Ik hoop hetquote:Op woensdag 9 november 2005 17:14 schreef donkeyroller het volgende:
Omfg, leuk vlootje Roellie
@ DaFan
Er valt nog meer te halen daar dus? Goeie keus dat je dan je vloot terug roeptMuahaha, denkt dat aepje "veilig" te zijn, maakt ie zn grondstofjes niet op omdat ie aan het sparen is, wordt ie morgenochtend wakker...whehhehehehehe PWND!
Een aanval te verduren krijgen waar je zooi verliest, oa.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:08 schreef DaFan het volgende:
Hoe kan je punten verliezen?
Sta nu op 636 en heb net nog voor 50-60 punten grondstoffen uitgegeven en ben bezig met 4 raids van tegen de 30-40k resources
Die onthoudt ik voor als ik ook een keer wordt aangevallenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:33 schreef zeromaniac het volgende:
Ik was bezig 1tje aan te vallen.
gaat ie mij bericht sturen dat ie gauw zijn grond stoffen op hebt gemaakt.
vervolgens stuurt ie 29 berichten ingame met alleen als inhoudt een "f" en daarna zeggen dat hij doorblijft gaan tot ik me vloot terug trek.
Dat heeft te maken met de snelheid waarmee je bij de planeet aankomt. Als je coördinaten invoert van de planeet en je eigen planeet kan je zien hoeveel deuterium de reis bijvoorbeeld kost.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef DJKoster het volgende:
In Speedsim heb je een kopje technologieen met een vakje voor engines.. zijn dat je eigen engines![]()
*mogelijk aanvalsdoel gevonden heeft*
En maakt dat verder nog uit voor je aanvalskracht? vast niet he?
Aha! pas boeiend als je gigantische vloten er op uitstuurd dusquote:Op donderdag 10 november 2005 18:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de snelheid waarmee je bij de planeet aankomt. Als je coördinaten invoert van de planeet en je eigen planeet kan je zien hoeveel deuterium de reis bijvoorbeeld kost.
Mjah ik heb de mogelijkheid een kolonisatieschip te bouwen, dus is wel een idee jaquote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef DaFan het volgende:
Tijd voor een kolonie?
Wanneer er voor het laatst activiteit is geweest op die planeet.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:36 schreef smurfzilla het volgende:
Leuk, de buren begroeten me met een spionageaanval![]()
Wat betekent die tijd in minuten die je soms bij een andere planeet ziet staan trouwens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |