Zeg dat dan. Tegen Zwaluwen Utrecht op 6 december.quote:
Precies. En wie gaat er mee als reservekeeper bij Zwaluwen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Tegen Zwaluwen Utrecht op 6 december.
Dat zal wel ene Borkydude zijn dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies. En wie gaat er mee als reservekeeper bij Zwaluwen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zal wel ene Borkydude zijn dan.
Beter.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Van Spakenburg of van ons? Beide duels gaan door.
quote:Wat ik kon zien van opkomst spakenburg en ijsselmeervogels was dat ijsselmeervogels rode fakkels/vuurpotten had die het veld op gegooid werden en dat spakenburg confetti had.
Maar de wind stond volgens mij heel stevig want de rook was zo weg en de confetti vloog heel het veld over en vloog er zelfs van af!
quote:Onrustig langs de zijlijn..na een overtreding onstond er een discussie tussen de supporters..en spelers van ijsselmeervogels(die in spakenburg geboren zijn..andere zeiden niks) bemoeide zich ermee..en stewards kwamen er bij..maar het werd gesust..
Die emotie's wat schitterend allemaal!
whaha, dat geloof ik graag, welke visboer en welke markt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef tong80 het volgende:
Ik was met opzet om 16.40 uur naar m'n visboer gegaan. Hij is een rooie z'n personeel zijn blauwen. Even lekker geluld en toen kreeg ie 5 minuten voor tijd een smsje dat het 1-2 was geworden. Felle discussies braken er los. Erg leuk.
In Zaltbommel, zijn ouders stonden er eerst een jaar of 30 hij heeft het overgenomen. Duitz heet ie geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:46 schreef C2C het volgende:
[..]
whaha, dat geloof ik graag, welke visboer en welke markt?![]()
ah okey, k ken er wel een hoop maar die nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel, zijn ouders stonden er eerst een jaar of 30 hij heeft het overgenomen. Duitz heet ie geloof ik.
het sfeertje er om heen hequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef the_hunter het volgende:
Erg leuk om een keer mee te maken dit. Zeker niet de laatste keer geweest dat ik bij de derby was. En de vogels hebben gewonnen
Niet dat ik zo fanatiek ben voor de vogels en ik heb verder ook niet gejuicht voor ze ofzo, maar het is erg mooi om te zien dit. Echt fantastisch
Ja, maar die zit inmiddels al bij Sparta Nijkerk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
Henk van Steeg die bij zwolle zat?
ja ik heb jou gezien geloof ik, je had een beetje een skater achtige look (ik weet niet of ik het zo goed formuleer) ik stond bij de ingang met nog 2 jongens, er waren 2 lange en 1 korte met krullen, (die andere lange met achterover gekamt haar) en ik maar dat kan je wel zien in het fotoboekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie mij nog gezien met de camera ik ging voor de wedstrijd langs het rode en blauwe vak en tijdens stond ik boven ik draaide voor rtv utrecht
quote:Spakenburg vergeet vaker te scoren
11 november
Als een dief in de nacht slopen de spelers van IJsselmeervogels met een glimlach op hun gezicht de kleedkamer van buurman Spakenburg uit. Zij hadden gedaan wat Spakenburg verzuimde te doen, namelijk de kansen omzetten in doelpunten.
Voorafgaande aan de wedstrijd, ook wel de moeder der derby's genoemd, hadden beide supporterskampen weer alles uit de kast gehaald om deze wedstrijd zo mooi mogelijk te omlijsten. Confettikanonnen, rookpotten en slierten in de meest mogelijke uitvoeringen van blauw-wit of rood-wit verhoogden de ambiance en de ruim 8.000 aanwezige toeschouwers keken reikhalzend uit naar de aftrap.
Vanaf het beginsignaal van scheidsrechter Cees van Duijn startte de thuisclub aanvallend en hield het IJsselmeervogels op eigen helft, maar werd het nog niet echt gevaarlijk. Vooral de zeer behendige Erik Homan bezorgde de verdediging van IJsselmeervogels het nodige werk.
Bijna uit het niets kwamen de bezoekers op voorsprong. Een ingooi van 'Vogels'-aanvoerder Jeroen Rijsdijk, halverwege de helft van Spakenburg, werd door de 'blauw-witte' verdediging niet goed beoordeeld. Jeffrey Winter omzeilde de buitenspelval en kwam oog in oog met keeper Khalid Benlahsen te staan. De spits rondde koelbloedig af: 0-1. Na deze tegenslag moest de thuisclub even bijkomen, maar ging het onverdroten door met aanvallen. Dit werd uiteindelijk in de 26ste minuut beloond toen Mustafa Aksit een pass van Donovan Mijnals binnenschoot: 1-1.
Kans op kans creëerde Spakenburg, maar even zoveel keren werden deze kansen om zeep geholpen. Vlak voor rust kreeg Karim El Kaddouri misschien wel de beste kans toen hij met een vrij veld voor zich de bal afgaf, waar hij zelf had moeten schieten. Nu werd de bal tot corner verwerkt.
In de tweede helft was het spelbeeld niet anders. Spakenburg viel aan en IJsselmeervogels hield zich bijna alleen bezig met verdedigen. Ook nu kwam het doelpunt van IJsselmeervogels volslagen onverwacht. Een spaarzame aanval van de bezoekers werd met een schitterend hakje van Jeffrey Winter doeltreffend afgerond: 1-2.
De thuisclub gooide nu alles op alles om een nederlaag te voorkomen en zette nog meer druk op de aanval. Hachelijke taferelen speelden zich af voor het doel van 'Vogels'-doelman Mirco Bovo die de geblesseerde Paul Verboom verving. Zelfs zijn 'blauwe' collega stak vlak voor tijd het veld over om de aanvallers te ondersteunen, maar het mocht allemaal niet baten. Scheidsrechter Cees van Duijn, die overigens samen met zijn assistenten de arbitrage prima voor elkaar had, vond het welletjes en maakte een einde aan deze sportieve ontmoeting.
In de nababbel sloeg Spakenburg-trainer Erik Assink misschien wel de spijker op z'n kop toen hij opmerkte dat vanmiddag bij Spakenburg alles klopte, alleen de uitslag niet.
was het jou die ik heb gezien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn er al foto's online ergens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |