quote:volgende:
23:25 op Nederland 3: nee, dan Lourdes
edit: op teletekst staat 23:18.
Maar toch zit je stiekem te hopen dat imberr op je af komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze 3 jaar ouder was deed ik mijn best
Ik zeg het je alvast! Je lacht in een scheurquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef WEST het volgende:
ik neem het wel op.., en kijk dan of het wat is![]()
Stiekem jij ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar toch zit je stiekem te hopen dat imberr op je af komt
ik heb net iets wel gehoord.., en dat was wel lachequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg het je alvast! Je lacht in een scheur
ah joh, nog een halfjaartje en dan ben ik 16.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze 3 jaar ouder was deed ik mijn best
Dat is vaak zo bij Bertquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg het je alvast! Je lacht in een scheur
Zeker mijn mopquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb net iets wel gehoord.., en dat was wel lache![]()
Nee sorryquote:
Dan ben ik bijna een jaar ouder dan jijquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah joh, nog een halfjaartje en dan ben ik 16.![]()
Jij speelt ook niet meequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij kent het verschil niet dus speel nou even mee
PI = Post Iconquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat 'PI' betekend
achjaaaaquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen niemand hier gebruikt Pi's zeg maar![]()
Hij wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is ook zo 'rustig' he op het podium
WTF, ik heb Nee, dan Lourdes vandaag op DVD gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen : Even een herrinering:
[..]
Ok. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
PI = Post Icon [afbeelding][afbeelding][afbeelding] Die dingen dus
quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij speelt ook niet meeDus waarom zou ik
[..]
PI = Post Icon [afbeelding][afbeelding][afbeelding] Die dingen dus
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
achjaaaa
ik ga nu btw, vanaaf BV ja
Indien nodig gebruik ik ze echt welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen niemand hier gebruikt Pi's zeg maar![]()
Gelukkig hoef ik hem niet te downloaden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF, ik heb Nee, dan Lourdes vandaag op DVD gekocht
De meesten hier zijn ouder dan ik..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan ben ik bijna een jaar ouder dan jij
Ik ook, maar bij deze onzin hoef ik het echt niet te gebruiken, en ik kijk er ook amper naarquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Indien nodig gebruik ik ze echt wel
Als ze 3 jaar ouder was welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar toch zit je stiekem te hopen dat imberr op je af komt
Ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF, ik heb Nee, dan Lourdes vandaag op DVD gekocht
mooie leeftijd.., ik ga tot 16 lager niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gek zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
De meesten hier zijn ouder dan ik..![]()
Mijn geheugen loopt anders dik 9 jaar achterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan ga je achter mij aan ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat een toevalquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
mooie leeftijd.., ik ga tot 16 lager niet.![]()
Je kant niet alles hebben hequote:
Helemaal niet, ik ben 15quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja erg hequote:
Ja in iets lekkers maar watquote:
quote:
Echt welquote:
Bij dingen die ECHT niet serieus bedoelt zijn of dingen die ECHT GRAPPIG bedoelt zijn gebruik ik ze welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij deze onzin hoef ik het echt niet te gebruiken, en ik kijk er ook amper naar
Omdat het hier gezellig isquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen al die oude mensen eignelijk in pub![]()
Tiepvaut zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben 15
met rijbewijs
pub kan je ook zien als een soort kroegquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vraagt erom he?quote:
Heheh, ik lachte in een deuk toen je dat vertelde op MSNquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef WEST het volgende:
ik werd vorig week nog bijna gekoppeld door een teamgenoot
die vrouw was bijna 40![]()
PUB is niet zo serieus als de restquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga ook niet lagerquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
mooie leeftijd.., ik ga tot 16 lager niet.![]()
moder8or schept graag opquote:
Jij komt echt wat tekortquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet om een ban, maar wel om ...
ONZ is ook niet serieusquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
PUB is niet zo serieus als de restPast geestelijk prima bij mij
![]()
perm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet om een ban, maar wel om ...
Gebruik ze dan ook bij zo een postquote:
geen Sex?quote:
Maar wel volwassenerquote:
En dan maar denken dat wij iets haddenquote:
Kan zo geregelt wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, (psychiatische) hulp(ik dan)
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
aaahw.. jammer dat ik niet ouder ben he![]()
![]()
HEEJ MODJEquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gebruik ze dan ook bij zo een post
hoeft niet, als je naar de hoeren gaat om sex te hebben.., voel je dan liefde tegen die hoer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat valt toch wel onder liefde?
Je doet het zelf ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan maar denken dat wij iets haddenmaar nee dus
mijn hart wat doe je
En jij denkt kans te maken met imberr?quote:
Hoerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef WEST het volgende:
[..]
hoeft niet, als je naar de hoeren gaat om sex te hebben.., voel je dan liefde tegen die hoer?
Daar hadden hun toch niets aangehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
aaahw.. jammer dat ik niet ouder ben he![]()
![]()
Volgens mij voelt hij dan liefdequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef WEST het volgende:
[..]
hoeft niet, als je naar de hoeren gaat om sex te hebben.., voel je dan liefde tegen die hoer?
quote:
Jij wilt echt niet weten hoe goed ik ben he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En jij denkt kans te maken met imberr?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dan liefde![]()
Je pakt liever je lul beet zul je bedoelenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoeren. Dan liever mijn uhm... ander onderwerp :
ik zou het eerst met een ouder iemand proberenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet weten hoe goed ik ben he?
Tragequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben hier weg, ik hou het niet bij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je pakt liever je lul beet zul je bedoelen
Sorry jonge, dat hoef je me allemaal niet te vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet weten hoe goed ik ben he?
Doei Dribbel _quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
quote:
Ja, en een internetbrowser opzoekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je pakt liever je lul beet zul je bedoelen
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry jonge, dat hoef je me allemaal niet te vertellen
Ja tochquote:
En kleine meisjes opzoeken om daarbij te gaan rukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en een internetbrowser opzoeken![]()
![]()
Moet toch wat doen om de tijd te dodenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef WEST het volgende:
doei Dribbeltje
de wedstrijden kijk ik morgen wel.., dan is alles in 1 keer![]()
ieuwh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En kleine meisjes opzoeken om daarbij te gaan rukken
Een fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En kleine meisjes opzoeken om daarbij te gaan rukken
jazekerquote:
quote:Een ter dood veroordeelde moordenaar is op klaarlichte dag uit een gevangenis in het Amerikaanse Houston ontsnapt door als advocaat het gebouw uit te wandelen. Charles Victor Thompson (35) wist in de bajes zijn oranje gevangenisoverall voor burgerkleding om te wisselen, en had een vervalst pasje dat aangaf dat hij advocaat was.
Thompson was een week geleden tot de doodstraf veroordeeld wegens een dubbele moord in 1998 op zijn ex-vriendin Dennise Hayslip en haar nieuwe vriend. Hij was nog niet overgebracht naar de zwaarbewaakte gevangenis van Huntsville, waar de ter dood veroordeelden van Texas op hun executie wachten. Thompson verbleef tijdelijk in de districtbajes van Houston, die drie jaar geleden werd gebouwd. Volgens de sheriff van het district is Thompson de eerste gedetineerde die uit de gevangenis wist te ontsnappen.
De autoriteiten staan dan ook voor een raadsel. Het lijkt erop dat Thompson hulp van buiten heeft gehad, aangezien er na zijn ontsnapping een auto voor hem klaarstond. Familieleden van de slachtoffers van Thompson reageerden vol onbegrip. "Dit is onbegrijpelijk. Hoe kan een veroordeelde moordenaar zo wegkomen? Hoe komt hij aan die burgerkleding? En van wie kreeg hij dat pasje?", vroeg Mike Hayslip, de broer van de vermoorde Dennise, zich openlijk af.
ruk ze dan maar op Farfanquote:
Iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ieuwh.wie dat doet is ook n sick fuck
![]()
Van 23 ookquote:
pardon? van 22 jaquote:
Doegquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Hey Eixquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer. Was nogal plotseling vertrokken toestraks, maar mn vader belde of ik naar de bios wou en moest dus nogal snel afsluiten.
Wel geweldige film, Corpse Bride.![]()
/search torrent beuqen.nlquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer. Was nogal plotseling vertrokken toestraks, maar mn vader belde of ik naar de bios wou en moest dus nogal snel afsluiten.
Wel geweldige film, Corpse Bride.![]()
over ijsmeis?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben jullie al over de vloek van de ijsman gelezen?
Wrijf het er nog maar eens inquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef WEST het volgende:
[..]
pardon? van 22 ja
13 januari mag je pas zeggen van 23![]()
NAC.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook alleen maar uit dode spelmomenten scoren (als het PSV was)
quote:
quote:Speculaties rond de vloek van de ijsman Ötzi zijn nieuw leven ingeblazen nu een zevende persoon die direct of indirect met de gletsjermummie te maken heeft gehad onder vreemde omstandigheden gestorven is. De Australische bioloog Tom Loy (63) analyseerde na de vondst genetisch materiaal van de prehistorische jager.
Loy werkte aan een boek over Ötzi, die in 1991 op een gletsjer in de Alpen gevonden werd. De bioloog onderzocht destijds het lijk en gevonden DNA-materiaal, en wist zo het leven en de dood van Ötzi te reconstrueren. Kort nadat hij het onderzoek startte werd er een zeldzame bloedziekte bij Loy geconstateerd, waaraan hij tot zijn dood leed. Loy werd veertien dagen geleden dood aangetroffen in zijn woning. Ondanks een autopsie is niet duidelijk geworden wat zijn dood heeft veroorzaakt.
Het eerste 'slachtoffer' van Ötzi was Rainer Henn (64) die de ijsman met zijn blote handen in een beschermingszak had geplaatst. Hij kwam een jaar later om bij een verkeersongeval. Kort daarna overleed Kurt Fritz, de berggids die Henn naar de ijsman leidde, toen hij bij een bergwandeling overvallen werd door een lawine. De Oostenrijkse journalist Rainer Hölz (47), die de opgraving van de ijsman filmde, overleed aan een hersentumor.
Helmut Simon was de ontdekker van Ötzi. Hij stierf op 67-jarige leeftijd in 2004 toen hij tijdens een wandeling in de Alpen in een ravijn viel. Acht dagen na zijn vermissing werd zijn bevroren en ondergesneeuwde lichaam gevonden, een wel erg macabere overeenkomst met de vondst van Ötzi. Een uur na de begrafenis van Simon stierf Diet Warnecke (45), de leider van het team dat naar Simon gezocht had, plotseling aan een hartaanval. Konrad Spindler, het hoofd van het team dat de ijsman onderzocht, overleed in april 2005 aan de gevolgen van de zenuwaandoening Multiple Sclerosis (MS).
Zit ijsman Ötzi achter de dood van zeven personen?
of uit onterechte penalty'squote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook alleen maar uit dode spelmomenten scoren (als het PSV was)
ijsmeis is toch echt knapper hoorquote:
quote:
Niet na 50 jaar in het graf te hebben gelegenquote:
Nee, jij ziet er lekker uit wil je zeggenquote:
Lekkerder dan dat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet na 50 jaar in het graf te hebben gelegen
[..]
Nee, jij ziet er lekker uit wil je zeggen![]()
ijsmeis ligt nog niet in d'r grafquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet na 50 jaar in het graf te hebben gelegen
Hijs fijnquote:
quote:
Het spijt mequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ben al mijn films kwijtIk had er een stuk of 20 op nmijn hd maar ze zijn weg
WIE DE FUCK HEEFT DAT GEDAAN
Ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef DaMook het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef DaMook het volgende:
ik heb hem uitgeprint en hangt nu tegen de kast aan waar ik tegen aan kijkquote:
Zet ze eens terugquote:
Je moet toch wat doen hèquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb hem uitgeprint en hangt nu tegen de kast aan waar ik tegen aan kijk![]()
Een bestandje dat spyware.exe heet, vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef DaMook het volgende:
ja.., leuk voor de volgende wedstrijd in de arenaquote:
-Mo-quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Een bestandje dat spyware.exe heet, vermoed ik.
Fout!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
quote:
Wie zegt dat ik die gedownload hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikomdat ik vind dat films downloaden gewoon niet kan
sorry
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fout!
Het heet namelijk: Riaa.exe
Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Die WEST heeft helemaal geen leven
Nog niet echt "beste". Ze gunnen hier in de SC mij niet de titelquote:
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Mijn oma heet Riaquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fout!
Het heet namelijk: Riaa.exe
Of: Legerdesheils.exequote:
jawel en die begin dadelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Die WEST heeft helemaal geen leven
Ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die gedownload heb
Ojee, ze werkt meequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:49 schreef EvilWasp het volgende:
Typ eens shutdown.exe in, misschien helpt dat.
Fifa...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef WEST het volgende:
Fifa 2006 is bijna binnen![]()
Swiebertje is bijna binnen![]()
11 DVD's over het F1 seizoen 1997 is nog lang niet binnen![]()
*Published bier.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:49 schreef DaMook het volgende:
7bier.exe8bier.exe wordt nu gedownload
Ik gun 't 'm je wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog niet echt "beste". Ze gunnen hier in de SC mij niet de titel
Maar met mij gaat het goed, u ook?
En als ik nou zeg dat ik ze (ondertussen) allemaal ook op dvd hebquote:
* Messenga al 2 maand fifa heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:48 schreef WEST het volgende:
Fifa 2006 is bijna binnen![]()
Swiebertje is bijna binnen![]()
11 DVD's over het F1 seizoen 1997 is nog lang niet binnen![]()
nee een biertje drinken bij Henk (de Kroegbaas)quote:
Kom je nog wel achterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik ze (ondertussen) allemaal ook op dvd hebDan heeft big weinig te zeggen
Idd.quote:
Ik heb hem ook al sinds de eerste dag dat hij in de winkels lag!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga al 2 maand fifa heeft.
Kom je me ophalen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef WEST het volgende:
[..]
nee een biertje drinken bij Henk (de Kroegbaas)![]()
Ik 2 dagen ervoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al sinds de eerste dag dat hij in de winkels lag!
Is PES al eigenlijk al uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd.
Gister weer een Pes party...
Alleen ik zuig tegenwoordig in Pes5, die vind ik een beetje Pes onwaardig.![]()
Dus daarna weer Pes4 gedaan...en dan win ik natuurlijk weer.
en mijn oma is doodquote:
gvd ik kan die maar niet vinden op internetquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga vann8 weer even NFSU2 spelen met mijn CivicZiet er al lief uit
Moet je em kopenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
gvd ik kan die maar niet vinden op internet![]()
Wacht tot de 25e en je hebt most wantedquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
15 euro bij Free Record Shopquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Lage rating.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Hier dan mijn Civic
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/4154/civic4el.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wachten tot 2 december en je hebt een 360.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wacht tot de 25e en je hebt most wanted
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
MIJN OPA'S ZIJN BEIDEN DOOD, EN IK HEB ZE NOOIT GEKEND..BEAT THAT MOTHERFUCKER!!![]()
![]()
Ja, of niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wachten tot 2 december en je hebt een 360.
zeg he ben een arme student jaquote:
Oke, jij wint.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.
1 oma dood, wel gekend. En die Oma Ria heb ik al jaren niet gesproken.
ZO!
![]()
Dat ik die 2 opa's nooit gekend heb wel. Dat ik die ene oma nooit meer spreek ook.quote:
mijn oma was overleden toen ik 2 wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb 1 opa die is dood, wel gekend. Een andere opa nooit gekend want die was em gesmeerd met n ander, 1 stiefopa nooit gekend --> zelfmoord.
1 oma dood, wel gekend. En die Oma Ria heb ik al jaren niet gesproken.
ZO!
![]()
20 maar ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, nu zijn het maar 5 posts per minuut. daarvoor echt meer dan 20 ofzo
Dat moest ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, nu zijn het maar 5 posts per minuut. daarvoor echt meer dan 20 ofzo
hoiquote:
Als ik ze ook origineel heb maken ze me weinig hoorquote:
Hey fijne (drank)avond nog en tot morgeniosquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef WEST het volgende:
dan maak ik van de gelegenheid gebruik om voorlopig afscheid te nemen* WEST gaat zich scheren en een luchtje op spuiten en naar de kroeg
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef WEST het volgende:
dan maak ik van de gelegenheid gebruik om voorlopig afscheid te nemen* WEST gaat zich scheren en een luchtje op spuiten en naar de kroeg
![]()
ik doe de scheren.exe nog en de luchtje.exe dan doe ik de opstap.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
halveliter8.exe is binnen nu begin ik alweer aan hlaveliter9.exena deze ga ik opstap.exe
Mijn oma's leven beide nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
mijn oma was overleden toen ik 2 wasmijn opa is overleden toen ik 9 was
mijn oma was overleden toen ik 19 wasmijn opa is overleden toen ik 19 was
en dat waren ze![]()
quote:
Nee hoor, dat redden we niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie willen per se die 400 SC's halen deze avond, of hoe zit het![]()
Enter --> dronkenmode.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
halveliter8.exe is binnen nu begin ik alweer aan hlaveliter9.exena deze ga ik opstap.exe
Scheren.exe sla ik overquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ik doe de scheren.exe nog en de luchtje.exe dan doe ik de opstap.exe![]()
Mijn opa (in Duitsland) leeft nog. 81 jaar. Oma is 2 jaar doodquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn oma's leven beide nogMijn opa's zijn 13 en 8 jaar dood
Vertel...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe je ziet wel dat ik er al 8 op hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef DaMook het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
Moet lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie willen per se die 400 SC's halen deze avond, of hoe zit het![]()
Oke, maar op dit tempoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nog 1 vol, aangezien deze al bijna vol is, dat moet toch te doen zijn![]()
Howwww evenquote:
nouuuuu..ik zou mn vriend niet zien dit weekendquote:
Abort zeikmode.exequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Howwww evenIk ben zeker nog niet dronken
3.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Op welke zender kom die bert visser
Tja, weet eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
ik kan morgen niet uitslapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nouuuuu..ik zou mn vriend niet zien dit weekend
en nou had die toch tijd voor me gemaakt enzoen is die net de hele tijd lief hier geweest
en vanmiddag leuke dag gehad met mn beste vriendin
en mn rijles ging goed
en zometeen komt bertje vis op tv
en morgen kan ik lekker uitslapen
Ach ja dood gaan we allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn opa (in Duitsland) leeft nog. 81 jaar. Oma is 2 jaar dood
Mijn opa (in Nederland) is dood (8 jaar geleden) en mijn oma 84 leeft nog.
Ja dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
Dat niet veel sex snap ik nog wel, maar waarom dat niet veel drank?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, weet eigenlijk niet.
Met 14 doe ik niet aan veel drank en veel sex.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:mên weekend is leuker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*Over voorverwarmd en afbakbroodjes klaarlegt![]()
gister gehad, nouja de drankquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
stel mislukte pubers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |