het goed is![]()
Eigenlijk wil ik wel stiekem heel erg graag, maar dan moet ik bobbenquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
kan toch nog? ik overweeg het ook nog serieus
Nirvana duhquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sensation black, Linkin Park, Nirvana?
ik moet zeker 700 meter door de kou lopenquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel stiekem heel erg graag, maar dan moet ik bobben![]()
O.oquote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet zeker 700 meter door de kou lopen
En je zit nu nog achter je pc omdat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet zeker 700 meter door de kou lopen
ik hoop dat het hier nog leuk wordtquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
En je zit nu nog achter je pc omdat?![]()
Zuip eens door dan, kan je een topic openen over het feit dat je dronken bentquote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoop dat het hier nog leuk wordt
en ik heb m'n bier nog niet op
als ik dronken ben wil ik wel New York, New York karaoke-enquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zuip eens door dan, kan je een topic openen over het feit dat je dronken bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |