abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 15:47:09 #226
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_33627825
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Volgens mij hadden weinig mensen gedacht dat Knut ooit zou trouwen

Foto's gaan we zeker plaatsen Mijn jurk is zo mooi

of mag je dat niet zeggen van je eigen jurk
neuh, dat had ik dan wel weer verwacht

En dat moet je zeker zeggen joh, lijkt me ook geweldig eindelijk een excuus te hebben voor zo'n geweldige jurk. Trouwen hoeft in de komende 5 tot 10 jaar nog niet, maar zo'n jurk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33628073
Mijn broertje heeft ook geld gevraagd, want ze hebben alles al, maar hadden wel net een jaar een nieuw huis. Nu kunnen ze de enige verdieping die ze nog moesten verbouwen doen.

Wij zullen denk ik ook geld gaan vragen want ook hier hebben we alles al wel. Alhoewel een nieuwe wasmachine wel erg uit zou komen gezien deze om de week een draadje los heeft hangenmaar die is van mijn vorige huwelijk en daar hingen ook heel wat draadjes aan los, dus niet zo gek
pi_33628454
Wij vragen ook geld, want we willen graag fietsen kopen want die hebben we niet
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 16:09:14 #229
43556 miss_dynastie
pi_33628600
Als je echt een doel hebt of gewoon graag geld wilt zou ik dat gewoon op de kaart zetten of een los briefje bij de uitnodiging doen.
Niet zoals een ex-collega die een hekel had aan bloemen en planten erop zetten 'liever geen bloemen of planten, want wij gaan op huwelijksreis'. Ze kreeg namelijk heel veel plantenbonnen, omdat er mensen waren die dachten dat ze er juist wel van hielden alleen nu even niet i.v.m. de reis Duidelijk zijn dus
  maandag 2 januari 2006 @ 16:13:24 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33628709
Wij hadden niets op de uitnodiging gezet.
Ik vind dat zelf altijd een beetje hebberig staan.

En als mensen het ons vroeger zeiden we 'Of tuinbonnen of geld, want we willen nog een mooie lamp voor boven de tafel kopen'.
Op het feestje zelf hebben we van alles en nog wat gekregen en daar zaten ook gewoon hele leuke, gekke en lieve dingen bij.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 16:23:51 #231
43556 miss_dynastie
pi_33629076
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat zelf altijd een beetje hebberig staan.
Ik zit er echt tussenin, aan de ene kant vind ik het hebberig, aan de andere kant verstandig . Het ligt er dan vooral aan hoe het vermeld staat. Als er gewoon staat:
'Cadeausuggestie? Wij sparen voor nieuwe fietsen!' vind ik dat helemaal niet vervelend, staat er
'Geen cadeaus, want wij sparen voor nieuwe fietsen' dan zou ik wel wat nijdig worden zoiets hadden een achterneef en nicht op hun kaart gezet, alleen wilden zij geen fietsen maar ik weet ook niet meer wat wel.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:28:20 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33629239
Ja, dat is ook wel waar miss_d. Met het eerste zou ik idd minder moeite hebben.
Ik vind vooral die envelopjes altijd een beetje hypocrieterig. We willen graag geld maar durven dat niet hardop te zeggen. nofi
  maandag 2 januari 2006 @ 16:31:23 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33629365
Wij zetten er ook een envelopje op want verder weet ik het echt niet en we hebben alles al dus tja.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:32:33 #234
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33629420
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel waar miss_d. Met het eerste zou ik idd minder moeite hebben.
Ik vind vooral die envelopjes altijd een beetje hypocrieterig. We willen graag geld maar durven dat niet hardop te zeggen. nofi

Wat moet je anders doen? "Wij willen geld en geen cadeau's s.v.p."
  maandag 2 januari 2006 @ 16:36:27 #235
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_33629545
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

"SHOW ME THE MONEY"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:36:50 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33629555
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:

Ik zou gewoon niks erop zetten...
Maar goed, dat is voor iedereen anders. Daarom zei ik ook 'nofi'.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:40:07 #237
54772 Silmarwen
pi_33629655
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou gewoon niks erop zetten...
Maar goed, dat is voor iedereen anders. Daarom zei ik ook 'nofi'.
Nee dat snap ik wel hoor Ik vat het ook niet lullig op. Ik vind een envelopje ook minder maar we willen liever geld Dan kun je zelf uitzoeken wat je leuk vindt. Cadeaubonnen zijn ook prima hoor Maar ik voel me zo rot als je allemaal eisen gaat stellen
  maandag 2 januari 2006 @ 16:42:22 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33629708
I hear ya! Het is ook gewoo lastig.

He, maar Anitra... hoeveel mensen had je broer dan trouwens uitgenodigd als hij er een complete verbouwing van heeft kunnen betalen? Of begeeft hij zich binnen zeer gegoede kringen?
  maandag 2 januari 2006 @ 18:10:06 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_33632224
Ja precies, ik wil de gastenlijst van zijn trouwerij ook wel voor die van mij... (niet dat die al gepland is overigens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33632700
Mensen mogen toch zelf weten wat ze willen geven?

Zo denk ik erover.. mss te makkelijk, maar wij vertrouwden degene die we uitnodigden genoeg om zelf te beslissen hoe of wat
  maandag 2 januari 2006 @ 18:30:44 #241
54772 Silmarwen
pi_33632867
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:

Zo denk ik erover.. mss te makkelijk, maar wij vertrouwden degene die we uitnodigden genoeg om zelf te beslissen hoe of wat
Alsof wij onze gasten niet vetrouwen
pi_33632939
Nee zo bedoel ik het niet, kwam mss wat rottig uit mijn toetsen.
We vertrouwden erop dat er geen vreselijk onbenullige, overbodige dingen werden gegeven, of 6 peper en zoutstellen

Maar envelopjes of een lijst met wensen... heb IK gewoon moeite mee.
Ze moeten zelf maar kijken wat ze willen geven, als ze iets willen geven

Wij zijn mee uit eten genomen door een broer van golfer bijvoorbeeld.
We kregen een zelfgemaakt trouwboekje met fotootjes. Een beschilderde fles wijn... etc etc.
Dát is juist het leuke vind ik.

-edit- toevoeging
  maandag 2 januari 2006 @ 18:38:27 #243
54772 Silmarwen
pi_33633113
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Nee zo bedoel ik het niet, kwam mss wat rottig uit mijn toetsen.
We vertrouwden erop dat er geen vreselijk onbenullige, overbodige dingen werden gegeven, of 6 peper en zoutstellen

Maar envelopjes of een lijst met wensen... heb IK gewoon moeite mee.
Ze moeten zelf maar kijken wat ze willen geven, als ze iets willen geven

Wij zijn mee uit eten genomen door een broer van golfer bijvoorbeeld.
We kregen een zelfgemaakt trouwboekje met fotootjes. Een beschilderde fles wijn... etc etc.
Dát is juist het leuke vind ik.

-edit- toevoeging
Dat zijn wel leuke dingen inderdaad
  maandag 2 januari 2006 @ 18:39:39 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_33633143
Ik wil geld en die leuke dingen

Ach, het blijft gewoon moeilijk. Zeker als je al gesetteld bent heb je kans dat je dingen krijgt die je al hebt, maar aan de andere kant, de mensen die je uitnodigt WETEN toch dat je gesetteld bent?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33633232
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
Ik wil geld en die leuke dingen

Ach, het blijft gewoon moeilijk. Zeker als je al gesetteld bent heb je kans dat je dingen krijgt die je al hebt, maar aan de andere kant, de mensen die je uitnodigt WETEN toch dat je gesetteld bent?
Dát bedoel ik
pi_33635218
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:

Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk pas echt samenwonen als we trouwen (laat samenwonen of jong trouwen, het is maar hoe je het wilt zien). Dan krijg je dus allemaal mensen die dingen willen kopen voor in ons nieuwe huis, wat op zich natuurlijk heel goed bedoeld is, maar het is niet handig als je dan allemaal dingen krijgt die je eigenlijk niet wilt hebben, of die je al hebt. Veel van dat soort dingen wil je toch het liefst zelf uitzoeken, want zelfs de keuze van een koffiezetapparaat kan heel persoonlijk zijn.
Daarom vind ik zo'n lijst toch wel een uitkomst. Veel mensen vinden het niet leuk om geld te geven, maar ik vind het zelf vaak lastig genoeg om iets uit te zoeken voor een ander, zeker als het gaat om iets voor in huis of een gebruiksvoorwerp. Dat ligt toch wat lastiger dan een bos bloemen of een fles drank.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_33635386
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
I hear ya! Het is ook gewoo lastig.

He, maar Anitra... hoeveel mensen had je broer dan trouwens uitgenodigd als hij er een complete verbouwing van heeft kunnen betalen? Of begeeft hij zich binnen zeer gegoede kringen?
Mijn schoonzus zat het dus gisteren te vertellen dat ze toen ze de envelopjes open maakten zich rot geschrokken zijn. Er waren max 100 man op het feest, maar toen ze buit bekeken bleken dus in diverse envelopjes 200 euro te zitten En in heel veel 150 of 100.
Voelde me toen behoorlijk dom toen ik het hoorde en ik "maar" 50 euro gegeven had

Hier zitten trouwens niet de envelopjes van mijn ouders, haar moeder en mijn oom bij die zullen wel een beetje meer inhoud gehad hebben

Het was igg net te weinig voor een groot dakkapel, maar genoeg om van de zolder van 1 kamer 2 kamers te maken en de vloer te leggen + wastafel aan te leggen.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:52:00 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33635487
200 Euro!
Hoewel het bij mij heel welkom zou zijn zou ik het ook zwaar overdone vinden!
Ik vind 100 Euro al een behoorlijke som en zou zelf ook niet hoger komen dan 50 Euro tenzij het wel heeeeeeeeeeeeeel speciale mensen zouden zijn.
pi_33635615
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
200 Euro!
Hoewel het bij mij heel welkom zou zijn zou ik het ook zwaar overdone vinden!
Ik vind 100 Euro al een behoorlijke som en zou zelf ook niet hoger komen dan 50 Euro tenzij het wel heeeeeeeeeeeeeel speciale mensen zouden zijn.
Precies en ze waren ook behoorlijk geschrokken van het bedrag.

Dus 50 euro is een goed bedrag? Voelde me ineens zo krenterig gisteren omdat het wel mijn broertje is, maar aan de andere kant veel contact hebben we niet.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:59:35 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33635753
Ja natuurlijk is dat een goed bedrag!

Het is ruim 100 gulden, wat ik een behoorlijk bedrag vind (considering dat ik voor een verjaardag met een kadootje toch wel rond de 15 euro probeer te blijven).
En daarnaast... als dat jouw limiet is, dan is het toch sowieso goed.
Niet iedereen kan zomaar even 100 euro of zo missen, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')