quote:Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens mij hadden weinig mensen gedacht dat Knut ooit zou trouwen
Foto's gaan we zeker plaatsenMijn jurk is zo mooi
of mag je dat niet zeggen van je eigen jurk![]()
Ik zit er echt tussenin, aan de ene kant vind ik het hebberig, aan de andere kant verstandigquote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat zelf altijd een beetje hebberig staan.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel waar miss_d. Met het eerste zou ik idd minder moeite hebben.
Ik vind vooral die envelopjes altijd een beetje hypocrieterig. We willen graag geld maar durven dat niet hardop te zeggen.nofi
"SHOW ME THE MONEY"quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen? "Wij willen geld en geen cadeau's s.v.p."
Ik zou gewoon niks erop zetten...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:
Wat moet je anders doen? "Wij willen geld en geen cadeau's s.v.p."
Nee dat snap ik wel hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niks erop zetten...
Maar goed, dat is voor iedereen anders. Daarom zei ik ook 'nofi'.
Alsof wij onze gasten niet vetrouwenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Mensen mogen toch zelf weten wat ze willen geven?
Zo denk ik erover.. mss te makkelijk, maar wij vertrouwden degene die we uitnodigden genoeg om zelf te beslissen hoe of wat
Dat zijn wel leuke dingen inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Nee zo bedoel ik het niet, kwam mss wat rottig uit mijn toetsen.
We vertrouwden erop dat er geen vreselijk onbenullige, overbodige dingen werden gegeven, of 6 peper en zoutstellen
Maar envelopjes of een lijst met wensen... heb IK gewoon moeite mee.
Ze moeten zelf maar kijken wat ze willen geven, als ze iets willen geven
Wij zijn mee uit eten genomen door een broer van golfer bijvoorbeeld.
We kregen een zelfgemaakt trouwboekje met fotootjes. Een beschilderde fles wijn... etc etc.
Dát is juist het leuke vind ik.
-edit- toevoeging
Dát bedoel ikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
Ik wil geld en die leuke dingen
Ach, het blijft gewoon moeilijk. Zeker als je al gesetteld bent heb je kans dat je dingen krijgt die je al hebt, maar aan de andere kant, de mensen die je uitnodigt WETEN toch dat je gesetteld bent?
Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk pas echt samenwonen als we trouwen (laat samenwonen of jong trouwen, het is maar hoe je het wilt zien). Dan krijg je dus allemaal mensen die dingen willen kopen voor in ons nieuwe huis, wat op zich natuurlijk heel goed bedoeld is, maar het is niet handig als je dan allemaal dingen krijgt die je eigenlijk niet wilt hebben, of die je al hebt. Veel van dat soort dingen wil je toch het liefst zelf uitzoeken, want zelfs de keuze van een koffiezetapparaat kan heel persoonlijk zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Mensen mogen toch zelf weten wat ze willen geven?
Zo denk ik erover.. mss te makkelijk, maar wij vertrouwden degene die we uitnodigden genoeg om zelf te beslissen hoe of wat
Mijn schoonzus zat het dus gisteren te vertellen dat ze toen ze de envelopjes open maakten zich rot geschrokken zijn. Er waren max 100 man op het feest, maar toen ze buit bekeken bleken dus in diverse envelopjes 200 euro te zittenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
I hear ya!Het is ook gewoo lastig.
He, maar Anitra... hoeveel mensen had je broer dan trouwens uitgenodigd als hij er een complete verbouwing van heeft kunnen betalen?Of begeeft hij zich binnen zeer gegoede kringen?
Precies en ze waren ook behoorlijk geschrokken van het bedrag.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
200 Euro!![]()
Hoewel het bij mij heel welkom zou zijn zou ik het ook zwaar overdone vinden!
Ik vind 100 Euro al een behoorlijke som en zou zelf ook niet hoger komen dan 50 Euro tenzij het wel heeeeeeeeeeeeeel speciale mensen zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |