Ik vind het niet zo'n mooie uitvoering, maar als je hem toch wilt hebben moet je me even een mailadres sturen.quote:
Is het niet die bombastische uitvoering? Met die opgetogen francaises en die bassende arbeiders?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n mooie uitvoering, maar als je hem toch wilt hebben moet je me even een mailadres sturen.
Mij stoort meer het hoempa-gehalte.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is het niet die bombastische uitvoering? Met die opgetogen francaises en die bassende arbeiders?
Och, Franse arbeiders, hè.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mij stoort meer het hoempa-gehalte.
Als je een romanpersonage was, dan misschien wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:16 schreef Floripas het volgende:
(Hm, dit ruikt naar een don contraignant...)
Helaas: nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, Franse arbeiders, hè.
Heb je ook de prachtige AVVB-mars?
Hm, op z'n kop houden en daarna de ventilator erop?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:34 schreef Floripas het volgende:
Ik heb dankzij jouw "Hoi Eric" net echt een volle slok Chimay over mijn laptop heengespuugd van het lachen.
Nou Eric, dat zal ik je eens vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef Floripas het volgende:
Het is de laptop van mijn werk. Daar gaat de systeemnerd toch alleen maar gezellige fantasietjes van krijgen, van een beetje plakspul erop.
Hoe kom jij aan het lied, Suzanne?
Zo nu ik het onderwerp aan het subforum heb aangepast, nu de vraag, wat heb jij met autisme?quote:Autisme (afgeleid van het Griekse woord αυτός, zelf) is een van de vijf pervasieve ontwikkelingsstoornisen die voorkomt in het veel gebruikte Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, waarin de afgesproken diagnosecriteria worden beschreven voor het diagnosticeren van een psychiatrische stoornis. Vroeger dacht men dat alleen zwakbegaafde mensen autistisch konden zijn. Tegenwoordig heeft het begrip een bredere betekenis en wordt autisme als onafhankelijk van de mate van intelligentie beschouwd.
Nee, ik ben gediagnosticeerd met PDD-NOS, hoe kreeg je ze gek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:01 schreef Floripas het volgende:
Een autistisch broertje, twee autistische vriendinnen, twee autistische zeer goede vrienden, een autistische collega. Ik trek ze aan
Ik heb vroeger les gegeven in sociale conventies aan autisten. Ik ben zeg maar de anti-autist, in de zin van, absurd sociaal, en niet altijd even logisch.
Ik zal je zo eens vertellen hoe ik autisten (onbedoeld) helemaal gek krijg.
Wat heb jij met autisten? Ben je een aspje?
Eigenlijk betekent dat NOS dat ze wel denken dat er iets mis is, maar niet weten wat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:07 schreef Floripas het volgende:
Een PDD-NOS! Wow.
quote:Ik kreeg ze altijd onbedoeld gek als ik extrapoleerde. Dan had ik bijvoorbeeld gedroomd dat mijn broertje stom tegen mij deed, en dan was ik de volgende halve dag nog boos op hem. Dan was ik ook écht boos, en dat snapte hij niet.
Daar had ik al een reactie geplaatst, zó radicaal, dat jij er een tamme bij lijkt.quote:Nou ja! Pak deze eens aan, laiverd: http://forum.fok.nl/topic/786025/1/25#32767571
Ik weet het.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat NOS dat ze wel denken dat er iets mis is, maar niet weten wat.
[..]
Nou, ik ken er zat die het wel begrijpen, maar ik geef toe, het is een van mijn onhebbelijker trekjes.quote:![]()
Ik vermoed dat normale mensen dat ook niet echt snappen eigenlijk.
[..]
Zelfs jouw felste reactie is een dimlichtje van nuance vergeleken bij mijn gematigdste.quote:Daar had ik al een reactie geplaatst, zó radicaal, dat jij er een tamme bij lijkt.![]()
Baan opgezegdquote:Woon je nu trouwens weer in NL?
Ik was anders ook wel lief, hoor. Heb je de slowchat van vandaag teruggelezen? Doen hoor! Daar krijg je rooie oortjes van, vrees ik.quote:Heb je trouwens gezien wat Sigme allemaal over me geschreven heeft? Dat raakt me best wel, daar doe je het toch een beetje voor zegmaar.![]()
Volgens mij wel goed, ik ben spraakzamer in 't echt dan virtueel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef Floripas het volgende:
Ik weet het.
Hoe ben jij in de omgang?
Och ik heb ook zo m'n trekjes hoor.quote:Nou, ik ken er zat die het wel begrijpen, maar ik geef toe, het is een van mijn onhebbelijker trekjes.
Dankjequote:Zelfs jouw felste reactie is een dimlichtje van nuance vergeleken bij mijn gematigdste.
Troost je, hier gaat het omquote:Baan opgezegd![]()
Ik moet meer tijd besteden aan die ouwe.
Ja, ik heb het nu gelezenquote:Ik was anders ook wel lief, hoor. Heb je de slowchat van vandaag teruggelezen? Doen hoor! Daar krijg je rooie oortjes van, vrees ik.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef du_ke het volgende:
2 dagen voor kerst en een dag erna die zooi weer opruimen.
Dat laat ik liever aan gespierde mannen overquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat kerstvrouwenpakje staat je goed. Klim jij even op de trap om de slingers eraf te halen?![]()
Ik heb last van mijn rug, dus... <kraak><piep>quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan gespierde mannen over![]()
[afbeelding]
Op dat enge gammele ding?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn rug, dus... <kraak><piep>
goed dan...quote:
Geweldig, helemaal kitsch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mooie balletjes heb je hadden we dit jaar, he?
Niet omvallen dan, hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Geweldig, helemaal kitsch.
Je mag het trapje even loslaten en de verpakking zoeken van die balletjes.
Mits je natuurlijk wilt dat ik ze heel hard op de grond pleur zodat we volgend jaar nieuwe kunnen kopen![]()
Sierlijk spring ik van het trapje af (heb toch wel een beetje hoogtevrees)quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet omvallen dan, hoor.
<rommel, rommel>
Hier zijn de doosjes.
Eerst slingers voor mijn verjaardag!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we dan nu vast de Paasversiering gaan ophangen?
En wanneer wordt Sweetsixteen16 20?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Eerst slingers voor mijn verjaardag!
17 februari pas hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 18:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En wanneer wordt Sweetsixteen16 20?
Is hier nog steeds Chimay Blue te krijgen? Mijn voorraad is inmiddels op
Ik houd mijn feest thuis.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm, ik ben er niet op 17/2, dus dan is het café dicht
Waar hangen we dan die slingers voor op?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik houd mijn feest thuis.
Voorpretquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar hangen we dan die slingers voor op?
Dan drink ik nu ook vast een Chimaytje op je verjaardag, akkoord?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan drink ik nu ook vast een Chimaytje op je verjaardag, akkoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |