Ik heb vorige week gemist, maar was dat zo ja?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:16 schreef ChrisJX het volgende:
En dat te bedenken dat er vorige week een gozer werd doorgelaten die zozo zong, maar Jerney vond hem zo lekker
Wantquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was inderdaad een beetje lullig. Maar ja, anders viel ze de volgende ronde wel af.
Er was een jongen die zong aardig, maar niet geweldig. Maar uiteindelijk zei Jerney dattie toch maar door moest. Duidelijk niet om zijn zangkwaliteiten, maar omdat hij er lekker (en dat was idd wel zo) uitzag. Er zijn mensen afgewezen die stukken beter zongen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vorige week gemist, maar was dat zo ja?
Selecteren ze de kandidaten dan op persoonlijke redenen zoals "Die kan ik straks ff lekker onder mijn bureau kwijt?" Ik dacht dat idols een zangwedstrijd was en geen vleeskeuring. Noem het dan gewoon RTL 4's lekkerste
Ik ben het helemaal met je eens. Ze hadden haar gewoon een kans moeten geven. Dan had ze nog een drijfveer gehad om meer af te vallen en wat leuker te kleden misschien want ze had goede stem!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Want
Ken je Kurt Nilsen nog? Als er íemand er niet idolserig er uit ziet, is hij het wel. Maar hij wint wel de Noorse idols én World Idol. Terwijl Nederland op één van de laatste plaatsen eindigde. Nu was Jamai ook niet zo knap, maar ze zouden bij Idols mss íets minder naar het uiterlijk moeten kijken.
Vink ook !!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ze hadden haar gewoon een kans moeten geven. Dan had ze nog een drijfveer gehad om meer af te vallen en wat leuker te kleden misschien want ze had goede stem!
Zo is het toch logisch dat al die meisjes een complex krijgen
Het is wel vaker gebleken dat ze voor het totaalplaatje gaan.quote:
GODVERDEGODVER!! is het de eerste keer dat ik niet de herhaling hoef te kijken mis ik nog de helft omdat ik dacht dat het om 21.00 uur begon.. klotezooi..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel vaker gebleken dat ze voor het totaalplaatje gaan.
Ze hadden haar wel door moeten laten gaan, dat zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |