Ik vind stalken meer als je iemand echt bedreigt, aan de telefoon hijgt. Continu opwachten met een knuppel en een fototoestel ofzo. Wat ik heb gedaan, tja, dat was ook niet best, en miss dat het haar pijn heeft gedaan ja, maar zo erg was het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef beelz het volgende:
Gast ec ht... lees eens even na en denk dan logisch na. Dat is wel stalken.
Doe niet zo naief. Die jongen is een stalker. Punt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
ik denk dus niet dat jij een stalker bent als ik het zo hoor, je had het gewoon zwaar te pakken...en die meiden die je zo noemen zijn waarschijnlijk alleen maar jaloers dat er niet iemand is die op hun jacht maakt...tenslotte is het de oudste sport die er is...een meisje proberen te veroveren... maar imho geen nood hoor: geen handvol maar een landvol en waarschijnlijk een stuk sympathieker![]()
ja dat kan best. Wie weet is dat meisje nu bang en druft ze niet meer alleen de straat op?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar of het nou zo erg kwaad kan...
stal·ken (ov.ww.)quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind stalken meer als je iemand echt bedreigt, aan de telefoon hijgt. Continu opwachten met een knuppel en een fototoestel ofzo. Wat ik heb gedaan, tja, dat was ook niet best, en miss dat het haar pijn heeft gedaan ja, maar zo erg was het niet.
'quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat kan best. Wie weet is dat meisje nu bang en druft ze niet meer alleen de straat op?
Ik noem maar even wat. Dus ja het kan wel kwaat.
Dan ben ik het niet eens met dat woordenboek.. Ik heb het ook niet bewust gedaan.. Ik wil haar geen pijn doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef beelz het volgende:
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastig vallen enz.
bron: vandale.nl
Zo duidelijk?
"enz", dus ook hinderlijk achtervolgen valt onder stalken...quote:stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastig vallen enz.
om even een extreem voorbeeld te geven dan maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet eens met dat woordenboek.. Ik heb het ook niet bewust gedaan.. Ik wil haar geen pijn doen.
Tuurlijk ben je dan een moordenaar.. Dit is een nogal kromme vergelijking.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef ook_gek het volgende:
om even een extreem voorbeeld te geven dan maar.
Er zijn ook mensen die een man/vrouw hebben vermoord uit "liefde"
Maar goed dan ben je natuurlijk geen moordenaar toch?
zo'n moord heet niet voor niets: Crime Passionelquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
om even een extreem voorbeeld te geven dan maar.
Er zijn ook mensen die een man/vrouw hebben vermoord uit "liefde"
Maar goed dan ben je natuurlijk geen moordenaar toch?
Liefde kan gekke dignen doen met mensen. Dus wel degelijk KAN het een bedreiging zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef FoXyLiZ het volgende:
een stalker is een bedreiging vind ik, een verliefde jongen is geen bedreiging
OMG je bent nog dommer dan ik dacht. Dus als je het niet eens bent met de omschrijving van een woordenboek dan klopt het niet. Doe in godsnaam niet zo dom.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet eens met dat woordenboek.. Ik heb het ook niet bewust gedaan.. Ik wil haar geen pijn doen.
Ik ben zeker niet dom. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met de definitie van stalker, wat in het woordenboek staat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef beelz het volgende:
OMG je bent nog dommer dan ik dacht. Dus als je het niet eens bent met de omschrijving van een woordenboek dan klopt het niet. Doe in godsnaam niet zo dom.
zeg Beelz, als ik kijk naar het plaatje bij je posts, je avatar, voel ik mezelf ook best wel bang worden, of is dat juist je bedoeling?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef beelz het volgende:
[..]
OMG je bent nog dommer dan ik dacht. Dus als je het niet eens bent met de omschrijving van een woordenboek dan klopt het niet. Doe in godsnaam niet zo dom.
Ja dat noemen wij hier spartelen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet dom. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met de definitie van stalker, wat in het woordenboek staat.
Het is het logo van Redhat linux. Maar als jij er bang van wil worden ga dan gerust je gang, er zit vast wel een RIAGG bij je in de buurt waar je erover kan praten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
zeg Beelz, als ik kijk naar het plaatje bij je posts, je avatar, voel ik mezelf ook best wel bang worden, of is dat juist je bedoeling?
Dat is shadowman, het logo van Red Hat http://www.redhat.com/quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef FoXyLiZ het volgende:
zeg Beelz, als ik kijk naar het plaatje bij je posts, je avatar, voel ik mezelf ook best wel bang worden, of is dat juist je bedoeling?
Correct.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is shadowman, het logo van Red Hat http://www.redhat.com/
Ik schat trouwens daarom ook dat Beelz linux gebruikt?
Hulp zoeken is niet nodig.. En ik vind het zelf nog steeds geen stalken, maar goed...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef djenneke het volgende:
En hukp zoeken vind ik nog steeds een heel goed idee.
Zodra iemand aangeeft niet gediend te zijn van aandacht en achtervolgen, en iemand is niet bereid zich daarvan iets aan te trekken, dan is het wel degelijk stalking in mijn woordenboek. Dat het niet jouw bedoeling was, zal echt iedereen een dikke worst wezen.
Okeej ik zal even echt serieus doen nu en je niet afzeiken. Ik zal het zo duidelijk mogelijk zeggen ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Hulp zoeken is niet nodig.. En ik vind het zelf nog steeds geen stalken, maar goed...
Nu snap ik weer waarom ik een hekel aan fedora, red hat en suse heb. Het zijn de gebruikers...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef beelz het volgende:
Correct.
Ik zei dat ik linux gebruik, niet dat ik redhat gebruik...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu snap ik weer waarom ik een hekel aan fedora, red hat en suse heb. Het zijn de gebruikers...
Welke distro dan wel? Aub geen debian, want dan moet ik mezelf afzeikenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:07 schreef beelz het volgende:
Ik zei dat ik linux gebruik, niet dat ik redhat gebruik...
Debian op fileserver, slackware op workstation1, FreeBSD (okeej geen linux) op workstation2.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Welke distro dan wel? Aub geen debian, want dan moet ik mezelf afzeiken
Debian en FreeBSD zijn goede keuzes.. Waarom kan ik het dan in godsnaam niet met jou vinden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef beelz het volgende:
Debian op fileserver, slackware op workstation1, FreeBSD (okeej geen linux) op workstation2.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:36 schreef benzin het volgende:
Gisteravond ben ik nogal woedend hier weggegaan, omdat ik nogal kwaad was geworden, vooral door die flauwe opmerkingen.
Vannacht heb ik erover nagedacht, en toch maar besloten naar de adviezen te luisteren. Ik wil even melden dat vooral mijn tweede besluit, wat hieronder genoemd is mij echt HEEL ZWAAR gevallen is. Wat ik dus ga doen:
-Ik schrijf haar een briefje
-Ik ga proberen haar te vergeten en het ergens anders te proberen
Hierbij doet zich dan wel een nieuw probleem voor. Zoals ik zeg heb ik hiermee bij bijna alle meiden op school geen goede naam gekregen, en voorts ben ik door dit voorval ook vrij bang geworden, en praat(te) ik bijna nooit met meiden, en hun ook nooit met mij.
Wat te doen?
En dan, hoe verder?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:19 schreef djenneke het volgende:
Nou, een laatste keer dan:
Laat haar gewoon met rust!
Einde verhaal.
Opgelost, slotjequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:19 schreef djenneke het volgende:
Nou, een laatste keer dan:
Laat haar gewoon met rust!
Einde verhaal.
Welk gedeelte van laat haar met rust begrijp je niet?quote:
Haar vergeten en op zoek naar iemand anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef benzin het volgende:
En dan, hoe verder?
Het gaat om wat te doen na haar met rust laten, hoe dan verder met andere meiden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Welk gedeelte van laat haar met rust begrijp je niet?
Daar zijn genoeg topics / topicreeksen over op Fok!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat om wat te doen na haar met rust laten, hoe dan verder met andere meiden?
Ook met rust laten, wachten tot de zomer of tot iemand toenadering tot jou zoekt. Hou je afzijdig de komende maanden. Wens na de kerstvakantie iedereen een gelukkig nieuwjaar toe. Met de zomer zijn ze het vergeten en na de zomervakantie gaan ze met je om.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat om wat te doen na haar met rust laten, hoe dan verder met andere meiden?
je geeft zelf aan advies nodig te hebben, fijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Debian en FreeBSD zijn goede keuzes.. Waarom kan ik het dan in godsnaam niet met jou vinden?
Op eens bedenk ik me trouwens ook dat we nu eigenlijk een eind of-topic zijn. Ik vroeg vanmorgen om nieuw advies, we zijn nu twee paginas en een paar verspilde uren verder, en heb nog steeds geen advies gehad. Graag weer on-topic graag
[..]
gewoon niet stalken en dan komt alles goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben die dit heeft meegemaakt. Ik ben niet geobsedeerd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef Boeman het volgende:
je geeft zelf aan advies nodig te hebben, fijn.
Maar je denkt niet dat je hulp nodig hebt.
Je wilt althans geen hulp zoeken.
Ben je:
a-lui
b-naïef
of c- gewoon aandachtsgeil?
Je hebt nu een topic vol op fok, en nog steeds geen (voor jou) bevredigend antwoord.
ZOEK HULP! Ga praten ergens, je bent al 1,5 geobsedeerd door iemand, wakker worden!!!
nee en een drugs verslaafde zegt ook dat hij zonder kanquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben die dit heeft meegemaakt. Ik ben niet geobsedeerd!
maar reageer nou eens inhoudelijk op mijn postquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben die dit heeft meegemaakt. Ik ben niet geobsedeerd!
Nee, je bent niet de enige die dit meemaakt. Je bent echter ook niet de enige die voor dit gedrag een keer fysiek beschadigd wordt of zelfs wordt verstoten door de omgeving. Besef dat goed.quote:Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben die dit heeft meegemaakt. Ik ben niet geobsedeerd!
Dat kan ik niet. Er staat niets zinvols in.Ik heb geen professionele hulp nodig! En kunnen we niet opnieuw on-topic gaan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef Boeman het volgende:
maar reageer nou eens inhoudelijk op mijn post
Wat dacht je van gewoon normaal doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Er staat niets zinvols in.Ik heb geen professionele hulp nodig! En kunnen we niet opnieuw on-topic gaan?
Hoe dan met andere meiden om te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |