www.at5.nlquote:Spandoeken tegen Verdonk weggehaald
De politie en de Mobiele Eenheid hebben zaterdagavond bij woningen op verschillende plaatsen in de stad spandoeken in beslag genomen.
De teksten op de doeken waren gericht tegen het beleid van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken. Een woordvoerder van de politie wilde niet zeggen waarom de spandoeken in beslag zijn genomen. Hij liet wel weten dat zodra de acties voorbij zijn burgemeester Cohen, de politie en justitie met een verklaring komen.
Verdonk is zondag aanwezig bij het slot van het Ramadanfestival in Paradiso.
Mag je voor je eigen huis geen spandoek meer ophangen? Leve de vrijheid van meningsuiting. (ook al ben ik het niet met de teksten eens)quote:De politie en de Mobiele Eenheid hebben zaterdagavond bij woningen op verschillende plaatsen in de stad spandoeken in beslag genomen.
De teksten op de doeken waren gericht tegen het beleid van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken
Beter wat overdrijven dan Franse taferelenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:11 schreef 020-NRD het volgende:
Nou het was best groot hoor, er reden 4 ME busjes vooruit met een horde aan gewone agenten er achteraan. Zwaar overdreven allemaal weer van de politie
Wat is vrijheid van meningsuiting opeens ver wegquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Meteen levenslang opsluiten dat tuig.
Misschien hadden ze dan niet zelf hun cel in de fik moeten steken. Daarnaast voert Verdonk gewoon het beleid (dat door Cohen is uitgestippeld) uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef 020-NRD het volgende:
levend verbrand rita bedankt
Prima, maar waarom moet het spandoek weg?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dan niet zelf hun cel in de fik moeten steken. Daarnaast voert Verdonk gewoon het beleid (dat door Cohen is uitgestippeld) uit.
Als Verdonk het zo oneens met dat beleid is moet ze doen waarvoor ze betaald wordt: Beleid maken of aanpassen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dan niet zelf hun cel in de fik moeten steken. Daarnaast voert Verdonk gewoon het beleid (dat door Cohen is uitgestippeld) uit.
Nou, een 1:1 kopie kan toch nooit bestraft worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
Rellen zijn besmettelijk. Men redeneert: "Daar doen ze het ook, dus waarom wij niet?"
Ow, "Melkert moordenaar"?quote:is er ook nog kuttuig op de FP die durven te beweren dat iemand beschuldigen van moord onder vrijheid van meningsuiting valt
quote:Op zondag 6 november 2005 13:42 schreef DarkDancer het volgende:
als ze zoiets bij mij hadden geflikt dan was ik er zelf heen gegaan en net zolang die smerige kutkoppen tegen de muur aan geslagen dat ze zichzelf niet meer zouden herkennen in de speigel.
dat is lik-op-stuk beleidquote:Op zondag 6 november 2005 14:37 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Ow, "Melkert moordenaar"?
Trouwens, valt dit wel onder de vrijheid van meningsuiting?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |