Daar is ze echt altijd enthousiast over.quote:Op zondag 6 november 2005 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
Lekker veel negers voor Jerney dit jaar!
Die foto's van hierboven zijn personen die slechts enkele seconden in beeld zijn geweest...quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef Zhenar het volgende:
Hoe is het afgelopen met die Pipo de Clown (staat op de foto hierboven)??? Heb hem gemist...![]()
Oh? Vandaar dat ik er verder niets van heb gezien. Vond die Pipo wel veelbelovend (hilarisch-technisch gezien dan)quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die foto's van hierboven zijn personen die slechts enkele seconden in beeld zijn geweest...
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond alweer de laatste audities
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar..
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar..
De finale is de moeite ook nog wel waard.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
JAVoor de laatste keer dit seizoen Idols kijken vanavond: heb er zin in!
nee, niet echt..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
Wie heeft er wel eens een odol van idols gehad?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef Ole het volgende:
half uurtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |