quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef Life het volgende:
Ga niet verder dan de voordeur, straks doe je onbewust wat nuttigs
wat zot der oetquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Big Momma uit Turkey Texas staat niet alleen bekend vanwege haar enorme borstomvang , maar tevens omdat zij billen aan haar voorkant heeft
Subliem!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Big Momma uit Turkey Texas staat niet alleen bekend vanwege haar enorme borstomvang , maar tevens omdat zij billen aan haar voorkant heeft
Bwhahahahaaaa!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit vind ik geen leuk topic. Je reinste discriminatie.
Ik heb liever niet dat jij je mengt in mijn topics, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb liever niet dat jij je zo uitlaat over je medemens, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:55 schreef Life het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat jij je mengt in mijn topics, alvast bedankt!
Jah, das hard he als iemand foto's van je moeder plaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef Choumacher het volgende:
Oh my Godom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Smaakpolitie het volgende:
Wat een moeite. Wat een kuttopic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat mens die die in de fik probeert te steken heeft een zwart hoofd en een bruin lichaamquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef Macchia_Nera het volgende:
Als dit doorzet moeten deze gasten overuren maken binnenkort.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Tjek eens wat ik op google vond, deze gast is zijn puntmuts en jurk vergetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
probeert waarschijnlijk negerin te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef C2C het volgende:
[..]
dat mens die die in de fik probeert te steken heeft een zwart hoofd en een bruin lichaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk is de verf daar weggesleten van het nueckenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef C2C het volgende:
[..]
dat mens die die in de fik probeert te steken heeft een zwart hoofd en een bruin lichaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef indy-jones het volgende:
[..]
probeert waarschijnlijk negerin te worden.
In mijn Hoe word ik cool - door Life en Myers tutorial staat een uitgebreid stuk over neger muziek, misschien dat je daar wat aan hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:09 schreef Rainboww het volgende:
Yo Homie, Master Topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TTT !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis alleen een stukje over de muziek, dit is net zo belangrijk!
Een echte neger houdt immers niet van Trance, maar doet aan rappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en voert daarbij ritmische dansjes uitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder RESPECT to y'all!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangezien er grotendeels mannen op Fok! komen heb ik mijn tutorial afgestemt op de grootste groep. Je kan zelf ook research doen hierover, op Google kan je veel informatie vinden over negerinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef Avani het volgende:
Waarom is dit alleen op mannen gericht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Misschien wil ik wel negerin worden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Big Momma uit Turkey Texas staat niet alleen bekend vanwege haar enorme borstomvang , maar tevens omdat zij billen aan haar voorkant heeft
Jij bent zeker al neger. Dit topic is niet voor jou bedoeld!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop