Nee. IR is echt ondergewaardeerd in Nederland.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Barb het volgende:
Stond dit vandaag in de Volkskrant?
mar-ga?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef nietzman het volgende:
Ik las laatst ook dat 'ie een affaire heeft met Marga van Praag.
Ik heb een vriend van hem eens mijn gang onder laten kotsen,quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Seborik het volgende:
Ik heb in z'n bed gelegen.
Als IR je gang onder had gekotst, had je het dan wel laten liggen als een soort eerbetoon aan dit genie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van hem eens mijn gang onder laten kotsen,.
Nee, ook dan had ik het Stranger op laten ruimen. Maar dan had ik een brokje bewaard, voor in mijn dagboek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als IR je gang onder had gekotst, had je het dan wel laten liggen als een soort eerbetoon aan dit genie?
Van dequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik word echt oud...
Wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hij fokt?
Betekent dit dat ik wéér de humorloze zak hooi moet uithangen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik word echt oud...
Wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?
Hij laat zich in die kuil in z'n borstkas spuiten jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Spuit en slikt 'ie wel?
Die ken ik ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamet
Christine
Maarnu
niet
meer
Of de hitkrantquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het toch altijd meer een break-out type.
Het is een mooie achtertuin, sebbo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Die foto is in mijn achtertuin genomen trouwens.
Wat wonen jouw buren ver weg....quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Tholen wordt nu dus eindelijk een bedevaartsoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Achtertuin annex pelgrimsoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Ietwat gezet? Ik heb altijd dezelfde anorexialijn gehad, Herald, en toen je me ontmoette was ik ook al 2 meter, dus dan ligt het echt aan jouw psyche hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
wat een rare foto eigenlijk, ik zie IR altijd voor me als een ietwat gezet klein knulletje van 15
Blijkt het toch een gespierde trapleuning te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
wat een rare foto eigenlijk, ik zie IR altijd voor me als een ietwat gezet klein knulletje van 15
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
Ik ben hetero, croupie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij ook erg aardig is. Wat is er eigenlijk niet geweldig aan hem?
Zijn katers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij ook erg aardig is. Wat is er eigenlijk niet geweldig aan hem?
Vergeet de blauwe drankjes niet.quote:
M'n zusje gaat in dat huis wonen volgende maand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wat wonen jouw buren ver weg....
Neequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yvonne?
is dat de zus? Die met die borsten? Ik hoop het wel, dan weet ik waar ze woont....quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
M'n zusje gaat in dat huis wonen volgende maand.
Over mooi gesproken: je zou sebbo's zus eens moeten zien.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het is een mooie achtertuin, sebbo.
Van het beroemde B&Htopicquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
is dat de zus? Die met die borsten? Ik hoop het wel, dan weet ik waar ze woont....![]()
De zus van Seborik!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef Man_Made_God het volgende:
Had ze een B&H topic?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef Seborik het volgende:
Ze heeft ook een café waar je lekker zat kunt worden, MMG.
Tholen is geen Nieuw-Zeeland hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is wel aan de andere kant van de wereld, naar ik heb vernomen....
Het is anders beide onbereikbaar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tholen is geen Nieuw-Zeeland hoor
Ja. Maar die is in verwachting.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef Man_Made_God het volgende:
Maar het topic ging over I.R., en niet over de zus van Sebbo.
Heb jij ook een zus I.R.?
op je zus na had ook niemand dat verwachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Maar die is in verwachting.
Ik niet, trouwens.
Van wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Maar die is in verwachting.
Ik niet, trouwens.
Bedoel je die keer dat je je de dag daarvoor afmeldde?quote:Op zondag 6 november 2005 12:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb eens met I.R. gedate. Bij Spinvis zelfs!
Hij praat tegen me!quote:Op zondag 6 november 2005 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bedoel je die keer dat je je de dag daarvoor afmeldde?
Oh, je bedoelt de "date" met QyRoZ erbij?quote:Op zondag 6 november 2005 13:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hij praat tegen me!.
. Nee, de gelukte date van daarvoor.
Godver, kutaapquote:Op zondag 6 november 2005 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de "date" met QyRoZ erbij?
Ja, maar ik heb het nu ff niet bij me.quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef QyRoZ het volgende:
Hebben jullie iets tegen mij ofzo?
Ik had eigenlijk allang een slotje verwacht.quote:Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef static het volgende:
Tering zeg, als ik mod zou zijn hier.
Had ik hem opengelaten.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb verkering met hem![]()
Maar volgens mij gaat hij vreemd![]()
Misschien verwar je hem met Jungleman.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
Oh, ik dacht dat je hier roddels zocht... maar het viel mee.quote:Op maandag 28 november 2005 21:56 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik dit topic ooit gemist hebben?![]()
Ik hoor roddels altijd pas als iedereen er al van weet.quote:Op maandag 28 november 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Oh, ik dacht dat je hier roddels zocht... maar het viel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |