quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef funrider het volgende:
de b typetjes zijn best leuk hoor teminste leuker dan die mensen die beroemt zijn die doen minder hun bestquote:Die gasten zijn veelal wel erg B typetjes. Maar ja wat wil je daily show.
news is veel anders dan ditwas het nieuws maar niet minder leukquote:Kijk zo nu en dan. Jensen Daily News is niet veel soeps erg gejat van Ditwashetnieuws (waar het wel leuk is)
zie nog genoeg spontame grappen maar idd er was een tijd dat ze wel bijna allemaal spontaan warenquote:voor de rest doet Jensen leuk al is soms erg duidelijk voor ingestudeerde grappen.
ik zeg gewoon inruilen voor herman die doet zijn best om optevallenquote:Rol Jan blijft apart, die gozert doet bijna niks in dit seizoen..
word er niet warm vanquote:leuk om een normale foto van m te zien..
niet zo leuk als lola broodquote:lekker chicky trouwens die meid
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Die Jensen was de foto's ff aan het checken hoor![]()
!
0.10.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanavond geen herhaling?
Nou, die NL gasten mogen van mij bij Barend en van Dorp komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef dragems het volgende:
wel jammer ik vind dat de gasten uit nl moeten komen
Donderdagquote:Op donderdag 10 november 2005 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond bij Jensen !!
ik ga ieder geval morgen kijken en ook maandagquote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vrijdag
11 November
- Jochem van Gelder
- IOS (Is Ook Schitterend)
Maandag
14 November
- Tommy Lee
nou nou wat een vergelijking net zo iets als bruce springstein en borusquote:Op donderdag 10 november 2005 04:47 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Nou, die NL gasten mogen van mij bij Barend en van Dorp komen.
Als ik kan kiezen tussen BZN of Oasis
No contest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |