Niet als ze je na 10 seconden geblocked heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
je kan ook een gesproken boodschap sturen met msn?
My lijkt het dan logisch om gewoon de draad op te pakken en juist wat vaker met meiden te gaan praten. Evt. vriendinnen van vriendinnen of whatever maar dan maak je wer een goede vriendelijke indruk. En altijd de gentlemen zijn..quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:36 schreef benzin het volgende:
Hierbij doet zich dan wel een nieuw probleem voor. Zoals ik zeg heb ik hiermee bij bijna alle meiden op school geen goede naam gekregen, en voorts ben ik door dit voorval ook vrij bang geworden, en praat(te) ik bijna nooit met meiden, en hun ook nooit met mij.
Wat te doen?
gewoon aardig zijn tegen meiden, niet overdreven enz, probeer bij een groep te komen en een beetje lol te maken, komt vanzelf goed zolang je maar niet wannabee/overdreven aardig oid doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:36 schreef benzin het volgende:
Gisteravond ben ik nogal woedend hier weggegaan, omdat ik nogal kwaad was geworden, vooral door die flauwe opmerkingen.
Vannacht heb ik erover nagedacht, en toch maar besloten naar de adviezen te luisteren. Ik wil even melden dat vooral mijn tweede besluit, wat hieronder genoemd is mij echt HEEL ZWAAR gevallen is. Wat ik dus ga doen:
-Ik schrijf haar een briefje
-Ik ga proberen haar te vergeten en het ergens anders te proberen
Hierbij doet zich dan wel een nieuw probleem voor. Zoals ik zeg heb ik hiermee bij bijna alle meiden op school geen goede naam gekregen, en voorts ben ik door dit voorval ook vrij bang geworden, en praat(te) ik bijna nooit met meiden, en hun ook nooit met mij.
Wat te doen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Vanaf nu gaan mensen hier normaal reageren of ze kunnen wat mij betreft optiefen.
Ik ging wel eens uit, tot ik verliefd werd op het meisje waar deze topic over begon.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:45 schreef C2C het volgende:
trouwens wel goed besluit, meiden zat, ookal zit daar in jou ogen mischien niet de ware bij, je vind haar vanzelf wel
je gaat toch wel is uit ofzo? daar zijn meiden zat hoor(letterlijk en figuurlijk)
dan ga je gewoon toch weer uit, hervat je "vorige leven"quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ging wel eens uit, tot ik verliefd werd op het meisje waar deze topic over begon.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Tormentus het volgende:
Ja, kappen met stalken sicko.
Again, k heb gewoon een paar foutjes gemaakt, en deze opmerking is al zxo vaakin dit topic gemaakt, datik deze vrij zinloos vind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
En ga eens praten met de schoolcouncellor/psycholoog.
Bedankt voor dit erg motiverende woordquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef Aurelianus het volgende:
Dat gaat dus nooit meer lukken he.
Graag gedaan. Nu kun je dit beschamende hoofdstuk afsluiten en verder gaan met je leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedankt voor dit erg motiverende woord![]()
Ik weet niet of je dit gelezen hebt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef Aurelianus het volgende:
Graag gedaan. Nu kun je dit beschamende hoofdstuk afsluiten en verder gaan met je leven.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:36 schreef benzin het volgende:
Gisteravond ben ik nogal woedend hier weggegaan, omdat ik nogal kwaad was geworden, vooral door die flauwe opmerkingen.
Vannacht heb ik erover nagedacht, en toch maar besloten naar de adviezen te luisteren. Ik wil even melden dat vooral mijn tweede besluit, wat hieronder genoemd is mij echt HEEL ZWAAR gevallen is. Wat ik dus ga doen:
-Ik schrijf haar een briefje
-Ik ga proberen haar te vergeten en het ergens anders te proberen
Wat te doen?
Zeg jij. Ondertussen heb jij blijkbaar nog steeds niet door dat je nog steeds geobsedeert bent en je hebt een gebrek aan sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Again, k heb gewoon een paar foutjes gemaakt, en deze opmerking is al zxo vaakin dit topic gemaakt, datik deze vrij zinloos vind.
Ja, ik zit bij een sportvereniging, maar eh, geen meiden.. Het is nl. een vechtsport...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan benzin.
Eh sja, op school heb je het mss een beetje verpest ja... zit je ook nog bij een (sport)vereniging? Daar kun je op een ongedwongen wijze mensen (waaronder meisjes) leren kennen die ook nog eens ongeveer dezelfde interesses hebben als jij.
Geen meisjes bij een vechtsportvereniging?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef benzin het volgende:
Ja, ik zit bij een sportvereniging, maar eh, geen meiden.. Het is nl. een vechtsport...
Ik weet dat ik stom bezig ben geweest, maar ik heb haar nooit bewust gestalkd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef Salvad0R het volgende:
zou maar oppassen met wie je stalkt, vriend.
Voor je het weet komt er zo'n gast als ik aan om je kansloze sicko-ass uit de bosjes te slepen . En de rest.
Als je nou eens begon met toegeven dat je een perverse zieke geest hebt en haar wel bewust hebt gestalkt dan komen we tenminste ergens...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik stom bezig ben geweest, maar ik heb haar nooit bewust gestalkd.
Dit zijn nou precies van die opmerkingen waarom ik gisteravond zo kwaad hier oprotte. Ik vraag advies, maar sommige mensen hier, zoals jij lijken dit niet te begrijpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef beelz het volgende:Als je nou eens begon met toegeven dat je een perverse zieke geest hebt en haar wel bewust hebt gestalkt dan komen we tenminste ergens...
Ik heb het een beetje moeilijk met respect hebben voor stalkers...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit zijn nou precies van die opmerkingen waarom ik gisteravond zo kwaad hier oprotte. Ik vraag advies, maar sommige mensen hier, zoals jij lijken dit niet te begrijpen![]()
Opnieuw, het is echt volkomen per ongeluk gegaan, en kijk nou eens hoeveel schade ik er zelf aan heb gehad... Heb je door er zo naar te kijken er wel meer respect voor?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef beelz het volgende:
Ik heb het een beetje moeilijk met respect hebben voor stalkers...
Wat voor schade jij hebt gehad? OMG je klinkt als een moslim... Zelf in de slachtofferrol gaan kruipen nuquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Opnieuw, het is echt volkomen per ongeluk gegaan, en kijk nou eens hoeveel schade ik er zelf aan heb gehad... Heb je door er zo naar te kijken er wel meer respect voor?
Ik kan het zo niet goedpraten, dat weet ik, maar toch..
Ik ben geen moslim. Ik heb helemaal geen geloof eigenlijk. Maar zijlijkt vrij gelukkig door te leven, terwijl ik gewoon echt pijn heb. Volgens mij heb ik er meer bijn aan dan zij. Dat weet ik zeker. Voorts hou ik ook blijvende geestelijke schade, want denk je dat deze hele situatie mij ook niet 'opvreet'?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef beelz het volgende:
Wat voor schade jij hebt gehad? OMG je klinkt als een moslim... Zelf in de slachtofferrol gaan kruipen nu
Dat meisje wat jij hebt gestalked is bang voor je. Angst is erger dan fysieke pijn en het kan je helemaal opvreten en jij beweert dat jij er zelf schade aan hebt ondervonden? Welke schade heb jij eraan ondervonden? Dat de meiden in je klas je niet moeten? Wow grote ramp knul, over een paar jaar ben je van die school af en ontmoet je allemaal nieuwe meiden waar je, nu je weet hoe het niet moet, op een gezonde manier mee om kan gaan. Jouw slachtoffer blijft bang en angstig door jou. Maar jij hebt echte schade ondervonden...
En alweer ontgaat het punt je compleet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim. Ik heb helemaal geen geloof eigenlijk.
Gast je hebt het je zelf aangedaan. En dat je pas na anderhalf jaar doorhebt hoe fout je bent is ook je eigen schuld.quote:Maar zijlijkt vrij gelukkig door te leven, terwijl ik gewoon echt pijn heb. Volgens mij heb ik er meer bijn aan dan zij. Dat weet ik zeker. Voorts hou ik ook blijvende geestelijke schade, want denk je dat deze hele situatie mij ook niet 'opvreet'?
Hier heb ik dan wel weer wat aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:34 schreef H1TM4N_NL het volgende:
he Benzin, ff een nuttige tip in tegenstelling tot sommige andere hier, denk dat je het beste tegen haar kunt zeggen dat je haar een jaar terug ofzo volgde maar dat je dat deed omdat ...... (verzin maar iets, ik ken der niet) en zeg dat je van haar houdt werkt het niet (grote kans 75 % denk ik) jammer dan, maar ze zal denk ik in elk geval minder kwaad op je zijn.
Ze was haar gummetje vergeten, die had benzin gevonden en die wilde hij aan haar teruggeven maar hij durfde haar niet zo goed aan te spreken dus liep hij maar anderhalf jaar lang als een kwijlende zombie achter haar aan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:34 schreef H1TM4N_NL het volgende:
, denk dat je het beste tegen haar kunt zeggen dat je haar een jaar terug ofzo volgde maar dat je dat deed omdat ...... (verzin maar iets, ik ken der niet)
Welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:35 schreef benzin het volgende:
vraag ik om advies en dan krijg ik zulke opmerkingen. Zulke operkingen hoor ik op school al elke dag, dus daar heb ik jullie niet voor nodig
Door er iedere keer op in te gaan maak je het ook echt niet erger ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:35 schreef benzin het volgende:
vraag ik om advies en dan krijg ik zulke opmerkingen. Zulke operkingen hoor ik op school al elke dag, dus daar heb ik jullie niet voor nodig
Willen jullie dus allemaal aub ophouden hiermee?
Nog tweeënhalf jaar....quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Nu weet benzin wel dat ie stom bezig is geweest.
Overigens benzin, hoe lang zit je nog op die school?
Want straks heb je waarschijnlijk weer een frisse start en kan je weer 'opnieuw' beginnen, alleen dan op de goede manier.
Hmm.quote:
Ik hoop het..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm.
Nou, wedden dat het toch wel overwaait?.
Over een maandje heeft bijna niemand het er meer over en zijn ze het allang vergeten, mits je daadwerkelijk op de achtergrond blijft en dus niet opvalt.
Vast wel.quote:
Inderdaad, kheb ook problemen met meisje gehad ze was de hele tijd ruzie aant maken alsk dan online kwam of haar belde ofzo. Kheb haar eventjes met rust gelaten en toen zei ze dat ze terug normaal wou doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast wel.
Laat in ieder geval het meisje nu totaal met rust. Dan merkt ze vanzelf ook wel dat je het nu wel snapt dat ze het niet oké vond.
k zal het eventjes laten rusten, maar ik ga daar het wel moelijk mee hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef Gladz0r het volgende:
Inderdaad, kheb ook problemen met meisje gehad ze was de hele tijd ruzie aant maken alsk dan online kwam of haar belde ofzo. Kheb haar eventjes met rust gelaten en toen zei ze dat ze terug normaal wou doen.
Eventjes laten rusten kan wonderen doen![]()
Zodra ie iemand hinderlijk achtervolgd ben je IMO al aan 't stalken, sim-pelquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef FoXyLiZ het volgende:
mensen, ik heb een vraag...is die jongen nou echt wel een stalker, ik vind het zo'n zwaar woord en zo erg te pas en onpas gebruikt...het is volgens mij niet zo dat hij onder haar slaapkamerraam zat te spioneren en haar bekogelde met telefoontjes enzo en trouwens wie heeft dat niet gedaan als je verliefd ben doe je dingen zoals hij...
Nee, ik heb haar slechts een paar keer gebeld, en het is zeker niet zo dat ik steeds bij haar huis zat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef FoXyLiZ het volgende:
het is volgens mij niet zo dat hij onder haar slaapkamerraam zat te spioneren en haar bekogelde met telefoontjes
Gast ec ht... lees eens even na en denk dan logisch na. Dat is wel stalken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar slechts een paar keer gebeld, en het is zeker niet zo dat ik steeds bij haar huis zat.
Het kwam er ongeveer op neer dat ik haar meestal naar huis volgde/met haar mee reed, steeds naar haar keek, altijd bij haar in de buurt probeerde te zijn op school, en ik had dan een verzamelingetje fotos van haar.
Ik vind dat ook niet echt stalken, maar zij heeft die mening wel, en ook velen op school schijnen die mening te hebben.
ik denk dus niet dat jij een stalker bent als ik het zo hoor, je had het gewoon zwaar te pakken...en die meiden die je zo noemen zijn waarschijnlijk alleen maar jaloers dat er niet iemand is die op hun jacht maakt...tenslotte is het de oudste sport die er is...een meisje proberen te veroveren... maar imho geen nood hoor: geen handvol maar een landvol en waarschijnlijk een stuk sympathiekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar slechts een paar keer gebeld, en het is zeker niet zo dat ik steeds bij haar huis zat.
Het kwam er ongeveer op neer dat ik haar meestal naar huis volgde/met haar mee reed, steeds naar haar keek, altijd bij haar in de buurt probeerde te zijn op school, en ik had dan een verzamelingetje fotos van haar.
Ik vind dat ook niet echt stalken, maar zij heeft die mening wel, en ook velen op school schijnen die mening te hebben.
nee dit is lekker normaal gedragquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef Fwnk het volgende:
de term stalken word al snel genoemd, zeker bij dit soort 16 jarige sletjes. (nofi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |