quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef pimmutjuh het volgende:
Ik ga nu stemmen!
laat mij nou ff eerstquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet ui. ga even stemmen nu. Verwerk de rest wel even
Nee, na Peter mag jijquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef pimmutjuh het volgende:
Oh, ik mag nog niet?
Ben jij de baas en weet je dat zeker?quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, na Peter mag jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben jij de baas en weet je dat zeker?
nee hoor ben niet de baas...... absoluut niet. APK is de baasquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Mag ik nu?quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmen
jaquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Mag ik nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okay, effe gedult.quote:Op zondag 6 november 2005 00:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht geduldig afquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Okay, effe gedult.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee jij mag na pimmetjuhquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Braaf op je beurt wachten Bommiequote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja Lurker luisterenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We lijken de regel vrouwen welquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Braaf op je beurt wachten Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei dat klinkt engquote:
en nu ?quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Braaf op je beurt wachten Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GA JIJ NOU EERST EENS LEREN LEZEN EIKELquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -2 volgens mij speelt ze vals (na de uitgebreide post, waarin het beginaantal ineens van 15 naar 17 ging...ging 'haar' stand dus van 15 naar 19. hinderlijke avatar, gevoelsarme, oppervlakkige posten, geen invoelingsvermogen.
Niet eng maar erg strengquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oei dat klinkt engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop