Was gewoon een dikke kutgrap, net als Bassie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef slindenau het volgende:
Die grap van Bassie over die zwarte pieten/negertjes...is er iemand die em snapte? Volgens mij snapte Jensen em ook niet.
Enne, 4:3 plaatjes van een breedbeeld uitzending in de OP is natuurlijk niet zo netjes.
WTF, wie is dat?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef slindenau het volgende:
Oh, en Roi...dit is deel 4 eigenlijk al.
Dit was 3: The Daily Jensen, I'm sorry that I'm ignoring you Jan [3]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een sukkel is die Herman toch
Ik zou mezelf ophangen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef Murray het volgende:
[..]
WTF, wie is dat?
Knappe jongeman, al zeg ik het zelf!
Het is dat ik niet zo debiel lach, voor de rest lijkt 'ie best op mij.
Ik compenseer het tenminste nog met m'n uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:34 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Sorry, je bent blijkbaar ook nog eens net zo debiel als Herman.
Ik kreeg een e-mailtje van rtl4, dat Shakira bij Jensen komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef ThomasBerge het volgende:
15 november zal Shakira naast Jan plaatsnemen op de rode bank
Kreeg ik ook, je kan kaarten winnen. Die wil ik wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg een e-mailtje van rtl4, dat Shakira bij Jensen komt![]()
Een nieusbrief van RTL is dat, wat ik kreeg !!
Ik ga niet naar Jensenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Kreeg ik ook, je kan kaarten winnen. Die wil ik wel..
Ik zit nu te luisteren net 2 minutenquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Klingon het volgende:
Hier trouwens een stukje uit 1988 met Jan Paparazzi (destijds beter bekend als Sebastian Black). Komt uit Jensen in de Middag.
Leuk fragmentquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Klingon het volgende:
Hier trouwens een stukje uit 1988 met Jan Paparazzi (destijds beter bekend als Sebastian Black). Komt uit Jensen in de Middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |