Is dat die familie van die 3 zonen die meededen aan Idols en alleen de jongste er van doorging?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Gasten komende dagen:
Dinsdag:
- Familie Hendriks (Idols)
Ja, dat klopt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:59 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Is dat die familie van die 3 zonen die meededen aan Idols en alleen de jongste er van doorging?![]()
Yep gister werd de show opgenomen. Alleen het shakira gedeelte iig. Check shakiramedia.com om op de hoogte te blijvenquote:
wie?quote:
ik zie het niet veel bijzonder doe dan maar lola broodquote:
Ik dacht dat ze gisteren zou zijn bij Jensen !quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Euc- het volgende:
Wanneer komt shakira dan?
quote:Shakira op de bank van Jensen
Op donderdag 24 november staat de uitzending van ‘JENSEN!’ helemaal in het teken van Shakira. De Latijns-Amerikaanse zangeres brengt een bezoek aan het RTL 5-programma en neemt, naast een optreden, tevens plaats op de rode bank voor een interview.
Showhost Robert Jensen ondervraagt haar tussen 22.30 en 23.15 uur onder andere over haar geboorteland Colombia, haar liefdesleven, haar carrière en waarom zij haar nieuwe album ‘Oral Fixation 2’ heeft genoemd waarop de superster antwoordde; alles draait bij mij om mijn mond. Op 25 november komt de Engelstalige cd ‘Oral Fixation 2’ uit.
Shakira vind ik muzikaal geweldig (behalve dat vreselijke 'Laundry Service'quote:
Hij wordt vast verliefd op d'rquote:Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Shakira vind ik muzikaal geweldig (behalve dat vreselijke 'Laundry Service') Hoop dat Jensen haar met respect behandeld
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |