De koper die ik voor je had is elders geslaagd.quote:
Netjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef XL het volgende:
[..]
De koper die ik voor je had is elders geslaagd.
12" G3 800 mHz voor 400 euro.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef tonks het volgende:
Zullen we hem gaan doodsteken Furious?
Sppor jij niet ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
Apple gebruikers moeten in harmonie leven, en neppen andere apple gebruikers niet zomaar.. wat een pauper 15 jarig kut jongentje.
[afbeelding]
watskeburt?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Godver de godver zeg.
Leuk, achter iemands rug om.![]()
Zeg ze maar dat jij geen zin en tijd over hebt om een laptop te onderhouden (spyware/virus vrij houden/geklooi met drivers en updates) in plaats van hem te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil dus een PowerBook 15" aanschaffen, het liefst zo snel mogelijk.
Dat gaat dus zo'n ¤2200,- kosten, het geld is opzich niet zo'n probleem. Het grootste probleem is mijn ouders die ¤2200,- nogal veel vinden en in foldertjes van de mediamarkt etc. laptops zien staan van rond de ¤1400,-. Nou heb ik ze al beetje proberen proberen te overtuigen waarom een mac, maar weten jullie nog een paar redenen om te switchen zodat ik mijn ouders daarvan kan overtuigen?
Tot 3 jaar terug deed men niet andersquote:Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is opzich waar, maar ik zie het niet zitten om te flashen, photoshoppen etc op een resolutie van 1024*768.
Entourage heeft een "no mail sound"quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Af en toe doet m'n imac *pong**pong*
Ik heb alleen geen idee waar 't vandaan komt?
Heb 'm al opnieuw opgestart en nu alleen FF, Adium en Entourage openstaan en hij doet 't nog....
snap er echt niks van.. 't ding is nu al eigenwijs
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Af en toe doet m'n imac *pong**pong*
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Entourage heeft een "no mail sound"
Elke keer als ie dus ophaalt maar niks binnenhaalt deed ie 'pong'
Nog een dik halfjaartje wachten en er zijn misschien Intel PowerBooks die wel de kracht hebben om die value for buck weer waar te meken. PowerBooks zijn momenteel echt te duur inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot 3 jaar terug deed men niet anders
En ja, dan zijn windows laptops toch echt meer value for buck op dit moment.
Powerbook had perfect geweest als er een G5 in gezeten had.
Ik heb hem besteld in het MacHouse, niet via Apple.nl . Dan kan ik dat toch niet zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef LudoSanders het volgende:
Dat kun je toch in de gaten houden dmv een tracker?
ergens tussen de 65 en 70? pong pong?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
PRIJSVRRRRRRRRRRRAAG!!!!
Hoeveel mailaccounts heeft E.T. ingesteld
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef E.T. het volgende:
idd best handig als je op de site van microsoft gaat kijken ipv www.windows.com
Ik gebruik nieuwsgroepen niet zoveel, ben dus niet op zoek gegaan naar de meest ideale 'news'-grabber. Ik gebruik Unison, was eigenlijk de eerste die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef tonks het volgende:
Hoe doen we dat eigenlijk met apple en nieuwsgroepen? zoals usenet
Het is het waardquote:
Ja, maar ik wil gewoon m´n iBookquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Indicatie van hoe goed het gaat met de verkopen van Apple![]()
Heheh same herequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:00 schreef Tijn het volgende:
Al die mensen die maar zitten te wachten op hun leveringen. Toen ik 2 jaar geleden m'n iBook ging halen, liep ik gewoon een MacHouse binnen en verliet ik een half uur later de winkel met een iBook onder m'n arm
Intel krijgt het beter voor elkaar om snelle processoren te ontwikkelen die niet ontzettend heet worden en veel stroom verbruiken. In tegenstelling tot IBM met hun G5's, die vooralsnog compleet ongeschikt zijn voor mobiel gebruik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:07 schreef Remzz het volgende:
Ik als noob vraag me af wat er zo fantastisch is aan Intelmac's wat word er beter?
De Imac met isight was nog niet leverbaar bij MacHouse.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:00 schreef Tijn het volgende:
Al die mensen die maar zitten te wachten op hun leveringen. Toen ik 2 jaar geleden m'n iBook ging halen, liep ik gewoon een MacHouse binnen en verliet ik een half uur later de winkel met een iBook onder m'n arm
Tsja, dat heb je als je telkens de nieuwste dingen wilquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Imac met isight was nog niet leverbaar bij MacHouse.
Zelfde verhaal met mijn ibook, de winkelier had geen Tiger welke toen net uit was.
Wat hij zegt. Als je bekijkt dat de performance van de G4 de afgelopen anderhalf jaar geen noemenswaardige sprongen vooruit heeft gemaakt wordt het echt tijd voor Apple om te gaan kijken naar een alternatief, zeker voor mobiel gerbuik, waar toch echt de toekomst in zit. IBM kan die snelheid gewoon niet meer leveren en Intel is gewoon het beste alternatief.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Intel krijgt het beter voor elkaar om snelle processoren te ontwikkelen die niet ontzettend heet worden en veel stroom verbruiken. In tegenstelling tot IBM met hun G5's, die vooralsnog compleet ongeschikt zijn voor mobiel gebruik.
Ah zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Intel krijgt het beter voor elkaar om snelle processoren te ontwikkelen die niet ontzettend heet worden en veel stroom verbruiken. In tegenstelling tot IBM met hun G5's, die vooralsnog compleet ongeschikt zijn voor mobiel gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |