Die ken ik ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamet
Christine
Maarnu
niet
meer
Of de hitkrantquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het toch altijd meer een break-out type.
Het is een mooie achtertuin, sebbo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Die foto is in mijn achtertuin genomen trouwens.
Wat wonen jouw buren ver weg....quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Tholen wordt nu dus eindelijk een bedevaartsoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Achtertuin annex pelgrimsoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Seborik het volgende:
Ietwat gezet? Ik heb altijd dezelfde anorexialijn gehad, Herald, en toen je me ontmoette was ik ook al 2 meter, dus dan ligt het echt aan jouw psyche hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
wat een rare foto eigenlijk, ik zie IR altijd voor me als een ietwat gezet klein knulletje van 15
Blijkt het toch een gespierde trapleuning te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
wat een rare foto eigenlijk, ik zie IR altijd voor me als een ietwat gezet klein knulletje van 15
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Herald het volgende:
Ik ben hetero, croupie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij ook erg aardig is. Wat is er eigenlijk niet geweldig aan hem?
Zijn katers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij ook erg aardig is. Wat is er eigenlijk niet geweldig aan hem?
Vergeet de blauwe drankjes niet.quote:
M'n zusje gaat in dat huis wonen volgende maand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wat wonen jouw buren ver weg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |