quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat betekent: in slaap aan het kukelen?
Of betekent het: roddelen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
Het was heel gezellig!
Alleen de eerste kroeg had een DJ. En nu ben ik doof. Van kut-muziek ook nog eens.
Maar ik heb jullie wel gemist.
(hahahaha dat is is overdreven, maar het is wel triest hoe vaak mijn gedachten afdwaalden naar BB cq FOK cq jullie, terwijl ik in de kroeg was)
Wat zijn jullie aan het doen?![]()
Heb jij de streams nog aan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Slapende bewoners aan het bekijken en elkaar analcieeren en en jij??????
quote:
We hebben die volhouders nodig als waarschuwing dat er iemand wakker wordt hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij de streams nog aan?![]()
En, wie snurkt het hardst?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We hebben die volhouders nodig als waarschuwing dat er iemand wakker wordt hoor![]()
Ah.. gelukkig onze eigen brave tamagotchies(quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot027a.jpg]afbeelding][/URL]
Euh ken ik jouquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
Damn. Nu ik jou hier zie verschijnen, herinner ik me ineens dat ik het toilet beneden niet in de chloor heb gezet. Bedankt voor het langswippen he![]()
Hoe kom je daar dan weer bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
Damn. Nu ik jou hier zie verschijnen, herinner ik me ineens dat ik het toilet beneden niet in de chloor heb gezet. Bedankt voor het langswippen he![]()
Twisted mind I guessquote:
Buiten het feit dat je niks snapt ga je er ook nog omheenlullenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Twisted mind I guess![]()
Nee las even WC eend ipv PC eend. En zat al de hele tijd te denken dat ik toch echt iets was vergeten te doen. Toen ik zijn naam verkeerd las, schoot het me dus te binnen.
Ah je mag 't ook op het eerste houden hoor. Sla je de rest van het verhaal lekker over.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je niks snapt ga je er ook nog omheenlullen
Ik ken je nu wel iig, ik hoop dat ik dat niet vergeet
Dan heb je het überhaupt al best wel laat gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:54 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook maar eens. Straks staat er weer eentje te roepen dat ze uit bed wil![]()
En Dido is nog lekker ook!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/holydido.jpg]afbeelding][/URL]
En deze is gejat uit de fakes.
En nu houd ik ermee op.
hé Gerrit, ook weer thuus??quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je het überhaupt al best wel laat gemaakt.
Sterkte dadelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |