Met Fracas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Hoi. Ik heb gisteren niet gewonnen. Ik ben nog steeds dronken.
Een conflict over een conflict? Feitelijk een meta-conflict? Vertel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef Floripas het volgende:
Johan, ik heb een conflict over de kruistochten.
Dat was zoalshetis, geloof ik. Ik kan het ook niet meer vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef Floripas het volgende:
Godslasteraar was van mening (abusievelijk), dat het voornamelijk "het gewone volk" was dat in Palestina streed. Nu beschuldigt hij mij van liegen, geloof ik, maar ik kan het topic niet terugvinden.
Als je haar bij mahjong hebt leren kennen, zou ik meteen in het huwelijk treden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef Monidique het volgende:
Ik ben verliefd... zo verliefd... la la la...
[ bron ]quote:He also dismisses the prime minister's claim that the war has not exposed Britain to terrorist attacks. "There is plenty of evidence around at the moment that home-grown terrorism was partly radicalised and fuelled by what is going on in Iraq," he says. "There is no way we can credibly get up and say it has nothing to do with it. Don't tell me that being in Iraq has got nothing to do with it. Of course, it does. The issue is it is part of the price we have to pay and should be paying for the removal of Saddam Hussein and at the moment the jury is out."
Nee, Harry, je zit nu bij de Tegenpartij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef Tafkahs het volgende:
zijn we alweer aan een nieuwe toe... sjezus
Zeg, NSB'er, laat mijn burgervrijheden eens ongemoeid. Dat andere deel is onherkenbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Yildiz het volgende:
Hey, deze is toch later begonnen? Dan moet deze toch even op slot, of een TT wijziging, naar 756
wie plaatst het topic- report?
We stemmen straks ws op dezelfde partij, dus wat deert het? ..Broederquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Harry, je zit nu bij de Tegenpartij.
Okey, maar dan wil ik wel even mijn laatste post kopierenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg, NSB'er, laat mijn burgervrijheden eens ongemoeid. Dat andere deel is onherkenbaar.
Floripas!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Juist! Lees eens een boek van Levy Strauss. Het is structuralisme à gogo.
Nee, dommie, de CU misschienquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef Monidique het volgende:
Stem jij op de SGP, Harry? Hahahah!
Piemol.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef Monidique het volgende:
Stem jij op de SGP, Harry? Hahahah!
Alleen als ik pyramidespelen aan het verzinnen ben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
De melkweg, wie kijkt er wel eens naar?
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4640364quote:Protest in Suriname tegen dure brandstof
Politie en leger in Suriname zijn in verhoogde staat van paraatheid gebracht in verband met de protesten zaterdag tegen de verhoging van de brandstofprijzen. De politie in Paramaribo zegt hard te zullen optreden als het protest overgaat in gewelddadige acties.
De demonstraties zijn georganiseerd door de Nationale Democratische Partij van oud-legerleider Desi Bouterse. Volgens president Venetiaan is het protest een afleidingsmanouevre van Bouterse met het oog op het strafproces tegen de decembermoorden.
Je plaatje is niet helemaal lekker ofzo. Ik meen het.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |