1x leuk 2x saai 3x wegzappen enzquote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat kind tussen twee bn'ers gedoe moet echt ophouden, zo flauw.![]()
http://www.officialjimfanclub.nl/quote:
Ja, maar hij heeft wél way meer succes en vrouwen aan zijn voeten liggen dan dat kneusje.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef trith het volgende:
Ik weet niet hoor maar die gast die zei dat Jim niet kon zingen heeft gelijk. Jammer dat ze 'm zo zwart maken. Hi(Jim)j is alleen popi onder chickies onder 15. Niet omdat ie goed kan zingen iig. Jim = overrated.
Achterhaald ideequote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef trith het volgende:
Ik weet niet hoor maar die gast die zei dat Jim niet kon zingen heeft gelijk. Jammer dat ze 'm zo zwart maken. Hi(Jim)j is alleen popi onder chickies onder 15. Niet omdat ie goed kan zingen iig. Jim = overrated.
Bouwjaar 88... zegt genoegquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.officialjimfanclub.nl/![]()
![]()
Het is gewoon een overrated kneusje die er weer als een zwakbegaafde mongool bij zat.
Bouwjaar 1969, Geslacht Man..... Zegt genoegquote:
Mwahhh een keer zo oud...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Bouwjaar 1969, Geslacht Man..... Zegt genoeg![]()
Die van Ned2 kan tenminsten zingenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef DrDentz het volgende:
ik zie liever jim dan jantje smit op 2
gristus, ik mis de tijd dat iedereen jantje smit iets voor duitsers vond
Post je eigen pic is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:04 schreef DrDentz het volgende:
jim heeft iig niet zo'n dik bobbelig hoofd
Helemaal mee eens met jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jan Smit heeft er betere stem dan Jim
Nee niet gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met jou![]()
Heb je Jan Smit niet gezien bij Paul de Leeuw !
In Paul's parenavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |