Mooi.quote:
Is dit het topic : zoek de verschillen ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot047a.jpg]afbeelding][/URL]
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik sufquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, lachen! Ik ben geen fan van Roel en ik hoop op een sanctie oid voor Roel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dit het topic : zoek de verschillen ?
Ik heb zelfs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik suf
Neem je het wel erg serieus allemaal, hoor
nou, Scan, chapeau, hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zel;fs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaan
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:47 schreef regenworm het volgende:
Verwacht vanavond een hoop vuurwerk.
het is echt ongelofelijk hoe jij mijn posts keer op keer negatief interpreteertquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, wat reageer je weer prettig.
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Nee, ik ben er chronisch, a priori en achteraf ten alle tijden helemaal klaar meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.
Ach, een beetje Village People en Right Said Fred enzo mag van mij best door die speakers knallenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
Dat was de ultieme treurigheid inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |