Dat F.? Gewoon een afkorting van Floripas, meer weet ik niet van de bazige bi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik noem knowall S. (eerste letter van zijn voornaam) en BrauN B.
Is dat een compliment?![]()
Ik heb al een boek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb boeken.
ik ook, iets van 150, maar dan 5 meter achter me, netjes in de kastquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb boeken.
Toch geen stripboek he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb al een boek.
Je kamer is een mini bieb?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Yildiz het volgende:
ik ook, iets van 150, maar dan 5 meter achter me, netjes in de kast
niks binnen 1 meter, ja,
1 klein boekje over Levenscyclusanalyse, maar das ook maar 1 boekje.
Detectives zijn ok.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Rik Ringers.
Zo kan ik het best noemen, wacht, ik maak ff n foto.quote:
Die serie is goedgekeurd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
En dat wijf is geil.
Ze moet altijd minimaal een telefoongesprek in haard badjas of nachtjapon voeren. De enige negerin die er in voorkomt, heeft dikke tieten, brede heupen en een grote kont en er staan van die heerlijke POW! of PAF! nabootsingen in.quote:
volgens mij is mn lens bezopen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zo kan ik het best noemen, wacht, ik maak ff n foto.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik doe ook s een goede daad...
Stripboeken zijn literatuur, dan mag alles zelfs stigmatiseren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ze moet altijd minimaal een telefoongesprek in haard badjas of nachtjapon voeren. De enige negerin die er in voorkomt, heeft dikke tieten, brede heupen en een grote kont en er staan van die heerlijke POW! of PAF! nabootsingen in.
Waren dat 150 boekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Yildiz het volgende:
volgens mij is mn lens bezopen!
edit:
gezien? okey
ik ga ff eten
Die fraaie Jiddische?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:05 schreef MrX1982 het volgende:
Is dat "Rachel"?
'n vlezig tiepje. Is ze een beetje labiel of was het moment gewoon verkeerd gegrepen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef Floripas het volgende:
Hier komt ze, met het debiele broertje van de buurvrouw, die natuurlijk een beetje verliefd op dr is: [afbeelding]
Ze blijft niet lang, mijn nimf, mijn muze.
Ik natuurlijk. Leuke tieten op dat meisje, trouwens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef Floripas het volgende:
Wie vroeg iets over chansons de geste?
Could it be luv?quote:
Eerder op een willekeurige vertolker van het levenslied uit een documentaire van SBS 6.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Leuke meid.
Die kerel ernaast lijkt wel een beetje op Najib Amhali![]()
Ja, he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik natuurlijk. Leuke tieten op dat meisje, trouwens.
Allemaal een pot nat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Eerder op een willekeurige vertolker van het levenslied uit een documentaire van SBS 6.
Die jongen is een heel klein lichtje, maar we vinden het leuk om met hem te voetballen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eerder op een willekeurige vertolker van het levenslied uit een documentaire van SBS 6.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Police - Message in a box (daar zit ook een boekje bij)quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Monidique het volgende:
Welke boeken liggen er bij jou in de buurt? In een straal van een meter?
Damn, plaatje werkt niet. Ah what the hell.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wazzaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Valt wel mee. Eén trio, één bevallige muze en een hoop geflirt gedurende een hele maand zou ik toch niet 'kettingneuken' willen noemen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef Sickie het volgende:
[..]
Could it be luv?![]()
Maar hey, ik dacht dat jij de laatste tijd zo fanatiek aan het kettingneucken was?![]()
geintjuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie het al. Ik voel mij geschonden.
Waar stond-ie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar geef nou eens antwoord op de vraag, volstrekte academicus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |