M'n eerste vanavond pas hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
jij bent snel met je topics Sven
Een enorme kneus is het.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
Dat lachje!
Geweldig!
Wat is die Jamie Cullum een lelijke faggot zeg.
Jamie is een schatjequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
Dat lachje!
Geweldig!
Wat is die Jamie Cullum een lelijke faggot zeg.
= jatmongool.quote:
Die van Smokey Robinson is veeeeeeeeeel mooier dan Jamie Cullumquote:
daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Chantal Janssen hangt er ook maar een beetje bij he...
Robert Knight is het origineel van.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
Jamie Cullum is trouwens een jatmongool, het originele liedje wat er erg op lijkt komt van Smokey Robinson..
Ligt het aan mij of komt ze erg DOM over??quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Chantal Janssen hangt er ook maar een beetje bij he...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef Quarks het volgende:
"Zusjes, of was die in de aanbieding?"
Hé, getverquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Robert Knight is het origineel van.
Ja, nou weet ik het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Die van Smokey Robinson is veeeeeeeeeel mooier dan Jamie Cullum.
Nee ligt niet aan jou.. ik begin me er ook aan te ergerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of komt ze erg DOM over??
ligt vlakbijquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef s0k het volgende:
bosnie? Tsjernobyl bedoelt ze.
Open up your assquote:
Ze/Hij klinkt als Nicky Nicolequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef s0k het volgende:
bosnie? Tsjernobyl bedoelt ze.
Nou en? ze heeft tenminste uitstralingquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of komt ze erg DOM over??
hmm hmm hmmmm ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Hij zal wel doormogen...
als een ventquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
"Hoe komt ze er weer uit?"
zonder lul waarschijnlijk, door HJ er hoogstpersoonlijk afgetrokkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
"Hoe komt ze er weer uit?"
of zonder borsten...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zonder lul waarschijnlijk, door HJ er hoogstpersoonlijk afgetrokken
Niks ervanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De arrogantie spat van mn scherm.
stoerquote:
Als ze Turn Back Time gaat doen, hoop ik dat ze het a la Jack in Will & Grace doet. 'If I could turn back tiiiihooooooww.'quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef Croupouque het volgende:
En nog Cher na gaan doen ook, wat een cliché.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Of zonder Iq,
Oh nee wacht ff die nam ze/hij ook al niet mee naar binnen
nou ja, wellicht wél zonder nominatie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Of zonder Iq,
Oh nee wacht ff die nam ze/hij ook al niet mee naar binnen
Jaloers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef s0k het volgende:
volgens mij komt die neger uit die sinaasappel reclame.
Net zo lui.
Is dat die film uit de reclame?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flightplan lijkt me tof.
Eigenlijk wel jaquote:
Yup, de nieuwe Jodie Foster.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is dat die film uit de reclame?
Wij noemen dat thuis een oorlogsslachtoffer....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef caradoc het volgende:
die omgebouwde buitenlander ... wat heeft die een gezicht zeg. Het lijkt wel alsof de onderkant van der gezicht is opgeblazen en uitgetrokken, terwijl de bovenkant klein is.
Ik heb bijna medelijden met em. Niet weten of hij z'n vriendin terug wilt als hij doorgaat. Jaaa hoor jong.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Die Jim-wannabe trouwens..
Die zat hier op FOK! toch?.
bonoboquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij noemen dat thuis een oorlogsslachtoffer....
HAHAHAHAAquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nu vast niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Ik volg je ff niet meer ... verklaar u nader.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
nope, komt nog een stukquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:50 schreef Vivi het volgende:
Is het afgelopen?
zoiets ja..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, die moet eens van de crack afblijven.
een gezicht alsof er een handgranaat is ontploftquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik volg je ff niet meer ... verklaar u nader.
Micadoquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat gezicht een bouwpakket?
In elkaar gezet door een 4-jarige.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat gezicht een bouwpakket?
Is hij zo verschrikkelijk als hij lijkt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAh een schoolgenoot van mijn zoon
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij heeft wel gelijk over Jamie Cullum, laten we wel wezen.
ja, dat mag best gezegd wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij heeft wel gelijk over Jamie Cullum, laten we wel wezen.
Oh ik dacht dat hij Jim zei, maar die kan ook niet zingenquote:
pimp dat is te min voor hem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
Echt een autochtone pimp.
Idd, nu kan ik hem niet meer aardig vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh god..don't diss Jamie Cullum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |