1x leuk 2x saai 3x wegzappen enzquote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat kind tussen twee bn'ers gedoe moet echt ophouden, zo flauw.![]()
http://www.officialjimfanclub.nl/quote:
Ja, maar hij heeft wél way meer succes en vrouwen aan zijn voeten liggen dan dat kneusje.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef trith het volgende:
Ik weet niet hoor maar die gast die zei dat Jim niet kon zingen heeft gelijk. Jammer dat ze 'm zo zwart maken. Hi(Jim)j is alleen popi onder chickies onder 15. Niet omdat ie goed kan zingen iig. Jim = overrated.
Achterhaald ideequote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef trith het volgende:
Ik weet niet hoor maar die gast die zei dat Jim niet kon zingen heeft gelijk. Jammer dat ze 'm zo zwart maken. Hi(Jim)j is alleen popi onder chickies onder 15. Niet omdat ie goed kan zingen iig. Jim = overrated.
Bouwjaar 88... zegt genoegquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.officialjimfanclub.nl/![]()
![]()
Het is gewoon een overrated kneusje die er weer als een zwakbegaafde mongool bij zat.
Bouwjaar 1969, Geslacht Man..... Zegt genoegquote:
Mwahhh een keer zo oud...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Bouwjaar 1969, Geslacht Man..... Zegt genoeg![]()
Die van Ned2 kan tenminsten zingenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef DrDentz het volgende:
ik zie liever jim dan jantje smit op 2
gristus, ik mis de tijd dat iedereen jantje smit iets voor duitsers vond
Post je eigen pic is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:04 schreef DrDentz het volgende:
jim heeft iig niet zo'n dik bobbelig hoofd
Helemaal mee eens met jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jan Smit heeft er betere stem dan Jim
Nee niet gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met jou![]()
Heb je Jan Smit niet gezien bij Paul de Leeuw !
In Paul's parenavond![]()
hee rare zot let is op je post 11:11 op de 11ste van de 11stequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:17 schreef dragems het volgende:
[..]
hee rare zot let is op je post 11:11 op de 11ste van de 11ste
Fajah mag elke dag komen, jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:39 schreef Xrenity het volgende:
Weer Fajah? Kom op
Eerst Jim voor de tweede keer dit seizoen en nu FajahHad een vriend van de show verwacht
Nee, hij bleek er niet te zijn. Maar Jensen gaf wel in de uitzending aan, dat hij binnenkort op de rode bank zit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Was Jochem van Gelder er niet !?
Ik heb Jensen niet gezien;
Oké thnx.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, hij bleek er niet te zijn. Maar Jensen gaf wel in de uitzending aan, dat hij binnenkort op de rode bank zit.
Is dat die familie van die 3 zonen die meededen aan Idols en alleen de jongste er van doorging?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Gasten komende dagen:
Dinsdag:
- Familie Hendriks (Idols)
Ja, dat klopt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:59 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Is dat die familie van die 3 zonen die meededen aan Idols en alleen de jongste er van doorging?![]()
Yep gister werd de show opgenomen. Alleen het shakira gedeelte iig. Check shakiramedia.com om op de hoogte te blijvenquote:
wie?quote:
ik zie het niet veel bijzonder doe dan maar lola broodquote:
Ik dacht dat ze gisteren zou zijn bij Jensen !quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Euc- het volgende:
Wanneer komt shakira dan?
quote:Shakira op de bank van Jensen
Op donderdag 24 november staat de uitzending van ‘JENSEN!’ helemaal in het teken van Shakira. De Latijns-Amerikaanse zangeres brengt een bezoek aan het RTL 5-programma en neemt, naast een optreden, tevens plaats op de rode bank voor een interview.
Showhost Robert Jensen ondervraagt haar tussen 22.30 en 23.15 uur onder andere over haar geboorteland Colombia, haar liefdesleven, haar carrière en waarom zij haar nieuwe album ‘Oral Fixation 2’ heeft genoemd waarop de superster antwoordde; alles draait bij mij om mijn mond. Op 25 november komt de Engelstalige cd ‘Oral Fixation 2’ uit.
Shakira vind ik muzikaal geweldig (behalve dat vreselijke 'Laundry Service'quote:
Hij wordt vast verliefd op d'rquote:Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Shakira vind ik muzikaal geweldig (behalve dat vreselijke 'Laundry Service') Hoop dat Jensen haar met respect behandeld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |