En doei!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:07 schreef kissa het volgende:
Geprobeerd bij te lezen maar helaas...niet gelukt![]()
Taruste!![]()
![]()
Maken we het hier toch te erg voor woorden, daar hebben we de BB-bewoners toch niet perse oor nodigquote:
Denk dat het een goed idee is om de BB-bewoners nooit ons survival-game te laten zien, na ons gebash op hoe zij de weekopdrachten spelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maken we het hier toch te erg voor woorden, daar hebben we de BB-bewoners toch niet perse oor nodig![]()
Hoezo. Wij zijn toch erg goed, gemotiveerd tot op het bot en vooral zeer goed georganiseerd bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Denk dat het een goed idee is om de BB-bewoners nooit ons survival-game te laten zien, na ons gebash op hoe zij de weekopdrachten spelen.![]()
Nacht Gertquote:
Ook goeienachtquote:
Waar en met wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:23 schreef newsman het volgende:
Net een spel schaken gespeeld, ik won hem maar de partij was bagger
WB!quote:
En trustenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef newsman het volgende:
Maar lieve mensen ik ga genieten in de wijnkelder, die god ons gaf tot snel weer, God ik ga morgen prono kijken vergeef me.
Tja, ik snap er geen dooie dood an maargoed, snap je issuequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:31 schreef Day het volgende:
Ik lig echt helemaal in een deuk hier met dat survival-spel![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef newsman het volgende:
Maar lieve mensen ik ga genieten in de wijnkelder, die god ons gaf tot snel weer, God ik ga morgen prono kijken vergeef me.
Hej ging jij niet slapen? Volgens mij zou je allang in bed moeten liggenquote:
Dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:31 schreef Day het volgende:
Ik lig echt helemaal in een deuk hier met dat survival-spel![]()
Aan het levellen met de bewoners. Hoezoquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
Het was heel gezellig!
Alleen de eerste kroeg had een DJ. En nu ben ik doof. Van kut-muziek ook nog eens.
Maar ik heb jullie wel gemist.
(hahahaha dat is is overdreven, maar het is wel triest hoe vaak mijn gedachten afdwaalden naar BB cq FOK cq jullie, terwijl ik in de kroeg was)
Wat zijn jullie aan het doen?![]()
ICC?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:23 schreef newsman het volgende:
Net een spel schaken gespeeld, ik won hem maar de partij was bagger
Oh, zijn jullie ook alcoholisten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige![]()
M'n ventje kwam net al met z'n kop om de deur heen om te kijken of er misscien iets misging met me.
viel best mee hoor, alleen een glas wijn over tafel gespuugd, vervolgens omgegooid. Glas kapot wijn weg. Verder was er niets aan de hand hoor![]()
Tja, Tanjalies zwakt dat nu toch wat af, in zijn recente posts van deze editie, hij stelt namelijk dat de stemming over het algemeen eerlijk verloopt. Er wordt wel met de percentages geklooid, om het spannend te houden, maar de verliezer verliést ook echt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB!![]()
Oja Gert, jij weet wat meer van de hoed en de rand hier dus ik wil je gaarne even verwijzen naar [BB] SC 658 Dido ontdooit! dat is een post van Tanjalies en jij weet dat het een BB medewerker is dus even om de boel op te helderen enzo zegmaar
En dat betekent: in slaap aan het kukelen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Aan het levellen met de bewoners. Hoezo![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat betekent: in slaap aan het kukelen?
Of betekent het: roddelen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
Het was heel gezellig!
Alleen de eerste kroeg had een DJ. En nu ben ik doof. Van kut-muziek ook nog eens.
Maar ik heb jullie wel gemist.
(hahahaha dat is is overdreven, maar het is wel triest hoe vaak mijn gedachten afdwaalden naar BB cq FOK cq jullie, terwijl ik in de kroeg was)
Wat zijn jullie aan het doen?![]()
Heb jij de streams nog aan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slapende bewoners aan het bekijken en elkaar analcieeren en en jij??????
quote:
We hebben die volhouders nodig als waarschuwing dat er iemand wakker wordt hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij de streams nog aan?![]()
En, wie snurkt het hardst?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We hebben die volhouders nodig als waarschuwing dat er iemand wakker wordt hoor![]()
Ah.. gelukkig onze eigen brave tamagotchies(quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot027a.jpg]afbeelding][/URL]
Euh ken ik jouquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
Damn. Nu ik jou hier zie verschijnen, herinner ik me ineens dat ik het toilet beneden niet in de chloor heb gezet. Bedankt voor het langswippen he![]()
Hoe kom je daar dan weer bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
Damn. Nu ik jou hier zie verschijnen, herinner ik me ineens dat ik het toilet beneden niet in de chloor heb gezet. Bedankt voor het langswippen he![]()
Twisted mind I guessquote:
Buiten het feit dat je niks snapt ga je er ook nog omheenlullenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Twisted mind I guess![]()
Nee las even WC eend ipv PC eend. En zat al de hele tijd te denken dat ik toch echt iets was vergeten te doen. Toen ik zijn naam verkeerd las, schoot het me dus te binnen.
Ah je mag 't ook op het eerste houden hoor. Sla je de rest van het verhaal lekker over.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je niks snapt ga je er ook nog omheenlullen
Ik ken je nu wel iig, ik hoop dat ik dat niet vergeet
Dan heb je het überhaupt al best wel laat gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:54 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook maar eens. Straks staat er weer eentje te roepen dat ze uit bed wil![]()
En Dido is nog lekker ook!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/holydido.jpg]afbeelding][/URL]
En deze is gejat uit de fakes.
En nu houd ik ermee op.
hé Gerrit, ook weer thuus??quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je het überhaupt al best wel laat gemaakt.
Sterkte dadelijk.
Ik hoor er wel 1 vreselijk snurken....Roel?quote:
Ik ook zo maar eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mogge! Wat een dooie boel hier! Alles slaapt![]()
Yep, ze zaten al volop te fantaseren over de maaltijden deze week. Al baalde Naatje dat ze geen fles Wodka erbij hadden besteldquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben bij gelezenMorgen weer een nieuwe BB dag! Is de opdracht nou gelukt
![]()
Doegquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ze zaten al volop te fantaseren over de maaltijden deze week. Al baalde Naatje dat ze geen fles Wodka erbij hadden besteld![]()
En nu echt![]()
Ik ben ook weer bij gelezen en op tv de diverse video opnames bekekenquote:
truste supermamaquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:23 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ikkie slapen nu en hoplelijk mogen een feessie
![]()
![]()
uhmquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:29 schreef SuperMOM het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 05:26 schreef doka het volgende:
[..]
truste supermama![]()
[/quot![]()
da's pas een dagindeling....quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef just me het volgende:
* just me gaat even snel douchen en dan croissantjes kopen![]()
sow, mijn ogen zijn ook uitgestokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:52 schreef Sanne het volgende:
Ik blijf nog even fijn in bed liggen met mijn kat en de streams op mijn buik.
Owww wat ben ik toch blij met mijn nieuwe laptop
de haan? pleur de sprinkler maar aan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:00 schreef Sanne het volgende:
Als ie dan drummer wordt van een beetje een leuke band is het geen probleem, maar stel het wordt de fanfare.
BB gooi die haan maar aan, tis 9 uur!
Ow dat vind ik eigenlijk ook wel een beter idee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
de haan? pleur de sprinkler maar aan!
Met alcohol in plaats van water!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:06 schreef versabommie het volgende:
de haan? pleur de sprinkler maar aan!
quote:
Toch is die touwtjespop wel in vorm. Ik weet niet of ik zijn discipline nou bewonderenswaardig vind of alleen doodeng.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Rob is aan het sporten in de tuin.
Nou, dat kan allebei, maar hij is er iig niet pas onlangs mee begonnen. Dus ik denk dat hij thuis ook veel sport.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me zo afvraag is...zal Rob dit thuis ook zo doen of is dit om de kijkers te laten denken dat hij heel sportief is...
Dat merken we donderdag wel @ the exitquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me zo afvraag is...zal Rob dit thuis ook zo doen of is dit om de kijkers te laten denken dat hij heel sportief is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |