hmmm, eigenlijk is alleen die middelste een *beetje* neukbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die anderen zijn al leeggeneuktquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
hmmm, eigenlijk is alleen die middelste een *beetje* neukbaar![]()
he kut!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jodie Foster is toch pot?
Jessica Simpsonquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
hmmm, eigenlijk is alleen die middelste een *beetje* neukbaar![]()
WTF is dat lindsay lohanquote:
Tila Nguyen? Zeker welquote:
fysiek wel, mentaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Is dit te overleven?
Mijn ogen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Is dit te overleven?
En ik jou!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens vind ik Alba een lekker ding:
[afbeelding]
Van je eigen leeftijd, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
edit
Nog ééntje van Lindsay danquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van je eigen leeftijd, dat wel.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nog ééntje van Lindsay dan.
[afbeelding]
Ahhh de man van Bree is ook zo´n lekker dingquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef Brunette het volgende:
zeker neukbaar
[afbeelding]
Die rechter dan hé
Ze heeft nu toch blond haar? Of loop ik weer achter?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Met d'r zwarte haar is ze nu goddelijk![]()
Maar die is nu een lijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08 schreef thispicture het volgende:
[..]
Ahhh de man van Bree is ook zo´n lekker ding![]()
Gelukkig gaan we Tom vaker zien, aangezien hij de huishoudelijke taken en de zorg voor de kinderen van Lynette wil overnemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef thispicture het volgende:
[..]
En daar was ik heel verdrietig om![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we Tom vaker zien, aangezien hij de huishoudelijke taken en de zorg voor de kinderen van Lynette wil overnemen![]()
Nééé ik hoef geen mannen die hun wenkbrauwen epilerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef thispicture het volgende:
[..]
dat is zo!
En nu Carlos naar de gevangenis gaat zien we hopelijk ook meer van John![]()
Hij heeft ze boven, onder en tussen de wenkbrauwen geeepileerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nééé ik hoef geen mannen die hun wenkbrauwen epileren![]()
[afbeelding]
Maarjah alles beter dan Carlos![]()
[afbeelding]
![]()
Wie wil je pijpen/ beffen? #2quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef tonks het volgende:
jett is het meest neukbaarste iets op de wereld
serieus
Oh god, Carlos is zo walgelijk, met dat befbaardje van hemquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nééé ik hoef geen mannen die hun wenkbrauwen epileren![]()
[afbeelding]
Maarjah alles beter dan Carlos![]()
[afbeelding]
![]()
neequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Én vormgegevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hij heeft ze boven, onder en tussen de wenkbrauwen geeepileerd.![]()
Why in godsnaam. Hij heeft 'n leuk koppie!![]()
Laat maar zitten.quote:Op zondag 6 november 2005 13:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
Én vormgegeven![]()
En dit is hij ook.....
[afbeelding]
![]()
Jamie Lynn Spears... zeker een leuk meisje. Echter nog wel wat jong... heeft de PUB leeftijd zeg maarquote:
Ja nog alquote:Op zondag 6 november 2005 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
Nice ass.
Als jij op mij lijkt moet het je lukken!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef big_al het volgende:
het is neukbaar, maar of we t ooit zullen neuken![]()
doodeng?quote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef googoodoll het volgende:
[..]
gast, dat hoofd is toch doodeng.
eensch..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens vind ik Alba een lekker ding:
[afbeelding]
ghehehe meidenquote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Talena het volgende:
Meisjes zijn soms cheil, maar nu komt t echte werk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weetje, ik kan zo echt uren doorgaan..
Laat ik het maar niet doen
quote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef vinge het volgende:
toelichting: mannen neuken, vrouwen neuk je. Mannen die je neukt zijn ghey!
Er is alleen niemand die dat wilt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Talena het volgende:
[..]Narrowminded persoon.
Ik kan best een man neuken.![]()
Geweldige film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef vinge het volgende:
[..]
he kut!!
[afbeelding]
in die film is die linker zeker wel neukbaar![]()
check die zoen dan
![]()
tis dan wel een meiden film maar voor de geyle meisjes mag een jongen ook kijken hoor
Katie Holmes... zeker een erg leuk meisje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:02 schreef taart het volgende:
[..]
wat is dat?![]()
dit is beter:
[afbeelding]
Holly Valance, dûh!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Gek, wies dat ?
DAt is volgens mij Holly Valancequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef vinge het volgende:
[..]
WTF is dat lindsay lohanDAMN ik dacht dat het een indo was o_O jeetje die is verpaupert zeg
met rood haar en sproetjes zoals in mean girls was ze wel neukbaar, maar zo
![]()
Zeker neukbaarquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 16:59 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Das toch duidelijk een vrouwquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Geslacht onbekend![]()
![]()
![]()
Maar wel een liev neusje![]()
Eensch is, die ander is net een omgebouwde...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:02 schreef taart het volgende:
[..]
wat is dat?![]()
dit is beter:
[afbeelding]
Uiteraardquote:
Zo die lijkt echt wel op dr zus !quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jamie Lynn Spears... zeker een leuk meisje. Echter nog wel wat jong... heeft de PUB leeftijd zeg maarGeboren op 4 april 1991... ze is dus 14.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag hopen van wel... ze is 14.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo die lijkt echt wel op dr zus !
Zou ze nog maagd zijn ?
Is ze ook, alleen op die foto is ze wat minder aantrekkelijk dan dat ze mij normaal doet voordoen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:00 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die altijd wel lekker was.![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08 schreef thispicture het volgende:
[..]
Ahhh de man van Bree is ook zo´n lekker ding![]()
Lol...tis een open dirquote:Op woensdag 23 november 2005 09:04 schreef trancethrust het volgende:
Nav voorgaande post een link naar een overdaad aan foto's die ik jullie niet wil onthouden:
http://www.sickboyproductions.com/images/
teh evil
bewijs?quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Talena het volgende:
[..]Narrowminded persoon.
Ik kan best een man neuken.![]()
Eens mee is ^^quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
uit zn fotoboek:
[afbeelding]
Nee, niet neukbaar
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik zou best mijn piemel in JL Spears willen steken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:02 schreef taart het volgende:
[..]
wat is dat?![]()
dit is beter:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef bietelboer het volgende:
* insert foto van het blondje wat net bij barend en van dorp was...![]()
cool ik ben niet de enige die het zich afvraagtquote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn god, waarom staat een topic als dit in PUB
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef taart het volgende:
de dochter van Herman Brood is ook niet verkeerd, ze was laatst bij jensen![]()
http://img23.imagevenue.c(...)7_20051027_12171.jpg
Ach wat maakt dat uit, ik ben 15quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jamie Lynn Spears... zeker een leuk meisje. Echter nog wel wat jong... heeft de PUB leeftijd zeg maarGeboren op 4 april 1991... ze is dus 14.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat Frank de Boer?quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om een of andere manier vind ik dit echt niet neukbaar....bos haar van onder zekerquote:
zou zo maar kunnen, bos haar is altijd zoiezo al een no go!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:13 schreef L-IS het volgende:
[..]
Om een of andere manier vind ik dit echt niet neukbaar....bos haar van onder zeker![]()
quote:
Hell yeah.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nie verkeerd eh![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
haha, eww .. absoluut nietquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
En ze kan nog zingen ook, ik ben overtuigd!Wat jullie?
ik heb een hekel aan haarquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
En ze kan nog zingen ook, ik ben overtuigd!Wat jullie?
Geyle tienerschletjesquote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ga naar je eigen subforum:7quote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef dehero het volgende:
Die meiden zouden de moeders van de pubertjes hier kunnen zijn...
Nee jochies, van die 2cm van jullie worden hun echt niet hot hoor...
Ik zal maar doen alsof dit weer zo'n vrouwen-uitspraak is die meestal komen op het moment dan een man zegt: "Kijk... wat een leuk meisje." En dan reageert de vrouw in het gezelschap met een: "Ja... maar kijk haar [flauwekul] danquote:
Ik vind het gewoon opvallen en het eng vindenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zal maar doen alsof dit weer zo'n vrouwen-uitspraak is die meestal komen op het moment dan een man zegt: "Kijk... wat een leuk meisje." En dan reageert de vrouw in het gezelschap met een: "Ja... maar kijk haar [flauwekul] dan [afbeelding]!"
ik welquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij gebruikt hoektanden bij het neuken![]()
![]()
quote:
Ware het niet dat meisjes over het algemeen niet geintresseerd zijn in jongens die jonger zijn dan dat ze zelf zijn.quote:
Nou-houquote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ware het niet dat meisjes over het algemeen niet geintresseerd zijn in jongens die jonger zijn dan dat ze zelf zijn.
Kijk eens in het Emma Watson topic in B&H zou ik zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 16:34 schreef Jeff89 het volgende:
Ik ben ouder dan Emma...
Wie heeft dr telefoonnummer voor me?
Fijn. En ik ben zelf nog maar 18, dus ik mag het vinden. Haar naampje vind ik wel een beetje smerig. edit: ik google op haar afbeeldingen, en dat is niet echt bijzonder. en dr liedjes zijn natuurlijk van het kaliber 13 in 1 dozijn.quote:
Maar, doe toch maar niet...quote:Op maandag 26 december 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel een leuk koppie
* fap fap fap*quote:
Als je van Breezers houd absoluut!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker wel neukbaar.![]()
![]()
Ook al slobbert ze Breezers alsof er leven er vanaf hangt, lekker blijft ze wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Als je van Breezers houd absoluut!
Jawelquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
aziatische types zijn zo niet lekker![]()
Ik snap jouw probleem niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom staan hier bijna alleen maar vrouwen tussen!
Mie is vrouw & hetero heet dat!quote:
Dat staat nergens!quote:
Open je eigen topic maarquote:Op zondag 1 januari 2006 17:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat staat nergens!![]()
Emancipatie dude!![]()
Ga dan plaatjes posten.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat staat nergens!![]()
Emancipatie dude!![]()
Speciaal op verzoek dan (en eenmalig. Ben M en heteroquote:Op zondag 1 januari 2006 16:56 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mie is vrouw & hetero heet dat!
Ik zou er doen, zolang ze maar niet over der paardenhobbies begintquote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef B_BOY het volgende:
wel neukbaar maarja der zijn lkekkerdere exemplare...
Wie vind Brechtje neukbaar?
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Modwire het volgende:
Nu nog wel, zodra ze op dr moeder gaat lijken niet meer![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Modwire het volgende:
Een beetje?quote:Op zondag 18 december 2005 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Wel beetje Br33z@h
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
aziatische types zijn zo niet lekker![]()
Die is niet neukbaar, die is zwaaar knuffelbaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker wel neukbaar.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef _Yapser_ het volgende:
Deze![]()
tenzij ie al voorbij is gekomen..
[afbeelding]
Geen verstand van vrouwen jijquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:22 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ook al slobbert ze Breezers alsof er leven er vanaf hangt, lekker blijft ze wel.
Nou, daar heb je er al 1 die het absoluut niet isquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef Chen het volgende:
Waarom staan hier alleen maar foto's van mensen die toch wel neukbaar zijn?
dat zeg je als buitenstaanderquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daar heb je er al 1 die het absoluut niet is!
Met uitzondering van zijn vrouw uiteraard.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[afbeelding]
Mila Kunis uit "That 70s Show"
Op zijn macht geilen is iets anders dan hem neukbaar vinden, denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Aarde het volgende:
[..]
dat zeg je als buitenstaander
ik denk dat ie vast een geile stagair(e) heeftdie geilt op zijn macht
voor jou misschien - voor vele vrouwen ligt dat anders. kijk eens bij de miljonairsbeurs en dat soort gelegenhedenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op zijn macht geilen is iets anders dan hem neukbaar vinden, denk ik!
macht, status en geld liggen dicht bij elkaarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Een premier verdient nou ook weer geen enorme sloten met geld hoor.
Die is echt iets van 13 ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker wel neukbaar.![]()
![]()
Keurig Twistedd, pak aan dat tuig!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Omdat ze breezers drinkt kan ze niet meer lekker zijn
Mongool
Paarden is al poosje me echte hobbie niet meer..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Modwire het volgende:
Zijn daar nog nieuwe hobbies voor in de plaats gekomen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Paarden is al poosje me echte hobbie niet meer..![]()
en k lijk totaal niet op me moeder..
Mwah
Zeg, daar gaat dit topic helemaal niet over..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zijn daar nog nieuwe hobbies voor in de plaats gekomen ?
In ieder geval zeker neukbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is toch dat model van Victoria's secret![]()
![]()
ben je neukbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Reubiereumer het volgende:
een topic naar mn hart
Adriana Lima, kloptquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is toch dat model van Victoria's secret![]()
![]()
ieuwl... d'r tieten zijn heel erg te grootquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trish Stratus
Aaah die middelstequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef taart het volgende:
http://www.bits-bytes-cs.(...)a_Beatriz_Barros.jpg
![]()
nooit van gehoord voor ditquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Chantal Janzen.
Limburgse stoot
zat je bij haar in de klas of had je alleen zin om dat te zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
nu al zin in middelbare school reunie in mei dit jaar
![]()
edit; ok ook nog eentje waarop iedereen het antwoord al wel weet maargoedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Fok_you het volgende:
wat oude plaatjes van me die ik tegen kwam..... beoordelen maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
later meer
niet in de klas, wel bij haar op schoolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef taart het volgende:
[..]
zat je bij haar in de klas of had je alleen zin om dat te zeggen?
Helemaal mee eens.. Grote B of kleine C is over het algemeen het beste..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef woutabest het volgende:
"kijk mij eens grote tieten hebben!"
Groot is NIET per direct mooi!
Het ligt ook gewoon aan de vorm en postuur van de beteffende vrouw, vooral bij D cup. Bij de ene vrouw staat een B of C beter als bij de ander. Wat een logica weer...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Grote B of kleine C is over het algemeen het beste..
Ik krijg weer helemaal zin in de zomer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef taart het volgende:
plaatje
toen ik c+ las moest ik aan C++ denken :Squote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het ligt ook gewoon aan de vorm en postuur van de beteffende vrouw, vooral bij D cup. Bij de ene vrouw staat een B of C beter als bij de ander. Wat een logica weer...![]()
Hoe dan ook, ik heb een persoonlijke voorkeur voor, C+![]()
Zo denk ik ook, maar als je dronken bent dan worden vrouwen (juiste term bij Kelly?) vaak knapper.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Kelly echt niet.
Je ziet zo al dat het een man is.
Ook zonder geschiedenis
Die zijn voor alle mannen zeeeeeer neukbaar, die hoef je niet te posten dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Torio het volgende:
Beyonce![]()
[afbeelding]
Cinthia Moura
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |