Was gewoon een dikke kutgrap, net als Bassie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef slindenau het volgende:
Die grap van Bassie over die zwarte pieten/negertjes...is er iemand die em snapte? Volgens mij snapte Jensen em ook niet.
Enne, 4:3 plaatjes van een breedbeeld uitzending in de OP is natuurlijk niet zo netjes.
WTF, wie is dat?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef slindenau het volgende:
Oh, en Roi...dit is deel 4 eigenlijk al.
Dit was 3: The Daily Jensen, I'm sorry that I'm ignoring you Jan [3]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een sukkel is die Herman toch
Ik zou mezelf ophangen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef Murray het volgende:
[..]
WTF, wie is dat?
Knappe jongeman, al zeg ik het zelf!
Het is dat ik niet zo debiel lach, voor de rest lijkt 'ie best op mij.
Ik compenseer het tenminste nog met m'n uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Sorry, je bent blijkbaar ook nog eens net zo debiel als Herman.
Ik kreeg een e-mailtje van rtl4, dat Shakira bij Jensen komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef ThomasBerge het volgende:
15 november zal Shakira naast Jan plaatsnemen op de rode bank
Kreeg ik ook, je kan kaarten winnen. Die wil ik wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg een e-mailtje van rtl4, dat Shakira bij Jensen komt![]()
Een nieusbrief van RTL is dat, wat ik kreeg !!
Ik ga niet naar Jensenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Kreeg ik ook, je kan kaarten winnen. Die wil ik wel..
Ik zit nu te luisteren net 2 minutenquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Klingon het volgende:
Hier trouwens een stukje uit 1988 met Jan Paparazzi (destijds beter bekend als Sebastian Black). Komt uit Jensen in de Middag.
Leuk fragmentquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Klingon het volgende:
Hier trouwens een stukje uit 1988 met Jan Paparazzi (destijds beter bekend als Sebastian Black). Komt uit Jensen in de Middag.
oja dat belspelhoertjequote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef Honky het volgende:
Die komt dus morgen als ik het goed begrijp.
Hij zou wel iets meer geld mogen besteden aan de tribune ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Klingon het volgende:
Barend en Van Dorp is niet langer de dagelijkse show die ontzettend veel kijkers trekt, dat is Jensen. Het is leuk dat er om die reden veel internationale gasten bij Jensen op de bank zitten cq. optreden.
ik zou het pratende paard, Anky van Grunsven, wel eens op de bank willen zien zitten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef Krizmir het volgende:
Wie zouden jullie nog graag op de rode bank willen hebben?
:-)
Gezellig, z'n oude station (links)..quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Klingon het volgende:
Mag hij Carl en John uit Expeditie Robinson ook wel uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef bitch30 het volgende:
ik denk dat, voor degene die HetBlok volgen, die achterlijke Paul en Maschja, ook wel op de bank komen! Maar dat zal wel tegen de tijd zijn dat het programma is afgelopen, maar als het zover is, JENSEN PAK HEM!!!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef funrider het volgende:
de b typetjes zijn best leuk hoor teminste leuker dan die mensen die beroemt zijn die doen minder hun bestquote:Die gasten zijn veelal wel erg B typetjes. Maar ja wat wil je daily show.
news is veel anders dan ditwas het nieuws maar niet minder leukquote:Kijk zo nu en dan. Jensen Daily News is niet veel soeps erg gejat van Ditwashetnieuws (waar het wel leuk is)
zie nog genoeg spontame grappen maar idd er was een tijd dat ze wel bijna allemaal spontaan warenquote:voor de rest doet Jensen leuk al is soms erg duidelijk voor ingestudeerde grappen.
ik zeg gewoon inruilen voor herman die doet zijn best om optevallenquote:Rol Jan blijft apart, die gozert doet bijna niks in dit seizoen..
word er niet warm vanquote:leuk om een normale foto van m te zien..
niet zo leuk als lola broodquote:lekker chicky trouwens die meid
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Die Jensen was de foto's ff aan het checken hoor![]()
!
0.10.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Nou, die NL gasten mogen van mij bij Barend en van Dorp komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef dragems het volgende:
wel jammer ik vind dat de gasten uit nl moeten komen
Donderdagquote:Op donderdag 10 november 2005 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond bij Jensen !!
ik ga ieder geval morgen kijken en ook maandagquote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vrijdag
11 November
- Jochem van Gelder
- IOS (Is Ook Schitterend)
Maandag
14 November
- Tommy Lee
nou nou wat een vergelijking net zo iets als bruce springstein en borusquote:Op donderdag 10 november 2005 04:47 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Nou, die NL gasten mogen van mij bij Barend en van Dorp komen.
Als ik kan kiezen tussen BZN of Oasis
No contest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |